Miami Hurricanes

most viewed right now
 116
Image(s) inside What Happened to the Cross Jesus Died On?
81 comments
@wild'ish
most viewed right now
 87
NBA Russ was NOT having it! #NextQuestion (VIDEO)😂😂😂&#..
118 comments
@sports
most viewed right now
 82
Ice Poseidon gambles $3000 in Vegas, loses it all, and marries a thot he met 3..
63 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
Rick Ross stuntin on Birdman: "Chicken man couldnt do all this"
79 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 3 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

0 0%
Voters: 0. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 2 years ago '07        #14081
theFREAK 3321 heat pts3321
space
avatar space
space
$49,313 | Props total: 25056 25056
 Junior G said:
lol @ all that Miami nike sh*t....love your adidas
I don't own any adidas clothing, shoes, apparel etc.

Never have.

Never will.
 2 years ago '05        #14082
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,746 | Props total: 5431 5431
 theU said:
I don't own any adidas clothing, shoes, apparel etc.

Never have.

Never will.
no you bout to.....
 2 years ago '07        #14083
theFREAK 3321 heat pts3321
space
avatar space
space
$49,313 | Props total: 25056 25056
 Junior G said:
no you bout to.....
Nah fam.

I refuse to buy any new gear since its Adidas.

Nike and Vintage all day. #B!TCHMOB
 2 years ago '05        #14084
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,945 | Props total: 371 371
 theU said:
Since Day 1




[pic - click to view]




[pic - click to view]




gotdamn b i know you fa real cuz you got sebastian gear with the pipe and smoke, they banned the pipe in the 90s, also he had the M on it, before they put Miami instead

i don't have much with sebastian on it, and even today its rare to find, everything is U related

also where'd you cop that fitted, with the U and the sebastian on the side

never seen that one


Last edited by Deeangoe; 08-09-2015 at 09:15 PM..
 2 years ago '07        #14085
theFREAK 3321 heat pts3321
space
avatar space
space
$49,313 | Props total: 25056 25056
 Deeangoe said:


gotdamn b i know you fa real cuz you got sebastian gear with the pipe and smoke, they banned the pipe in the 90s, also he had the M on it, before they put Miami instead

i don't have much with sebastian on it, and even today its rare to find, everything is U related

also where'd you cop that fitted, with the U and the sebastian on the side

never seen that one
The SnapBack hat is by new era.

I've never seen another one like it.
 2 years ago '07        #14086
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,337 | Props total: 673 673
 DEDOS said:
Coley looked like the next sammy watkins as a true freshman what the fu*k happened

What happened was he started feeling himself and fell off on his craft. That boy numbers in the weight room was straight garbage truck juice. Then you add in Dorsett and Walford balling outta control along with Coley having a nice case of the drops and you have a sophomore slump.

He'll be back this year.
 2 years ago '04        #14087
madness 9 heat pts
space
space
space
$12,787 | Props total: 839 839
 DEDOS said:
Coley looked like the next sammy watkins as a true freshman what the fu*k happened

didn't get in the weight room or put in work into practicing routes or working on his hands. I hear he smokes a lot of weed, which makes him lazier than he already is. plus all james coley ran for him were bubble screens. a combination of things as to why he sucked last year.

hope he does better this year.
 2 years ago '04        #14088
madness 9 heat pts
space
space
space
$12,787 | Props total: 839 839
 Junior G said:
gerald willis said it all....our goal is to win the coastal division washed up program.....been 10 years since yall played in the ACCCG....that's for Freak....to catch him up on things @
Sean Maguire is your starting QB
 2 years ago '05        #14089
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,746 | Props total: 5431 5431
 madness said:
Sean Maguire is your starting QB
Everett Golson is our starting QB ....n he already smacked the sh*t outta Miami once before....won't be nothin new to him when he adds to the 6 straight this year
 2 years ago '05        #14090
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,746 | Props total: 5431 5431
Stacy Coley = another Canes bust....what else is new.....he wants to be Travis Rudolph when he grows up
 2 years ago '06        #14091
DEDOS 134 heat pts134
space
avatar space
space
$60,325 | Props total: 17754 17754
 madness said:
Sean Maguire is your starting QB
Post tebow era in effect im done man
 2 years ago '06        #14092
DEDOS 134 heat pts134
space
avatar space
space
$60,325 | Props total: 17754 17754
 Junior G said:
Everett Golson is our starting QB ....n he already smacked the sh*t outta Miami once before....won't be nothin new to him when he adds to the 6 straight this year
He was the 4l3rd string qb at notre dame
 2 years ago '05        #14093
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,746 | Props total: 5431 5431
 DEDOS said:
He was the 4l3rd string qb at notre dame
and still abused yall....your QB has never played in a meaningful game in his career....yall just needa stop it....you cant say anything.
 2 years ago '05        #14094
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,746 | Props total: 5431 5431
post Tebow yet we won the ACC with EJ fu*kin Manuel....yall are clueless as it gets....you cant even make the game with any QB you recruit I know it hurts when I come through with nothin but hard facts but yall set ya selves up for all this failure...definitely canes through n through can't argue with that
 2 years ago '05        #14095
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,746 | Props total: 5431 5431
also shoutout to Kaaya The Messiah lets see how he does when Dorsett and Walford aint there to save his a.ss.....your go to is gonna be Coley
 2 years ago '08        #14096
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,054 | Props total: 116 116
Nobody at Miami would start at FSU right now. Literally nobody. Yall best chance to beat us for the next 3/4 years was last year and yall blew it. Rack up 10 straight on these ho's lol
 2 years ago '07        #14097
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,337 | Props total: 673 673
Lol yeah ok

Kaaya starts there easily. Bush starts. AQM and Chad both start. FSU Fans living the greatest illusion
 2 years ago '05        #14098
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,746 | Props total: 5431 5431
lmao....what has Kaaya ever done......he dont got Dorsett's speed to bail him out no more......Bush could start over Brutus, but both Nate Andrews and Derwin James >>> him....and neither Chad Thomas or that Muhammad dude start over Featherston, or Demarcus Walker....sh*t you already know once Sweat is ready, he takin over college football...n he just bout ready
 2 years ago '05        #14099
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,746 | Props total: 5431 5431
Kaaya main targets is gonna be Herb Waters, bum a.ss Coley, broke a.ss malcolm lewis, n i dont even know who else yall got right now
 2 years ago '07        #14100
theFREAK 3321 heat pts3321
space
avatar space
space
$49,313 | Props total: 25056 25056

[tweet - click to view]


I honestly don't think Kaaya is that good but that's just me


[tweet - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 55
Image(s) inside Dem Tings Heavy
44 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Image(s) inside My 600 Pound Life aka Eww fat people OD gross :dead:
124 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 41
Video inside Vin reportedly said he'd beat the Rock's ass for real because he was a ..
166 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 28
What would you rate her
93 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Video inside Wendy Williams Is Asstowndid By A Member In Her Audience
100 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Marlon Wayans got him another sitcom
93 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 21
Image(s) inside Damn Webbie 50 ain't pay you?
144 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Apr 21 - Sweden: Muslim Avoids Jail For Anally Raping Teen, He “Couldn’t Under..
108 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy