The Doctor's Advocate (OFFICIAL THREAD) (YES IT LEAKED)

most viewed right now
 68
Image(s) inside Arab girls are leveling up too(got a booty and curves)
15 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
Video inside This was by far the best catfish
31 comments
@wild'ish
most viewed right now
 33
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
88 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
NBA Dude looking like he might take something smh
34 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12 years ago '04        #21
STH_MEM83 
space
avatar space
space
$486 | Props total: 10 10
I say its a good 3 out of 5
A step backwards in my opinion
 12 years ago '04        #22
tazbk 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,686 | Props total: 17 17
Ha, this n*gga knew all along Dre wasn't giving him no beats for this album. I have only gotten through 2 tracks plus a couple of the joints that leaked. Hmm so far no hooks. Just out of curiosity, how are the hooks on this joint for people that have listened all the way through.
 10-30-2006, 04:46 PM         #23
FocusIV  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
It's alright I still haven't heard anything from the new tracks(that I can remember) I liked. Except maybe California Vacation wasn't too bad, I just haven't been able to get into Xzibit's sh*t since probably Man vs Machine(and that album wasn't even that good.)
 12 years ago '06        #24
Yung Dilla 1498 heat pts1498
space
avatar space
space
$57,448 | Props total: 36386 36386
why the hell cant yall go but the sh*t damn n*ggas go cop it i don't download artist that i really like if it was youn dro den yeah hit that download botton... oops already did lol but dont bootleg dis one.
 10-30-2006, 04:48 PM         #25
af_  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
game did the same formula as the documentary

a song where he is "drunk"
a song for the chicks

etc etc
 10-30-2006, 04:48 PM         #26
af_  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 stfdkd37 said:
why the hell cant yall go but the sh*t damn n*ggas go cop it i don't download artist that i really like if it was youn dro den yeah hit that download botton... oops already did lol but dont bootleg dis one.
*looks at his avy*

stfu groupie
 12 years ago '04        #27
tazbk 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,686 | Props total: 17 17
 af_ said:
so wtf is your point

My point is, you just proved it. You take everything so personal. It's the impression that you give. Like I said, I don't know you and don't have anything against you. I can just see how you can add fuel to a fire in an argument. As far as the album i'll wait at least a few weeks to compare this album to the first.
 12 years ago '06        #28
Yung Dilla 1498 heat pts1498
space
avatar space
space
$57,448 | Props total: 36386 36386
stfu bi*ch a.ss n*gga.
 12 years ago '05        #29
Truth33 20 heat pts20
space
avatar space
space
$6,360 | Props total: 1005 1005
where the fu*k is that anthony hamilton track? a snippit even leaked for it


and where is the cool and dre produced songs?


any chance this isnt real
 10-30-2006, 04:51 PM         #30
JOEKILLA  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LINK son!!!
 10-30-2006, 04:52 PM         #31
af_  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tazbk said:
My point is, you just proved it. You take everything so personal. It's the impression that you give. Like I said, I don't know you and don't have anything against you. I can just see how you can add fuel to a fire in an argument. As far as the album i'll wait at least a few weeks to compare this album to the first.
you say im a game hater

you giving conclusions before you searched or aksed something

thats the whole fu*king point
 12 years ago '05        #32
Fresh|B 996 heat pts996
space
avatar space
space
$44,025 | Props total: 28481 28481
Game Did Alright.....But AF_ Is Right....That n*gga Did A Remix Of His Old Album For This Shyt.
 12 years ago '06        #33
Yung Dilla 1498 heat pts1498
space
avatar space
space
$57,448 | Props total: 36386 36386
yeah game said that he would release the real tracklist next week and the only 2 cd's with the da is at his house so they fu*kin up big time with this leak fake a.ss leak most of those songs is on his new fu*kin mixtape.
 10-30-2006, 04:54 PM         #34
af_  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fresh Whyte said:
Game Did Alright.....But AF_ Is Right....That n*gga Did A Remix Of His Old Album For This Shyt.
yup

its just the documentary part 2
 12 years ago '04        #35
tazbk 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,686 | Props total: 17 17
 af_ said:
you say im a game hater

you giving conclusions before you searched or aksed something

thats the whole fu*king point
I didn't call you a game hater, I said people a.ssUME that you are a game hater.
 10-30-2006, 04:55 PM         #36
DM AKA ILLVILLE  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 STH_MEM83 said:
I say its a good 3 out of 5
A step backwards in my opinion
same here
 12 years ago '05        #37
lakersboy03 6 heat pts
space
space
space
$7,987 | Props total: 854 854
 af_ said:
yup

its just the documentary part 2

so you actually have the real deal with the cover and everything.......
 10-30-2006, 04:56 PM         #38
af_  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 stfdkd37 said:
yeah game said that he would release the real tracklist next week and the only 2 cd's with the da is at his house so they fu*kin up big time with this leak fake a.ss leak most of those songs is on his new fu*kin mixtape.
dumbest n*gga on the planet ^^

man stfu

you think it takes just 2 weeks to burn 900,000 cd's, send them to shops, printing etc etc?

that sh*t takes month/2 months or something

the album is finishd for a long time, game said dr. dre is on the album.. i only hear songs where game sounds like dre

:sleepy:
 10-30-2006, 04:57 PM         #39
af_  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 tazbk said:
I didn't call you a game hater, I said people a.ssUME that you are a game hater.
and you think that because?
 10-30-2006, 04:59 PM         #40
smacked  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
3.5/5 after one listen
its twice as good as banks' boring a.ss album though (no hater, just IMO)
Home      
  
 

 






most viewed right now
 16
Video inside The Deep Dark Web
118 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
53 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 10
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
64 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
Video inside amber gets gets answer she aint ready for
154 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Video inside May 19 - Congratulations Royal Couple: Harry & Meghan
61 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside Name a movie engraved in popular culture that you never seen
126 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Colin Farrell destroying bullys dad
53 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
96 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy