The Offical Los Angeles Lakers Thread

most viewed right now
 157
Image(s) inside Biggest fall off in music industry history :tylereww:
64 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 81
NBA The sh-t Curry did to grown men is worse than someone making you fall
41 comments
@sports
most viewed right now
 77
🔥🔥🔥The Notorious B.I.G. - You're Nobody Till Somebody ..
80 comments
@hiphop
most viewed right now
 67
Image(s) inside Twitter exposed SZA as FAKE Again ( CAREER FINALLY OVER?)
143 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-17-2006, 10:26 PM         #321
ItsDaCarter20 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 str8_akademiks said:
what is that, like his only buzzer beater?
Ray Allen has more clutch moments then Iverson and Wade put together in his career, i bet any amount of money on that sh*t
 11 years ago '05        #322
G-Lock 
space
space
space
$1,571 | Props total: 6 6
Damn, we took the L but I give arenas his props.
 12-17-2006, 10:31 PM         #323
ItsDaCarter20 
space
space
space
$n/a | Props total:  
arenas bows to the laker crowd as he scores 60
 11 years ago '05        #324
lakersboy03 6 heat pts OP
space
space
space
$7,987 | Props total: 854 854
Damn Arenas had 60....good sh*t homie....but against my Lakers??????? I give that n*gga his props tho....
 11 years ago '04        #325
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,753 | Props total: 4589 4589
 ItsDaCarter20 said:
Ray Allen has more clutch moments then Iverson and Wade put together in his career, i bet any amount of money on that sh*t
too bad i didnt say anything about Iverson or Wade did I?
 11 years ago '05        #326
Sheeed 1 heat pts
space
space
space
$12,028 | Props total: 12 12
damn gilbert was firing out there....
 12-17-2006, 10:34 PM         #327
ItsDaCarter20 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 str8_akademiks said:
too bad i didnt say anything about Iverson or Wade did I?

yea but the fact that you said "what is that his only buzzer beater" warrants you being a very big moron, and shows how much you know about some of the superstars in the NBA , when did you start watching ? 3 years ago lol
 11 years ago '05        #328
lakersboy03 6 heat pts OP
space
space
space
$7,987 | Props total: 854 854
 ItsDaCarter20 said:
yea but the fact that you said "what is that his only buzzer beater" warrants you being a very big moron, and shows how much you know about some of the superstars in the NBA , when did you start watching ? 3 years ago lol

bet money I find more Wade game winners than Allen winners.......
 12-17-2006, 10:37 PM         #329
ItsDaCarter20 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 lakersboy03 said:
bet money I find more Wade game winners than Allen winners.......
you might find them on youtube, but Ray Allen has at least 7 or 8 game winners in his career, with about 10 more game winning shots
 11 years ago '06        #330
modalee 5 heat pts
space
avatar space
space
$16,180 | Props total: 2994 2994
this was a loss i hate to have especially with the great resilliance shown but Arenas was unstoppable and the refs were definilty helping his play with the touch fouls. I gotta give Arenas his props but he always k!lls the lakers, i think he had his first 40 point game against us wen he played for Golden state.

Worst defensive game by the Lakers. The wizards big three had 100 points by themselves. Phil really needs to step the lakers d up.
 11 years ago '04        #331
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,753 | Props total: 4589 4589
 ItsDaCarter20 said:
yea but the fact that you said "what is that his only buzzer beater" warrants you being a very big moron, and shows how much you know about some of the superstars in the NBA , when did you start watching ? 3 years ago lol
1) its because you ray allen d*ckryders only post that single game every time someone questions his ability in the clutch
2) I've probably been watching basketball before you were born (the year MJ was drafted)
3) I've PLAYED basketball at a high level and don't pretend to know about the sport like you do.
 12-17-2006, 10:41 PM         #332
ItsDaCarter20 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 str8_akademiks said:
1) its because you ray allen d*ckryders only post that single game every time someone questions his ability in the clutch
2) I've probably been watching basketball before you were born (the year MJ was drafted)
3) I've PLAYED basketball at a high level and don't pretend to know about the sport like you do.

lol at u being older then me and still looking like a fool, first of all, I didnt even mention Ray Allen in this fu*kin thread, 2nd of i can give to sh*ts if u played at a high level, ur on boxden which means u aint sh*t lol, what level did u play on anyway, cuz you definently didnt get paid from it
 11 years ago '05        #333
lakersboy03 6 heat pts OP
space
space
space
$7,987 | Props total: 854 854
 ItsDaCarter20 said:
you might find them on youtube, but Ray Allen has at least 7 or 8 game winners in his career, with about 10 more game winning shots

Ray Allen isnt clutch homie where you get your info......in Milwalkee...he wasnt clutch......when he came to Seattle...the same problem....he got a little better over the last two years but damn......when it comes under twenty seconds I can only remember three jumpers he made in the last two three years......one of which was the shot against the suns......they on youtube cuz he hit the big shot......Allen would have more if he was more clutch.....not hating on his shooting....I'm just saying he's not clutch like you think...
 11 years ago '04        #334
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,753 | Props total: 4589 4589
 ItsDaCarter20 said:
lol at u being older then me and still looking like a fool, first of all, I didnt even mention Ray Allen in this fu*kin thread, 2nd of i can give to sh*ts if u played at a high level, ur on boxden which means u aint sh*t lol, what level did u play on anyway, cuz you definently didnt get paid from it
I got a scholarship to a D1 school. I blew out my knee and lost my scholarship. I still got an academic scholarship & played college ball up here.
 11 years ago '05        #335
lakersboy03 6 heat pts OP
space
space
space
$7,987 | Props total: 854 854
 ItsDaCarter20 said:
lol at u being older then me and still looking like a fool, first of all, I didnt even mention Ray Allen in this fu*kin thread, 2nd of i can give to sh*ts if u played at a high level, ur on boxden which means u aint sh*t lol, what level did u play on anyway, cuz you definently didnt get paid from it

whatever n*gga.......
Lakers>>>>>>>>>>Sonics
Kobe>>>>>>>>>>>>Allen
Odom>>>>>>>>>>>>Lewis
Phil Jackson>>>>>>>>>>>>>Bob Hill or whatever
Los angeles>>>>>>>>>>>>>>Seattle
Clippers>>>>>>>>>>>>>sonics
Sparks>>>>>>>>>>>>>Storm

Your team is wackkkkkk and Brian Cook got as many clutch jumpers as Allen do....
 11 years ago '05        #336
McLaren 
space
avatar space
space
$4,722 | Props total: 0 0
Lakers outscore Wolves 34-7 in 4th quarter comeback win.... great ball movement by the Lakers in todays game
 11 years ago '05        #337
G-Lock 
space
space
space
$1,571 | Props total: 6 6
Lakers bench really stepped it up in the 4th
 11 years ago '05        #338
McLaren 
space
avatar space
space
$4,722 | Props total: 0 0
i really like how Bynum has been playing....4 blocks 2nite from the bench
 11 years ago '04        #339
rashad0715 76 heat pts76
space
avatar space
space
$10,448 | Props total: 261 261
Vlad is starting to really get comfortable out there. The last 4 or 5 games he's stepped up his scoring. Hitting his 3's, driving to the basket. Keep it up Rad Man.
 12-20-2006, 10:48 PM         #340
blackjax_4 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Suns are still the best!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 54
Giving out da ehroll and the wet noodle🍲
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 52
Video inside The Deep Dark Web
111 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
May 19 - African Americans lead other minority groups in terms of spending pow..
87 comments
24 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Call Of Duty Black Ops IIII Gameplay
72 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 17
Cardi B Speech But She Only Makes Weird Noises
75 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Colin Farrell destroying bullys dad
49 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 14
Image(s) inside May 18 - Trump orders Postmaster General to DOUBLE Amazon's shipping r..
61 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 12
Image(s) inside May 19 - Here's #1 Factor Experts Say Accounts for High Number of Mass..
157 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy