Miami Hurricanes

most viewed right now
 174
Image(s) inside Brooklyn Threesome Killer: I Threw My Life Away For 'Fu€king Lie' But ..
75 comments
@wild'ish
most viewed right now
 73
The dead bodies on Mount Everest
168 comments
@wild'ish
most viewed right now
 66
Finished watching All Eyez On Me...
54 comments
@hiphop
most viewed right now
 63
Safaree ain't gone like this
166 comments
@misc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

0 0%
Voters: 0. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 2 years ago '07        #14621
theFREAK 3463 heat pts3463
space
avatar space
space
$50,554 | Props total: 29689 29689
Mark Walton, who tweeted yesterday he wanted Richt as the next coach, who was heavily recruited by Richt at Georgia.

Is ALL IN ����


[tweet - click to view]

 2 years ago '07        #14622
KingOnSlaught 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,221 | Props total: 9 9
 2 years ago '05        #14623
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,960 | Props total: 398 398




current class reactions
 2 years ago '07        #14624
theFREAK 3463 heat pts3463
space
avatar space
space
$50,554 | Props total: 29689 29689
 Deeangoe said:




current class reactions
 2 years ago '05        #14625
Junior G 114 heat pts114
space
space
space
$53,005 | Props total: 5780 5780
better than Folden i'll give yall that....still ehhh




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 368 (-31) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 2 years ago '11        #14626
ghostridah 46 heat pts46
space
avatar space
space
$1,808 | Props total: 794 794
 Deeangoe said:
so much for his wife hating south florida

fu*king sources I'm telling you, claiming to fu*king know everything
Lol right
 2 years ago '05        #14628
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,960 | Props total: 398 398

[tweet - click to view]


 2 years ago '07        #14629
theFREAK 3463 heat pts3463
space
avatar space
space
$50,554 | Props total: 29689 29689

[tweet - click to view]



[tweet - click to view]




[video - click to view]



Last edited by theFREAK; 12-02-2015 at 05:52 PM..
 2 years ago '05        #14630
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,960 | Props total: 398 398

[tweet - click to view]


 2 years ago '05        #14632
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,960 | Props total: 398 398
so if richt can't get pruit

how do y'all feel bout blandy coming back
 2 years ago '07        #14633
theFREAK 3463 heat pts3463
space
avatar space
space
$50,554 | Props total: 29689 29689
 Deeangoe said:
so if richt can't get pruit

how do y'all feel bout blandy coming back
I'd be fine with Shanahan but I would prefer Pruitt.

Richt has a lot of ties around the NCAA.

I'm sure he can have his pick of many potential DC's.


Last edited by theFREAK; 12-02-2015 at 06:30 PM..
 2 years ago '11        #14634
ghostridah 46 heat pts46
space
avatar space
space
$1,808 | Props total: 794 794
Petit isn't coming to Miami.
 2 years ago '07        #14636
theFREAK 3463 heat pts3463
space
avatar space
space
$50,554 | Props total: 29689 29689

[tweet - click to view]



[tweet - click to view]



[tweet - click to view]



[tweet - click to view]

@




[tweet - click to view]





[tweet - click to view]




[tweet - click to view]


Dear Sweet Lord let Zach McCloud flip back to us

Don't care what anyone says. Mark Richt is gonna recruit the f*ck out the state of Florida

Bruh


[tweet - click to view]



Last edited by theFREAK; 12-02-2015 at 07:49 PM..
 2 years ago '05        #14637
Clutch City Kid 124 heat pts124
space
avatar space
space
$22,670 | Props total: 20374 20374
 theU said:







@













Dear Sweet Lord let Zach McCloud flip back to us

Don't care what anyone says. Mark Richt is gonna recruit the f*ck out the state of Florida

Bruh




VERY glad to see Allison on board with this move.... COME BACK McCLOUD!!!


i have no problem with Coley coming back honestly dude, he has proven himself as a solid recruiter and hes only developed more ties... getting a better coach in there with him could be all he needs to take his talent to the next level... i really dont wanna lose a solid recruiter and QB guy like him at the moment, maybe in a year or 2 if we find someone better or he fails drastically but until then i want him back and Pruitt and DC
 2 years ago '05        #14638
Clutch City Kid 124 heat pts124
space
avatar space
space
$22,670 | Props total: 20374 20374
 ghostridah said:
Petit isn't coming to Miami.
ohhhh u talkin bout the RB???


hmmm iam not too sure whats up with him honestly i thought u misspelled Pruitt at first when i was lookin at it lol..... Petit looks ight tho fasho


Last edited by Clutch City Kid; 12-02-2015 at 08:43 PM..
 2 years ago '04        #14639
madness 9 heat pts
space
space
space
$12,826 | Props total: 1481 1481

[tweet - click to view]



[tweet - click to view]



[pic - click to view]



we bout to eat good with recruits from now until signing day. richt got a full 2 months to put in work
Home      
  
 

 






most viewed right now
 36
Video inside Riff Raff new chain on that new wave
52 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 34
How many positions would you put her in???
37 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Hottest girl in the world
45 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Article inside Box Office: 'Transformers 5' Stumbles Thursday With $8M, May Not Clea..
46 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 14
Women will do anything for money. This takes the cake.
123 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 11
Image(s) inside Jun 23 - DA: DeKalb gang members went looking for ‘people to kill’ and..
81 comments
22 hours ago
@news
most viewed right now
 9
Article inside Courts grants subpoenas to identify tvaddons & zemtv identities
18 comments
22 hours ago
@tech
most viewed right now
 9
GOAT pants appreciation thread + goat sneaker appreciation
54 comments
22 hours ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy