Miami Hurricanes

most viewed right now
 115
Video inside Miami rapper Smoke Purpp got the gayest chain in the industry
38 comments
@hiphop
most viewed right now
 90
Video inside What do women really do in Dubai?
10 comments
@wild'ish
most viewed right now
 70
Video inside San Antonio Goon gets his crib pulled up on by Baton Rouge goons?!
121 comments
@hiphop
most viewed right now
 68
Damn Lloyd Banks got fat
133 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 2 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

0 0%
Voters: 0. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 5 years ago '06        #11601
DEDOS 136 heat pts136
space
avatar space
space
$60,843 | Props total: 18617 18617
 MRS. RONDO said:
burnin bridges with dade coaches first booker t, then northwestern then the whole 305 the city is ours


don't worry guys you can have the panhandle
we just got the top player out of MNW u dumb fu*k



vernon carey and UNCLE LUC is on the coaching staff


Last edited by DEDOS; 08-21-2012 at 07:15 PM..
 5 years ago '07        #11602
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,356 | Props total: 683 683
Feminine but your name is Mrs.Rondo

This world all backward
 5 years ago '04        #11603
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
feminine says Mrs. Rondo

we know whose as*hole is getting tickled at night
 5 years ago '05        #11604
Junior G 113 heat pts113
space
avatar space
space
$52,969 | Props total: 5687 5687
".Our team is flying waaaaaaay under the radar. Big, physical, athletic Oline with some good experience, home run hitter at RB with Duke and a versatile Portis type running in Clements, an experienced and athletic QB that has an NFL caliber arm, we have WR's that can play and Hurns has great size and experience, experienced TEs, great special teams play (best kicker/punter combo in the ACC), and we have Playmakers and some experience on defense. I think we have some real nice parts in our toolkit.
On top of all that, this will be our second years with this coaching staff and many of these guys will have been in this system for 2 years.
If Clemson could do it last year, why not us this year, damnitt?"


oh how i love yall....yall are the fu*kin best....sh*t got me in damn tears




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 373 (-302) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 08-23-2012, 10:55 AM         #11605
db305  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  




:cbha h:

how's that rap career going?
 5 years ago '05        #11606
Junior G 113 heat pts113
space
avatar space
space
$52,969 | Props total: 5687 5687
that aint me stupid lmao......how many times i gotta tell people

the real junior g awaitin trial......i just used the name when i joined back in HS.




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 373 (-302) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 5 years ago '05        #11607
Junior G 113 heat pts113
space
avatar space
space
$52,969 | Props total: 5687 5687
Manny Navarro@Manny_Navarro

Went to CBSSports.com database to see which #Canes are ranked among NFL draft prospects for 2013. Didn't find one until page 7.




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 373 (-302) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 5 years ago '05        #11608
Junior G 113 heat pts113
space
avatar space
space
$52,969 | Props total: 5687 5687
yo NFL U

come check this cool thread out bros







  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 373 (-302) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 5 years ago '12        #11609
FlipT 
space
avatar space
space
$44 | Props total: 0 0
 MRS. RONDO said:
yo NFL U

come check this cool thread out bros



They'll be prospects until their Wonderlics come out!
 5 years ago '05        #11610
Junior G 113 heat pts113
space
avatar space
space
$52,969 | Props total: 5687 5687
Isaac - The Toughest Hurricane We Will Face This Season


[pic - click to view]





  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 373 (-302) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 5 years ago '04        #11611
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$17,224 | Props total: 2648 2648

[pic - click to view]

 5 years ago '06        #11612
DEDOS 136 heat pts136
space
avatar space
space
$60,843 | Props total: 18617 18617

[video - click to view]

 5 years ago '10        #11613
kNOLES 
space
avatar space
space
$579 | Props total: 2 2
 C.R.I.P. said:

[pic - click to view]






Da U is such a bad team this year that they already have 3 loses and the season hasn't started.

Da U LB's are so small that cops pulling them over askin to see the drivers permits.

Da U QB battle so pathetic middle school coaches would even put them at 3rd string.

Da U stadium this year has set a new attendance record with just the maintance crew preparing for Isaac.
 5 years ago '05        #11614
Junior G 113 heat pts113
space
avatar space
space
$52,969 | Props total: 5687 5687
 kNOLES said:





Da U is such a bad team this year that they already have 3 loses and the season hasn't started.

Da U LB's are so small that cops pulling them over askin to see the drivers permits.

Da U QB battle so pathetic middle school coaches would even put them at 3rd string.

Da U stadium this year has set a new attendance record with just the maintance crew preparing for Isaac.

KNoles stay crackin me up




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 373 (-302) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 5 years ago '05        #11615
Junior G 113 heat pts113
space
avatar space
space
$52,969 | Props total: 5687 5687
yall do know ya got a game Saturday right? chop chop lets get to postin......talk like ya comrads talk on the rivals n scout boards

i mean yall always hype before the season, wassup doh?




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 373 (-302) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 5 years ago '04        #11616
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$17,224 | Props total: 2648 2648
Lol y'all n*ggas stay In our thread, y'all got the worse little brother syndrome ever.
 5 years ago '04        #11617
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$17,224 | Props total: 2648 2648

[pic - click to view]

 08-28-2012, 05:15 PM         #11618
canesin2099  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
So are we gonna get Bain and Cunningham?
 5 years ago '07        #11619
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,356 | Props total: 683 683
Quincy wilson is out there to
 5 years ago '10        #11620
kNOLES 
space
avatar space
space
$579 | Props total: 2 2
 C.R.I.P. said:
Lol y'all n*ggas stay In our thread, y'all got the worse little brother syndrome ever.
Little Brother???

Well if that's what you think, guess what? Your "little brother" has a big dik and we gone r*pe your team with it this year!
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
Image(s) inside This is pure fu-kery, roast away BX
90 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Consequence of Reducing the Skill Gap
51 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 23
Image(s) inside May 28 - Twitter Finger Trump Summed Up In Four Pics
81 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 17
Image(s) inside I Saw Wonder Woman & It's The Best DCEU Film Up To Date ! (REVIEW & SP..
96 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 13
Video inside The first ever female Super Saiyan transformation
123 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 12
Image(s) inside EyeCandyKO: Alicia Keys vs Gabrielle Union
46 comments
24 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 9
Video inside Yall See The Hidden McBain Movie Edited from The Simpsons Episodes Lol
35 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
Image(s) inside "I'll have 2 number 9's, a number 9 large, a number 6 with extra dip..."
29 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy