Miami Hurricanes

most viewed right now
 52
Video inside Can't make it to the Booty Club this weekend.......don't worry BX, I Go..
8 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
Image(s) inside Amazing!!! 😘😘😘😘😘
26 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
Video inside Young boy goes to columbia
28 comments
@wild'ish
most viewed right now
 35
Image(s) inside Y'all Gotta see the Ass and Thighs on this African MILF
11 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

0 0%
Voters: 0. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 4 years ago '07        #13121
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,341 | Props total: 676 676
Tracy Howard
Artie Burns
Antonio Crawford
Gunter
Dortch
Ray III
 4 years ago '05        #13122
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,761 | Props total: 5469 5469
 L-E-Dub bi*ch said:
These n*ggas in for a rude awakening

Berrios was also putting in work at the opening you know that event with the best talent in the nation

You see the times changing sh*t bout to get real ugly
you are a fu*kin nut......times aint fu*kin changin yall still aint sh*t n will continue to not be sh*t
 4 years ago '05        #13123
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,761 | Props total: 5469 5469
 L-E-Dub bi*ch said:
Tracy Howard
Artie Burns
Antonio Crawford
Gunter
Dortch
Ray III
 4 years ago '05        #13124
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,761 | Props total: 5469 5469
FRUIT CUP SOFT a.ss n*ggaZ

Savannah State AD Sterling Steward: #Canes are a suitable opponent because "they're not smashmouth" and "play a more finesse style."
 4 years ago '05        #13125
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,761 | Props total: 5469 5469
can't wait to see you nerds beat your chest after beating savannah st the worst team of all time 80-3.....even georgia southern dropped like 75 on them n*ggaz....


Last edited by Junior G; 09-20-2013 at 05:13 PM..
 4 years ago '06        #13126
DEDOS 134 heat pts134
space
avatar space
space
$60,325 | Props total: 17755 17755
 MRS. RONDO said:
FRUIT CUP SOFT a.ss n*ggaZ

Savannah State AD Sterling Steward: #Canes are a suitable opponent because "they're not smashmouth" and "play a more finesse style."
i expect at least 6 of those fu*kboys having injuries. golden going to call mercy rule tho
 4 years ago '08        #13127
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,055 | Props total: 119 119
 L-E-Dub bi*ch said:
Tracy Howard
Artie Burns
Antonio Crawford
Gunter
Dortch
Ray III
That's stacked???
 4 years ago '06        #13128
DEDOS 134 heat pts134
space
avatar space
space
$60,325 | Props total: 17755 17755
### UM coaches are especially eager to see more of Artie Burns at cornerback, believing he’s ready to challenge for meaningful playing time. “His length and speed give you a pretty good weapon at corner,” defensive coordinator Mark D’Onofrio said.

Burns has shown a knack for picking off passes in practice.“Some guys you have to coach it over and over again. There are other guys who are instictive, the Arties and Tracy Howards."

Read more here:

 4 years ago '05        #13129
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,946 | Props total: 373 373
Gotdamn
 4 years ago '06        #13130
DEDOS 134 heat pts134
space
avatar space
space
$60,325 | Props total: 17755 17755
yo dont play no fu*kign starters dont play anybody u dummies i know its 10 mins left in the 1st quarter but the game is over
 4 years ago '05        #13131
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$12,946 | Props total: 373 373
What happend with Morris I'm watching the game at sandbar can't hear sh*t
 4 years ago '06        #13132
DEDOS 134 heat pts134
space
avatar space
space
$60,325 | Props total: 17755 17755

[pic - click to view]

 4 years ago '04        #13133
booie4 
space
avatar space
space
$5,047 | Props total: 969 969
lol, Coley though
 09-22-2013, 07:07 PM         #13134
Cheeze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Morris only got a bone bruise and is a go against USF

 DEDOS said:

[pic - click to view]

he ain't even look like he hit full speed
 4 years ago '05        #13135
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,761 | Props total: 5469 5469
you could fu*kin walk by savannah st defenders
 4 years ago '08        #13136
primetime 60 heat pts60
space
avatar space
space
$21,341 | Props total: 95 95
 MRS. RONDO said:
you could fu*kin walk by savannah st defenders
Miami been the better team in first 3 weeks than FSU

deal with it
 4 years ago '05        #13137
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,761 | Props total: 5469 5469
 primetime said:
Miami been the better team in first 3 weeks than FSU

deal with it
yall fu*kin suck.....you played a horrible florida team and duke was gettin tossed around like a ragdoll all game .....on our list its clemson then maryland then whoever we play in the national championship....we will walk all over you and ufag.....im still laughin at that game. sh*t is sad how both of yall have fallen but yall been on the bottom for a decade now so nothin new on that news feed.
 4 years ago '05        #13138
Junior G 113 heat pts113
space
space
space
$52,761 | Props total: 5469 5469
i swear yall got the worst fans....yall really think yall back or even relevant....we are gonna punish you , teach your soft a.ss team a lesson in life....i swear i cant wait....ima be there n i dare one of you miami bi*ches to get loud around me, i will toss one of you n*ggaz off the top of doak
 4 years ago '11        #13139
mester 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,424 | Props total: 246 246
 MRS. RONDO said:
you could fu*kin walk by savannah st defenders
This literally had me in tears


Whats funny to is these n*ggas d let them score a td..70+yards I dont give a damn if it was on your third team d. Savannah is prolly the worst football team to EVER step on a field
 09-22-2013, 10:22 PM         #13140
Cheeze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
we we we we

you ain't even go to FSU


[pic - click to view]

Home      
  
 

 






most viewed right now
 34
Image(s) inside Bieber’s Ex Chantel Jeffries
13 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Image(s) inside Boxden celeb jesse williams a real one, leaves wife for pawg
234 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Well Damn Birdman/Cashmoney signs 6 all Female BBW rap group "The Bartel
109 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Video inside OG mobb James tell what happened with 2pacs murder.
248 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 8
Video inside Teacher seduces 16 yr old football star with fake facebook and has thre..
62 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 6
DAMN is Genius Because...
249 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Video inside Amber Rose Names All Rappers She Would F*ck!!!!!
89 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 4
Image(s) inside Mike Rowe calls out Nordstrom because they are selling $425 jeans cove..
39 comments
1 day ago
@gear
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy