New York's VH1 Show - Flavorette

most viewed right now
 288
Damn, what happened to the Game?
159 comments
@hiphop
most viewed right now
 161
audio inside Childish Gambino accused of biting ‘This Is America’ from Souncloud Rap..
96 comments
@hiphop
most viewed right now
 125
Video inside Jesse Williams ULTIMATE finesse! Marriage is for broke men!
22 comments
@wild'ish
most viewed right now
 88
NBA Report: Paul George Returning to OKC Would Be Big Blow to LeBron James to ..
113 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12 years ago '04        #1
5912 pageviews
46 comments


datboy|e 18 heat pts18
space
avatar space
space
$3,206 | Props total: 3502 3502
New York's VH1 Show - Flavorette
 

 
Heard it on the radio this morning and got a link
[pic - click to view]

 http://www.blackamericawe .. dex/flav091306

the link is kinda old but they said New York gonna be choosin between 20 dudes n said the sh*t far more dramatic n crazy n sh*t than both Flavor of Loves... its on

46 comments for "New York's VH1 Show - Flavorette"

 10-17-2006, 09:29 AM         #2
Mcmasterlock 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I told my co-workers this sh*t
 10-17-2006, 09:38 AM         #3
leisha_bug 
space
space
space
$n/a | Props total:  
what i wanna know is what n*ggas are gonna actually wanna be on the show...
 12 years ago '05        #4
Yamaha_Jai 
space
avatar space
space
$2,687 | Props total: 3 3
eww new york looks like a nightmare monster. She ugly as fu*k, her weaves be bad as hell..and she smokes cancer sticks...that bi*ch is eww from the word go
 10-17-2006, 09:43 AM         #5
leisha_bug 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Yamaha_Jai said:
eww new york looks like a nightmare monster. She ugly as fu*k, her weaves be bad as hell..and she smokes cancer sticks...that bi*ch is eww from the word go

:applause: true but out there in this krazy a.ss world...somebody, whoever the hell that maybe, loves her
 12 years ago '06        #6
NorthNorthReppa 3 heat pts
space
space
space
$2,757 | Props total: 577 577
Hahaha yeah.. I'm wondering what kind of guys is gona be on there too. hahaha
 10-17-2006, 12:35 PM         #7
Lake85 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol she does look ugly at times but she looks like she knows how to "please" a n*gga though
 10-17-2006, 12:55 PM         #8
nikki031 
space
space
space
$n/a | Props total:  
If its anything like flavor of Love 1 & 2, I know I will thoroughly entertained
 10-17-2006, 12:59 PM         #9
leisha_bug 
space
space
space
$n/a | Props total:  
u know it's gonna be wild
 10-17-2006, 01:19 PM         #10
JJCIZME 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NorthNorthReppa said:
Hahaha yeah.. I'm wondering what kind of guys is gona be on there too. hahaha
not this n*gga, nooooooooooo sir that girl is crazy as sh*t and ugly
 12 years ago '04        #11
pissin-on-game 
space
space
space
$2,096 | Props total: 25 25
but her a.ss aint rich like flav so n*ggaz just gonna be on there for tv. they gonna be trying to sing and dance and shyt watch......i wonder how many she gonna fucc though cus she a hoe flav proved that on both finale shows
 12 years ago '04        #12
Raziel 4 heat pts
space
avatar space
space
$5,803 | Props total: 2250 2250
they just did it cause new york is good drama for tv show gonna be stupid but people will watch 4 her drama thats why they brought her back for season 2 think about it season 2 may not have been that great if it wasnt for her, flav did her a.ss right smash the crazy chick and kick her out
 12 years ago '06        #13
hooligun 12 heat pts12
space
avatar space
space
$20,411 | Props total: 640 640
i'd be on that show just to fu*k around to be on my camera and sh*t
 10-17-2006, 03:38 PM         #14
NyczMostWnted 
space
space
space
$n/a | Props total:  
WOWWWWWWWWWWWWWWww
 10-17-2006, 03:45 PM         #15
shawnipo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*ggas on this show must b crazy out their lil heads if they would like New York as thier woman...... goodness
 12 years ago '04        #16
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3979 3979
smh..who would actually win a date with a potential guy
 10-17-2006, 07:50 PM         #17
FRESH HEFF 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this time they gonna hire male stippers n pr0n stars 2 new york. u gonna see every internet male model known 2 man on there for the right price
 10-18-2006, 01:01 AM         #18
JAE_HOOD 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow..
 10-18-2006, 05:34 AM         #19
Lboogie804 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this shyt is gonna be bananas!!!!!! new york defines drama and that is what t.v. is about so im sure the ratings are gonna be off the hook
 10-18-2006, 08:01 AM         #20
King_O'Beer 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 leisha_bug said:
what i wanna know is what n*ggas are gonna actually wanna be on the show...
any that want to be on tv and try to get discovered
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Dana White is SO GOOD at Blackjack that casinos BAN him LMAO
73 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 38
Moments you wouldn’t believe if not recorded
51 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 31
Image(s) inside Jun 23 - Gang that had 15yo boy Stabbed, apologizes. Mistaken Identity..
234 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 25
Image(s) inside Ass On The Sink Pics Always Get Me
41 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Darkskin Dread Head Island Gym Freak
61 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 17
Image(s) inside She’s tall, blonde and thick 😍
40 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 15
Image(s) inside Jun 23 - Car drives thru Pittsburgh crowd protesting police shooting d..
49 comments
18 hours ago
@news
most viewed right now
 14
Image(s) inside #JusticeforJunior
274 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy