Joe Budden - Broken Wing Freestyle>>>>>_________________

most viewed right now
 48
Video inside My experience after record deal (warning)
137 comments
@wild'ish
most viewed right now
 32
Video inside Joe Budden at age 26 vs Quavious Marshall at age 26
58 comments
@hiphop
most viewed right now
 32
Image(s) inside Drake Says He's With The GOAT
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 29
Image(s) inside January Rose
11 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '04        #1
6849 pageviews
127 comments


DJ Maximum|M 47 heat pts47
space
avatar space
space
$43,310 | Props total: 11351 11351
Joe Budden - Broken Wing Freestyle>>>>>_________________
 

 
Joe Buddens Is On Another Level

Hov & Def Jam fu*king Up Farreal For Not Puting Him Out...


"Its So Sweet I Thought I Was fu*ked Up With No Shoes Till I Met Me A n*gga With No Feet, Tryna Help n*ggaz Some n*ggaz I Couldnt, Thats My Mom Ne Me I Love n*ggaz I Shouldnt."

JOEY IS BEAST!!!!!!!!!!!!!

[CODE]http://rapidshare.de/files/36647075/Joe_Budden_-_Broken_Wing_Freestyle.mp3[/CODE]

127 comments for "Joe Budden - Broken Wing Freestyle>>>>>_________________"

 11 years ago '05        #2
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 45 45
'i gotta knock on wood like Hank Gather's head'

wow......

good sh*t dude......
 11 years ago '04        #3
DJ Maximum|M 47 heat pts47 OP
space
avatar space
space
$43,310 | Props total: 11351 11351
 daliff89 said:
'i gotta knock on wood like Hank Gather's head'

wow......

good sh*t dude......

yeah man
 11 years ago '05        #4
pokora 
space
avatar space
space
$1,168 | Props total: 5 5
:wow: :wow:
propz dude
 11 years ago '04        #5
jumpoff6684 8 heat pts
space
space
space
$699 | Props total: 51 51
about time joey
 10-13-2006, 07:27 PM         #6
ILLmag 7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
budden sucks, i dont understand y so many ppl like him on here

dude is never gonna come out w/ an album in his whole career
 11 years ago '04        #7
I Need Music. 
space
avatar space
space
$2,826 | Props total: 0 0
^ sike. JOEY.
 11 years ago '05        #8
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 45 45
 ILLmag 7 said:
budden sucks, i dont understand y so many ppl like him on here

dude is never gonna come out w/ an album in his whole career
yea Buddens is never gonna release his debut album........

but i bet if he did, it'd be self-titled and go gold.......
 10-13-2006, 07:35 PM         #9
ILLmag 7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 daliff89 said:


yea Buddens is never gonna release his debut album........

but i bet if he did, it'd be self-titled and go gold.......

yeah, i have no doubt that he'll sell well, he's extremely popular
 11 years ago '05        #10
daliff89 1 heat pts
space
avatar space
space
$13,412 | Props total: 45 45
that was sarcasm u idiot.......

he already has put out a self-titled album that went Gold......that was like 2-3 years ago.......how can u say a rapper sucks if you haven't listened to their album???

and his sophmore album 'The Growth' is SUPPOSED to come out soon.......but its been pushed back so many times i dont know what the fu*k is goin on with it.......
 11 years ago '05        #11
pokora 
space
avatar space
space
$1,168 | Props total: 5 5
sh*t is so deep


Its like the game aint getting thru the bull
makin me so sick i need chicken noodle soup ^^
 10-13-2006, 07:47 PM         #12
d-block 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao, pure haters

joey is one of the very few people keeping new york/jersey alive
he keeping it real, about the music, and gets u thinking when he raps..

goes back to three sides of a story...
mood music 2 >>>> most rap albums dropped in the past 3 or 4 years


or.... lets go back, dear angie, sing for the moment, walk with me, 10 mins, calm down, whatever it takes, when thugs cry, stained, outcast, unofrgiven, are u in that mood yet, so long goodbye just a FEW of the CLASSIC tracks that i can remember NOW...

NAME SOMEONE BETTER......please...


joey >>>
matterfact, keep hating, joey will just get better
 11 years ago '05        #13
bluntednt 43 heat pts43
space
avatar space
space
$8,275 | Props total: 0 0
 ILLmag 7 said:
yeah, i have no doubt that he'll sell well, he's extremely popular
@ this n*gga didnt know Joey had an album, too funny

The Growth will be the fu*kin truth, Joey is the truth fu*k the haters.

Dumb Out >>>>>> Entire rap game

Listen to Mood Muzik Vol. 1 & 2 and tell me Joey is trash
 11 years ago '06        #14
93G4Life 
space
avatar space
space
$6,418 | Props total: 2 2
Joey is always gettin better
 11 years ago '04        #15
soulof585 11 heat pts11
space
space
space
$1,727 | Props total: 92 92
Forget the haters this is hot....hotter then that wack azz jay z song (show me what you got)...and alll the other singles in the jukebox for the past couple of months.
 11 years ago '05        #16
bluntednt 43 heat pts43
space
avatar space
space
$8,275 | Props total: 0 0
and i quote

I feel like A-Rod, some say his times up, boo a n*gga at home, yup im in my prime, but
He by far the best player on the team, then they turn around and drop him to the bottom of the lineup
Should get traded, but he dont wanna move, cause this the only city he got something to prove
And thats why im seen with heaters, cause you cant be the man when you on the same team as Jeter, ya dig
Its like the game aint gettin through the Bull, makin me so sick, I need chicken noodle soup
Rappers flyin high, then got suicidal, immitate Jim Jones, end up like Cory Lidle
this n*gga is just raw, can rap about anything and everything


Last edited by bluntednt; 10-13-2006 at 08:02 PM..
 11 years ago '05        #17
R4P 11 heat pts11
space
avatar space
space
$7,010 | Props total: 226 226
 bluntednt said:
and i quote


this n*gga is just raw, can rap about anything and everything
the sad thing is people gonna think he talkin bout 'Dipset Jim Jones' and not understand what he's really saying


EDIT: Someone ask me bout him
 11 years ago '05        #18
BigDave757 
space
avatar space
space
$1,034 | Props total: 0 0
damn that n*gga is the truth, k!lled that ish


I feel like A-Rod, some say his times up, boo a n*gga at home, yup im in my prime, but
He by far the best player on the team, then they turn around and drop him to the bottom of the lineup
Should get traded, but he dont wanna move, cause this the only city he got something to prove
And thats why im seen with heaters, cause you cant be the man when you on the same team as Jeter, ya dig........

thst pretty much sums up how hes being dealt wit at def jam.....i guess we all know who jeter is.....lol


Last edited by BigDave757; 10-13-2006 at 08:38 PM..
 10-13-2006, 08:16 PM         #19
DM AKA ILLVILLE 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow i realy dont know what to say but joey is the best rapper doing it right now!
 11 years ago '05        #20
BigDave757 
space
avatar space
space
$1,034 | Props total: 0 0
 d-block said:
lmao, pure haters

joey is one of the very few people keeping new york/jersey alive
he keeping it real, about the music, and gets u thinking when he raps..

goes back to three sides of a story...
mood music 2 >>>> most rap albums dropped in the past 3 or 4 years


or.... lets go back, dear angie, sing for the moment, walk with me, 10 mins, calm down, whatever it takes, when thugs cry, stained, outcast, unofrgiven, are u in that mood yet, so long goodbye just a FEW of the CLASSIC tracks that i can remember NOW...

NAME SOMEONE BETTER......please...


joey >>>
matterfact, keep hating, joey will just get better

dont forget If I Should Die, that was crack too
Home      
  
 

 






most viewed right now
 11
Image(s) inside Ukrainian Fashion Model Mariya Melny Thong Bikini
23 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside olliejayy (those pierced nipples...)
51 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Video inside Time Traveler Came From 4126 To Give This Message
66 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Video inside R.I.P. Polar Bears
106 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Article inside How Apple has won (and kept) my business
67 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 3
Sony drops the price of PSVR bundles by $100 for the holidays
26 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 3
Dec 9 - serial killer todd kohlhepp - there are more victims :iseeyou2:
20 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 3
Dec 9 - The end of prison visits: jails end face-to-face contact and familie..
99 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy