Miami Hurricanes

most viewed right now
 106
Image(s) inside I wonder if people try to smash still?
13 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 94
Might've been the finest bi-ches, I've ever seen at hooters...
45 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 65
Image(s) inside High and the cops are around!😁😱😂!
21 comments
@wild'ish
most viewed right now
 49
audio inside Sza - A | CTRL [OFFICIAL ANTICIPATION / DISCUSSION THREAD] #tde
67 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

0 0%
Voters: 0. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 2 years ago '05        #14181
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,947 | Props total: 374 374
The espn3 stream
 2 years ago '11        #14182
ghostridah 41 heat pts41
space
avatar space
space
$1,689 | Props total: 613 613
Corn elder is everywhere tonight. Damn
 2 years ago '06        #14183
DEDOS 134 heat pts134
space
avatar space
space
$60,325 | Props total: 17755 17755
They going to reach the 38 point spread by half time
 2 years ago '07        #14184
theFREAK 3324 heat pts3324
space
avatar space
space
$49,456 | Props total: 25323 25323

[pic - click to view]



Grace, Chad Thomas, Tyriq McCord >>>>>>

Defense is swarming.

Love the gang tackling



[video - click to view]

 2 years ago '07        #14185
theFREAK 3324 heat pts3324
space
avatar space
space
$49,456 | Props total: 25323 25323
Kaaya is looking more and more like a stat padder who benefits from YAC numbers from his recievers

@
 2 years ago '06        #14186
DEDOS 134 heat pts134
space
avatar space
space
$60,325 | Props total: 17755 17755
Bye felicias son
 2 years ago '05        #14187
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,947 | Props total: 374 374
 theU said:
Kaaya is looking more and more like a stat padder who benefits from YAC numbers from his recievers

@
Dorsey used to get the same criticisms

I remember muhfu*kas used to hate him and couldn't wait til brock Berlin started, someone with a real arm and we know what happened there

If he's a great facilitator like Dorsey we good, he just looks really bad when the pocket collapses and has to rush sh*t
 2 years ago '07        #14188
theFREAK 3324 heat pts3324
space
avatar space
space
$49,456 | Props total: 25323 25323

[tweet - click to view]



Last edited by theFREAK; 09-05-2015 at 08:48 PM..
 2 years ago '05        #14189
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,947 | Props total: 374 374
Wow 3-11 3rd downs smh
 2 years ago '07        #14190
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,341 | Props total: 676 676
 Clutch City Kid said:
i follow closely, had some family tragedies and i had forgot to pay my scout subscription the last 2 months, fu*k it im bout to log on and pay it now ... i had just been surfing through the free info cause ive been away from it for a lil and u know how those sites are, they are pretty lame when it comes to any insider type sh*t... now iam scared again lol dammit, i always felt like dude was gonna leave i just had hoped that maybe had changed, guess not... but yes, i do follow closely and i'll be back on it as of today homie... i didnt have Jack Allison in my avy for awhile for nuttin lol problem was is the casuals thought it was me


cant wait to see Allison, Quarterman, saw McCloud signed his grant... Ahmmon Richards is a guy ive had my eye on too, i like the fact hes like 6ft2, get some more size out there, Cager coming in will help, the following season we add even more size with Richards

Cancel those subscriptions and get a twitter if you already don't have one. No reason to pay for info thst can be seen for free. CIS is free and they give wonderful info if you don't mind reading thru the idiots they've allowed to run loose with their al golden sucks pitchforks smh
 2 years ago '05        #14191
Clutch City Kid 97 heat pts97
space
avatar space
space
$20,411 | Props total: 15520 15520
plz tell me they are gonna change the lettering on the back of the jerseys tho!!! that sh*t was plain ridiculous lol
 2 years ago '05        #14192
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,947 | Props total: 374 374
 Clutch City Kid said:
plz tell me they are gonna change the lettering on the back of the jerseys tho!!! that sh*t was plain ridiculous lol
Lol me and my friends were saying the same sh*t

Elder sh*t looked terrible looked so cheap the r and l looked like the same sh*t just reversed

The h's looked like k's
 2 years ago '07        #14193
theFREAK 3324 heat pts3324
space
avatar space
space
$49,456 | Props total: 25323 25323
 Deeangoe said:
Lol me and my friends were saying the same sh*t

Elder sh*t looked terrible looked so cheap the r and l looked like the same sh*t just reversed

The h's looked like k's

[tweet - click to view]

 2 years ago '06        #14194
DEDOS 134 heat pts134
space
avatar space
space
$60,325 | Props total: 17755 17755
This this year hurricane draft class had 11 players make the nfl 53 man rosters


Inexcusable
 2 years ago '07        #14196
theFREAK 3324 heat pts3324
space
avatar space
space
$49,456 | Props total: 25323 25323

[tweet - click to view]




[tweet - click to view]





[tweet - click to view]



[tweet - click to view]

@ ����



But then he retweeted this ^


Last edited by theFREAK; 09-06-2015 at 06:31 PM..
 2 years ago '05        #14198
Clutch City Kid 97 heat pts97
space
avatar space
space
$20,411 | Props total: 15520 15520
 theU said:











@ ����



But then he retweeted this ^



i hope this dude aint fu*kin with our heads man
 2 years ago '07        #14199
theFREAK 3324 heat pts3324
space
avatar space
space
$49,456 | Props total: 25323 25323
 Clutch City Kid said:
i hope this dude aint fu*kin with our heads man

[video - click to view]






[video - click to view]




 2 years ago '05        #14200
Clutch City Kid 97 heat pts97
space
avatar space
space
$20,411 | Props total: 15520 15520
 theU said:





Home      
  
 

 






most viewed right now
 52
Image(s) inside Bieberís Ex Chantel Jeffries
42 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
Video inside Carmen Bryan on Having a Relationship w/ Jay Z while Still w/ NaS
49 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 37
NUPAC Allegedly Sold 830 Copies? (Since BX has Mocked Sales, It is Time for yo..
138 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Alien Covenant Prologue: What Happens to Noomi Rapace Character after Prometheus
77 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 14
Video inside OG mobb James tell what happened with 2pacs murder.
256 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Image(s) inside Mike Rowe calls out Nordstrom because they are selling $425 jeans cove..
43 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 11
Image(s) inside Boxden celeb jesse williams a real one, leaves wife for pawg
253 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 8
Video inside I wanna thank you, heavenly father. For shining yo light on me with the..
16 comments
21 hours ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy