Oct 30 - JAY Z BLASTS BEYONCE IN NEW SONG!!

most viewed right now
 121
Video inside Throwback: Joe Budden warns Akademiks about associating with Xxxtentacion
114 comments
@hiphop
most viewed right now
 106
Video inside Not gonna lie this aftermath clip of police removing XXXtentacion whip ..
141 comments
@hiphop
most viewed right now
 103
Video inside Soilder Kidd responds again...
178 comments
@hiphop
most viewed right now
 102
This girl snitching quick RIP xXx
78 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Will Jay-Z and Beyonce Part Ways?

Props Slaps
 10-30-2006, 01:30 PM         #61
skittlez86 
space
space
space
$n/a | Props total:  
he's just speakin his mind....he didn't diss her...jay speaks wut he feels
...didn't the artictle say she dissed him first anyways? why all the hate towards jay?
 10-30-2006, 01:39 PM         #62
cortez543211 
space
space
space
$n/a | Props total:  
he doesnt say the other person is 23. he says if HE was 23
 12 years ago '05        #63
DatKidDex 
space
avatar space
space
$4,166 | Props total: 442 442
a yo rihanna like 17-18 lol an jayz be 40 soon wtf beyonce??
 12 years ago '06        #64
LakerFan 5 heat pts
space
avatar space
space
$2,330 | Props total: 508 508
He did say "B"

maybe it flew way over your head

"i dont think it's meant to be....B"
hmmmm, I dont think he is talking about me cuz i'm 31 and not gay so I never slept with Jay or did nothing to make him mad but i live on earth and he also said earth in the song so he might be talking about me too.....crap, my mom lives on earth too. If Jay-Z is making songs about my mom im gonna have to whoop him with one of Dame Dash's sneakers
 12 years ago '05        #65
mattdogg444 
space
avatar space
space
$14,567 | Props total: 849 849
people worry to much about what hes sayin who cares
 10-30-2006, 03:17 PM         #66
screw_head 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I Would LEave Her. Im THe Boss...not her..I dont care if she is Beyonce or not
 10-30-2006, 03:30 PM         #67
c money 100 
space
space
space
$n/a | Props total:  
meadiatakeout is the fakest new site out there they say anything... its BS
 12 years ago '06        #68
S-To-Tha-Dizot 
space
avatar space
space
$258 | Props total: 0 0
The n*gga might express his feelins best over the mic... i dont consider that a diss... it seem like he just had somethin to get off his chest...
 12 years ago '05        #69
s4s|M 23 heat pts23
space
space
space
$12,057 | Props total: 1 1
y care if B and jiggga break up, we all noe she aint gon get with us. unlesss we hav another britney spear k-fed situation
 12 years ago '06        #70
Geezie20 
space
space
space
$234 | Props total: 0 0
I think this is for promotion
 10-30-2006, 04:07 PM         #71
dipsetdon 
space
space
space
$n/a | Props total:  
beyonce is 25 not 23... jay is talking about Summer
 12 years ago '04        #72
l0udm0uf 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,678 | Props total: 3 3
 born wisdom said:
all the n*gga was doing was spilling his heart out about a situation in his life wit the chick. thats not a diss thats real talk.

^ lol i think everyone that posted before this guy is an idiot. he was just ventin like she did. dont mean nothin lol. i dont think the reporters heard the song they prolly just read the lyrics.
 12 years ago '05        #73
matthew7 
space
avatar space
space
$811 | Props total: 1 1
damn he can respond to B but he's scared to respond to Cam and them, he better get his sh*t straight
 10-30-2006, 05:30 PM         #74
ksolo830 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hov and b puttin out lyrics like this keep n*ggaz like y'all talkin. any kinda publicity is good publicity, right? take in all of this sh*t wit a grain of salt.
 12 years ago '04        #75
rasheedwallace 57 heat pts57
space
avatar space
space
$26,037 | Props total: 12105 12105
this isnt a diss dumbass...i thought it was a respectful look at his relationship. how is this a diss...?
 10-30-2006, 06:34 PM         #76
DJVBar 
space
space
space
$n/a | Props total:  
no rhiana is 23 ever think of that ? duh
 12 years ago '05        #77
LVuittonDon4EVA 8 heat pts
space
avatar space
space
$4,765 | Props total: 751 751
That's a grown man giving his view on a situation that's happening in HIS LIFE. Even if he is speaknig about Beyonce that's not a diss, that's him keeping it real and saying what he feels. That's what artists are supposed to do.
 10-30-2006, 06:52 PM         #78
supapat 
space
space
space
$n/a | Props total:  
he put that sh*t together hot though
 12 years ago '05        #79
thaillest719 
space
avatar space
space
$2,326 | Props total: 73 73
The song was not aimed at her. She is not 23, she is goin on 26.
 12 years ago '06        #80
kevkhalee 1 heat pts
space
avatar space
space
$4,319 | Props total: 120 120
i dont care if she ignore me and like her career more,
i'd still date her. Why Jay tryna end it?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 156
XXXtencion shot in Miami. No Pulse
266 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 39
Image(s) inside Iana Bertone
21 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Image(s) inside Top 5 Mysterious Military Bases
25 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Video inside Highly respected producers you think are trash.
128 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 19
XxxTentacion shot and killed in Miami FL 6/18/18
158 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside RIP XXXTentacion (Confirmed)
475 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Video inside Dating in 2018
167 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 13
Video inside We're officially at the point where it's just a new year and another nu..
70 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy