Jay Z-Show Me What U Got= WACK

most viewed right now
 87
NBA Former NBA All Star Lorenzen Wright's ex wife is arrested in connection to..
68 comments
@sports
most viewed right now
 49
Image(s) inside Might let her meet the parents
24 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
50 cent did something to Comedienne Aarona Lopez. She has her friends worried!!!
79 comments
@hiphop
most viewed right now
 45
NBA Read Westbrooks lips to Embiid
52 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

What you think of Jay-Z new single?-Show me what u got
Wack 84 33.73%
OK 74 29.72%
Hot 91 36.55%
Voters: 249. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 10-07-2006, 10:03 AM         #121
Mcmasterlock  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
It's just a teaser track that's all.
 10-07-2006, 10:06 AM         #122
unknownloser  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yup yup! Whackness!! Some 70's soundin weak a.ss funk disco crap.


Last edited by unknownloser; 10-07-2006 at 10:07 AM..
 11 years ago '04        #123
V_Dot 
space
avatar space
space
$360 | Props total: 118 118
ok here we go....1st of all...wat would u expect from cats on boxden...for the last couple months...i've been seeing a lot of hov hate on here...so what happens when he builds up anticipation for his 1st single...

i dont know what yall was expecting...i must admit...i wasnt expecting this...but i must admit...THIS SONG IS HOT!

the beat....forget about it...classic just sh*t...
the hook...serves its purpose...this track is for the ladies...
the lyrics...if u dont listen u wont understand...jay is k!llin this song...

the cam shots are ill...but most of yall dont listen...yall hear music...u have to listen to hov...to understand how great homie is...

as far as singles go...its a hot single...as far as comeback singles go...i can see why u hate...but let's be honest...jay is on some different sh*t...this is unlike any song out there on the radio now...this is some certified east coast sh*t right here (grown n s3xy wise)...all yall n*ggas complaining bout the south...if he woulda came out with a south influenced track...yall woulda been complainin...

jay is in his own lane with this one...with that said...this single is hot as hell...and those that hate or say they dont like it...just dont like it...but LISTEN...not just hear it...and then tell me if u think its wack...

song is for the ladies...but then again...most of yall n*ggas on here are younger, so yall dont know how to talk to a woman...that's why yall cant relate...no diss...it is what it is tho...if your between the ages of 18-21 (there's a few 22-25 year olds who can relate)...u have no idea what grown and s3xy is...that's why u say the song is wack...catch up n*ggas...jay's back...Y'ALL DIE!
 10-07-2006, 11:29 AM         #124
luda06  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yall n*ggas trippin on the analysis. The song not even 4 minutes.
 11 years ago '06        #125
D.O.H. 
space
avatar space
space
$5,073 | Props total: 748 748
the beat is hot but the lyrics is only decent
 11 years ago '04        #126
Jamaro85 
space
avatar space
space
$10,610 | Props total: 3 3
Although I thought the beat was cool...after hearing about its origins I'm not as impressed...its not original at all

Public Enemy - Show 'Em Whatcha Got
Same trumpets used, Jay stole the song name as well

Ras Kass - Rasassination
Same sample used for the beat

Not as impressed anymore
 10-07-2006, 12:58 PM         #127
CrunkPopeye2  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i mean, u cant please everyone. what u expect??
jesus doin the hook.
chill its just music
 11 years ago '04        #128
336db336boy336 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,071 | Props total: 556 556
jay didnt make the fu*king beat a.ss hole^^^^.and the name of the song so what who dont do that!!!! damn stop haten and support the music
 11 years ago '04        #129
V_Dot 
space
avatar space
space
$360 | Props total: 118 118
 Curtisimo said:
and am I the only one that don't think this song is for the ladies

in the first verse he is basically talking bout how great of a rapper he is

and lol@Vdot sayign we youn gn*ggaz dont know how to talk to ladies

god damn we say we dont liek a song and n*ggaz all fo a sudden we dotn got no game n*ggaz is really sensative on here


nah homie...u took it out of context of what i was sayn....im saying younger n*ggas cant relate to hov...hov damn near 40...spittin sh*t to older women at 40 is different than spitting g to a bird at 20...im damn near 30 and what i learned is that a lot of younger dudes dont fu*k wit hov...and i dont blame them...they cant relate to the sh*t dude talkin bout...so its natural for somebody to say weezy or luda or whoever for that matter woulda k!lled this track...that's all...i said it wasnt a diss to young n*ggas...tighten up homie...
 11 years ago '04        #130
money36 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,691 | Props total: 128 128
It was wack. The lyrics sound dated and did not match the beat.
 10-07-2006, 04:38 PM         #131
bay224  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Its To Many Stans On These Sites So U Know They Were Gonna Say Hot...its Garbage

And This Really Proves That New York Doesnt Know What A Hot Beat Is Cuz They Sayin The Beat Is Hot....maybe Hot Garbage.
 10-07-2006, 05:04 PM         #132
nehustler  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 steven366 said:
jay's flow is wack... i've never heard him spit such mediocre lyrics. of course, the beat is butter
kinda tru right there
 10-07-2006, 05:06 PM         #133
thego2man  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Its Hot the King is back



One
 10-07-2006, 05:35 PM         #134
AlCapone  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
its good, nothin spectacular, tho just blaze did body the beat...quit hating every move somebody makes
 11 years ago '04        #135
Hood_Rich 7 heat pts
space
avatar space
space
$15,708 | Props total: 436 436
sh*t is wack, won't hear me bumping this
 11 years ago '06        #136
L.or.D 
space
avatar space
space
$783 | Props total: 26 26
That shyt was hot, hot garbage
 11 years ago '04        #137
shabz 1 heat pts
space
space
space
$960 | Props total: 11 11
not fellin da song
 11 years ago '05        #138
hypeman9535 
space
avatar space
space
$2,043 | Props total: 0 0
for some reason i wasnt feelin it to me it just seem he was bitting off that rump shaker beat and the lyrics were ehh na mean
 11 years ago '06        #139
NY_StandUp 56 heat pts56
space
avatar space
space
$781 | Props total: 0 0
I don't think this will even be on the album i think it was just to get his name out
 11 years ago '06        #140
J.Shykes 
space
avatar space
space
$1,125 | Props total: 1082 1082
The beat is hot as hell, but Jay's lyrics sound like crap. It sounds like he just woke up and decided to rap before he brushed his teeth.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 18
Image(s) inside T1tty Meat from Nicki Minaj
49 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Image(s) inside Thread worthy Cute thick Latina
28 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside Lawyer with big ass t1ttys
110 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Some confused X Men actors think they won't be Recast :mjlol:
199 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Lil Duval with the joke of the year
58 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 5
Video inside DJ Khaled pays homage to Wayne
80 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 3
Five MORE women accuse Russell Simmons of sexual misconduct - bringing total t..
132 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 3
Video inside Nintendo Switch - Life in colour
7 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy