"WHAT DID YOU WEAR TODAY?" |November 06' Edition|

most viewed right now
 132
Migos clown Joe Budden to oblivion
129 comments
@hiphop
most viewed right now
 108
Video inside My experience after record deal (warning)
26 comments
@wild'ish
most viewed right now
 98
Image(s) inside Sweet Colombian....Baddie... IDK nigga she got ass and she pretty. peep
46 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 96
Well Damn quavo is out here clowning buddens again
180 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-01-2006, 08:46 PM         #361
Javon_Johnson  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 still tippin' said:
lmao ppl not from LA wouldnt understand. Dont get mad just cause were used to 70-85 degree weather 360 days of the year. those 5 that are like in the 40 degree range are fu*kin colf for me man so im gonna wear sh*t that keeps me warm. the reason we feel so cold is cause were so used to hot weather, obviously if i was living in michigan or ny i wouldnt have worn the same thing cause that type of weather would be some everyday sh*t. and it was rainign that day so why the fu*k WOULDNT i wear a waterproof jacket
Exactly. When you're used to having an 80-85 degree Fall it's a lil' chili when it hits below 60 during the Winter.
 12-01-2006, 09:27 PM         #362
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
WoW..in N.Y., 40 degrees on a winter day is decently warm lol
 11 years ago '04        #363
Jonny Punchline 
space
avatar space
space
$1,784 | Props total: 0 0
40 in ny in the winter = tshirt lmao
 12-01-2006, 09:49 PM         #364
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^Yup, damn, it goes below 0 sometimes, imagine wat LA would do if that happened there?!

Thats crazy, though, Cali is beautiful though, cant hate on good weather all year round
 12-01-2006, 09:53 PM         #365
Tupac_Eminem  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Bring yer a.ss to Canada and see how much u wearing... lol... last time i wore a winter jacket was like... a long time ago.. i wore a winter jacket 2 days last year.. i am dat dude.. no actually im stupid and stubborn, i jus rocked hoodies allw inter instead...
 12-01-2006, 10:49 PM         #366
Quice  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]



love me...
 12-01-2006, 11:22 PM         #367
anticon  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
you wore all those today?
 11 years ago '06        #368
unotready 7 heat pts
space
space
space
$2,104 | Props total: 16 16
lol @ dudes toes popping out.. I think you wanted too put that in new pick ups
 12-02-2006, 06:38 PM         #369
EzE dA BoY  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
quince-nice jays
 12-03-2006, 08:35 AM         #370
Hydraulics  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


Next trousers, Zara jacket, t-shirt from sum brand called 'Celio', and low Jordan 2's.

I know keg_70 got the same jordans, but much cleaner, haha.
 12-03-2006, 09:43 AM         #371
offdaglassx2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Hydraulics said:

[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


Next trousers, Zara jacket, t-shirt from sum brand called 'Celio', and low Jordan 2's.

I know keg_70 got the same jordans, but much cleaner, haha.
clean them bi*ches dawg
 12-03-2006, 09:57 AM         #372
CHRONICLE  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Cali and Miami got the same type weather too.
sh*t is perfect man.
 11 years ago '06        #373
RoBCaSh 
space
avatar space
space
$1,487 | Props total: 169 169
:wow: :applause: :applause:
 11 years ago '05        #374
Afekz 
space
avatar space
space
$3,860 | Props total: 0 0
 fully_amazing said:
 Afekz said:
IMG your tags right man!!!

For what???
everyone knows it's me! I don't have any reason to lie.
plus its not that serious.
Hey if you wanna pass off my gear as your, then thats your problem.
you get to wish about it. I get to rock it.





P.S.
Spizz I got me my huf tee too... (not the crackle one)
just wating on my huff dunks to drop so the outfit can be complete.
[/QUOTE]






i meant IMG tag as in [IMG]Insert Direct Image Link[IMG/].


the pictures werent showing up on my screen, so i tagged them correctly for you.


so much hate in your heart mang, calm down.


Last edited by Afekz; 12-03-2006 at 04:09 PM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 40
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Video inside He just burned the soul of a lazy teacher
95 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Article inside How Apple has won (and kept) my business
56 comments
20 hours ago
@tech
most viewed right now
 23
Image(s) inside Air Jordan 11 "Win Like 96" finally releases after a long history of r..
59 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 22
I love things about her, but I still don't love her
74 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Image(s) inside 'The Walking Dead' Fans Are Flipping Out That AMC Is Promoting Sunday'..
73 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 19
audio inside HOV IS Back!: Jay-Z - Motorsport Freestyle!!! FIREEEEEEE
130 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside XXXTentacion gets 7 more charges added to his case and asks fans to sho..
93 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy