"WHAT DID YOU WEAR TODAY?" |November 06' Edition|

most viewed right now
 57
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
96 comments
@hiphop
most viewed right now
 38
Post Malone almost commits career suicide on stream
53 comments
@hiphop
most viewed right now
 34
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
34 comments
@movies
most viewed right now
 25
NBA JAYSON TATUMS CAREER IS OFFICIALLY OVER :mjdamn:
59 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-28-2006, 11:46 AM         #321
SKATE N GET FLY  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
sick outfit t cap,, just recently copped the same shirt
 11 years ago '05        #322
still tippin' 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,755 | Props total: 312 312

[pic - click to view]



lrg evo x 7 for all mankind x send helps
 11 years ago '04        #323
jsmooth-117 12 heat pts12
space
space
space
$11,535 | Props total: 6458 6458
i am at school as we speak i cant take pic but i un ds'ed my white sport royal V's i got a all grey ENYCE long sleeved shirt on with sport royal blue letters with some light blue denim jeans with a dodgers fitted
 11-28-2006, 05:32 PM         #324
Flavor Flav  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]



Last edited by Flavor Flav; 11-28-2006 at 06:11 PM..
 11 years ago '04        #325
B SQUEEZE 
space
avatar space
space
$1,778 | Props total: 1 1
good sh*t TCap, i should have never slept on the tours....literally, i remember the day like it was yesterday, i woke up early got a shower and was about to get dressed, laid back down for what was supposed to be a couple minutes..... you know the rest..... lol
 11 years ago '06        #326
unotready 7 heat pts
space
space
space
$2,104 | Props total: 16 16
thats a good look flavour flave
 11-28-2006, 07:20 PM         #327
Flavor Flav  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 unotready said:
thats a good look flavour flave
thanks, i gotta keep it fresh.
 11 years ago '05        #328
klew 227 heat pts227
space
avatar space
space
$9,281 | Props total: 782 782
Tours and the blue lrg look good
 11-28-2006, 07:38 PM         #329
DDKing13  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i like your dontrelles flav.
whered you get em?
 11-28-2006, 07:42 PM         #330
Flavor Flav  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DDKing13 said:
i like your dontrelles flav.
whered you get em?
Got em from this sneaker joint in Jamaica, Queens.
 11-28-2006, 08:48 PM         #331
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
thanks for all the complimets guys!!

Squeeze..that sucks man, nothin worse than waking up and passin back out...
Kinda funny cus I think a shop near me still has them lol..for some reason this place never sells out of LS jordans..they keep them on the top of the shoe wall like 15 rows up, I dont think anyone sees them lol

Oh, and nice fits tippin, good to see a regular in here!!
 11 years ago '05        #332
still tippin' 1 heat pts
space
avatar space
space
$1,755 | Props total: 312 312
 tcap said:
thanks for all the complimets guys!!

Squeeze..that sucks man, nothin worse than waking up and passin back out...
Kinda funny cus I think a shop near me still has them lol..for some reason this place never sells out of LS jordans..they keep them on the top of the shoe wall like 15 rows up, I dont think anyone sees them lol

Oh, and nice fits tippin, good to see a regular in here!!
thanks bro same to you
 11-29-2006, 03:46 PM         #333
tcap  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Today at school, lighting screwed my face up...

[pic - click to view]

 11 years ago '04        #334
slumz 
space
avatar space
space
$666 | Props total: 7 7
^^ simple yet fresh.. :applause: :applause:
 11 years ago '04        #335
slumz 
space
avatar space
space
$666 | Props total: 7 7
lucky lol... i wanna get those 3's JayMosEnvied has... from promo-shoes but they aint got my size..only in 9... oh well... i'll just wait lol
 11-29-2006, 04:20 PM         #336
Flavor Flav  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]

 11-29-2006, 04:41 PM         #337
CrunkPopeye2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]

 11-29-2006, 04:42 PM         #338
CrunkPopeye2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
flavor flav dont own none of them clothes
 11 years ago '04        #339
young 
space
space
space
$1,841 | Props total: 1 1
yo tcap do you set the timer on your camera to take those pics of your shoes or what?
 11-29-2006, 05:34 PM         #340
Flavor Flav  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CrunkPopeye2 said:
flavor flav dont own none of them clothes
yeah,okay.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 17
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
137 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 16
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
100 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
87 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
NBA Kelly Oubre with the supreme sleeve in a game
75 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 4
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
85 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
69 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 4
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
115 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 3
Image(s) inside Joyner Lucas responds back to criticisms of “I’m not racist”
103 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy