Miami Hurricanes

most viewed right now
 68
NBA Bron is done with Gilbert because....
156 comments
@sports
most viewed right now
 63
Image(s) inside Yall remember Emma from Degrassi?
60 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 62
Famous qoutes of Rappers outside of the booth
31 comments
@hiphop
most viewed right now
 58
Image(s) inside Aug 16 - Man arrested because he had $324K that smelled like cocaine, ..
60 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

0 0%
Voters: 0. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 6 years ago '05        #10701
Junior G 114 heat pts114
space
space
space
$53,111 | Props total: 6004 6004
thanks for bringin up players not recruited by Jimbo......

in the next 10 years we will be known as NFL U......Golden just isnt bringin in NFL talent anymore sorry.....yall got mad at Randy but he recruited talent, Golden is recruiting a bunch of nobodies.


starting with this year we'll have more players get drafted......oh and tell me all the players on Miami that will be drafted at some point......I would say all the FSU players but 60 players are alot of names




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 296 (0) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 6 years ago '08        #10702
FSU_CANE561 
space
avatar space
space
$406 | Props total: 11 11
so now this is all about Jimbo? i thought this was a comparison between the Great FSU and the lowly Univ. of Miami...

lol @ fsu being NFL U. that title has already been earned good sir.

and how can u say Golden isn't bringing in NFL talent when they haven't even played NCAA ball yet? I'm all for the debate but at least be real

Asante Cleveland, Denzel Perryman, Anthony Chickillo, Ray Ray, VT, Seantrel, B-Wash...would u like me to continue? and would u like to know about those that haven't even seen the field yet?
 6 years ago '05        #10703
Junior G 114 heat pts114
space
space
space
$53,111 | Props total: 6004 6004
21 three star recruits.......that states my case....1 or 2 will be good, most will be bums

yes you can please continue because you dont want me to get started




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 296 (0) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 6 years ago '08        #10704
FSU_CANE561 
space
avatar space
space
$406 | Props total: 11 11
21 3 star recruits means what to fans like us? we watch them play just like the people who give the stars but its all subjective. You may think your 5-star is awesome and he might even perform well in ur system, but that dont mean squat if his skills and mindset don't translate well into the NFL.

I'm sure u can read, all these awesome a.ss classes FSU has been bringing in has brought them 0 NCs just like the classes at UM. Ure too much of a homer to even have a decent debate

plus im off so i'll return tomorrow
 6 years ago '07        #10705
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,401 | Props total: 786 786
Duke, Flowers, Kirby are just 3 off top who.will bust heads

Northup is a beast

Chick and perryman

Should I go on
 6 years ago '05        #10706
Junior G 114 heat pts114
space
space
space
$53,111 | Props total: 6004 6004
just stop because that's it, you can give me that should i go on sh*t but its all blah blah blah.....

truly in these next 10 years its gonna be ridiculous how our programs are both goin in different directions, us to the top and multiple NC's and well you know where Miami is headed so I dont need to rub that in, I do enough of that.....you guys know at heart though


I can't wait to look back on this class and see when only 1 of your 21 three stars actually gets drafted, sh*t is gonna be funny.....and yeah we werent winning in the past with big classes but thats also before Jimbo and Stoops started straightening out the team......catch us BCS bound next year while you guys struggle to find 4 wins




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 296 (0) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 6 years ago '05        #10707
Junior G 114 heat pts114
space
space
space
$53,111 | Props total: 6004 6004
how bad are you guys goin to be next year? you have NOTHING coming back. Miller left the sinking ship. your defense full of young players is about to be worse than this year......does it make yall mad that we are where we are, deep deep deep full of talent and you guys are where you are?




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 296 (0) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 6 years ago '08        #10708
FSU_CANE561 
space
avatar space
space
$406 | Props total: 11 11
 Junior G said:
just stop because that's it, you can give me that should i go on sh*t but its all blah blah blah.....

truly in these next 10 years its gonna be ridiculous how our programs are both goin in different directions, us to the top and multiple NC's


I can't wait to look back on this class and see when only 1 of your 21 three stars actually gets drafted, sh*t is gonna be funny.....and yeah we werent winning in the past with big classes but thats also before Jimbo and Stoops started straightening out the team......catch us BCS bound next year while you guys struggle to find 4 wins
I used to think u were a semi-smart guy but I see im sadly mistaken. I didn't know u had the gift to see into the future.

FSU wasted countless seasons where they were ranked pretty high in the pre-season, had like only 3 games on the road, and had a F- in strength of schedule but still aint win a damn thing

even if we, by some horrible curse, only put 1 in the league, that number will still be more than the number of NCs FSU wins before Da U wins another...
 6 years ago '05        #10709
Junior G 114 heat pts114
space
space
space
$53,111 | Props total: 6004 6004
5 years from now that program is goin to be even more of a wreck than it is now.....I actually feel sorry for yall............... yeah right.

you guys have been ex'd out

it's now the Big 2




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 296 (0) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 6 years ago '08        #10710
FSU_CANE561 
space
avatar space
space
$406 | Props total: 11 11
 Junior G said:
5 years from now that program is goin to be even more of a wreck than it is now.....I actually feel sorry for yall............... yeah right.

you guys have been ex'd out

it's now the Big 2
ignorance is bliss....
 6 years ago '05        #10711
Junior G 114 heat pts114
space
space
space
$53,111 | Props total: 6004 6004
please make sure you're around............Jan. 1st, 2017 I will be blowing this thread up clownin for bout 10 pages straight bout how yall dont even play in bowls no more and, after we win that first National Championship in 2013 or 2014, yall will probably not be postin anymore, yet changin your identities to become FSU fans.....thats ok we always have room for yall in the FSU thread




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 296 (0) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 6 years ago '05        #10712
Junior G 114 heat pts114
space
space
space
$53,111 | Props total: 6004 6004
fu*k yall know ima be clownin in here after we win it all in '13 or '14




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 296 (0) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 6 years ago '08        #10713
FSU_CANE561 
space
avatar space
space
$406 | Props total: 11 11
 Junior G said:
please make sure you're around............Jan. 1st, 2017
:slap:
 6 years ago '07        #10714
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,401 | Props total: 786 786
this dude doesnt quit lol

im laughin tho so all is good
 6 years ago '08        #10715
FSU_CANE561 
space
avatar space
space
$406 | Props total: 11 11
he is quite entertaining. made the last hour at work really easy
 6 years ago '04        #10716
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
Juniah should worry more about his coaches jumping ship they kno dumbo aint getting anything done.

Mark Stoops leaving yall for Auburn

Back to dauntin 2009 fsu defense yall go.........
 6 years ago '06        #10717
DEDOS 142 heat pts142
space
avatar space
space
$62,076 | Props total: 21221 21221
wait what say it aint soo Stoops to auburn
 6 years ago '07        #10718
Kinglew88 13 heat pts13
space
avatar space
space
$13,401 | Props total: 786 786
I read that earlier is it confirmed

Tracy & PJ
 6 years ago '05        #10719
Junior G 114 heat pts114
space
space
space
$53,111 | Props total: 6004 6004
dumbass Miami fans he hasnt left and isnt leaving




  1 - 0 STRK: 1 w in a row WIN PCT: 100% 296 (0) 
  Career: | Aug 11: 125-83, Rank #71 | Aug 10: 26-13, Rank #150 | Aug 09: 5-2, Rank #184 | Aug 08: 582-378, Rank #21 *
 6 years ago '08        #10720
primetime 60 heat pts60
space
avatar space
space
$21,343 | Props total: 97 97
Players who will be in pros:

Ray ray , telemaque, chickillo, dorsett, duke, kirby, denzel perryman, henderson, washington, cleveland, and thats just players who will make impact... Theres always couple of sleepers and udfas.....so how is that bad Junior?

History is a great predictor of future... While we pumped so much talent into the league, theres no reason to think itll stop anytime soon. Cant really say the same thing about yall
Home      
  
 

 






most viewed right now
 66
BOX Mike Tyson's 5 best knockouts with 1 punch
40 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 50
Image(s) inside And the Lord said....
26 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Video inside Lion's Attempt To Hunt a Hippo Backfires
24 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 27
Image(s) inside Kreayshawn gets real
136 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 26
Is This When DRAKE Falls-Off?
117 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Video inside Kid Slaps Alexa Bliss Ass at WWE Live Event
144 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Breakfast Club Interview Styles P. & Wife About Their Daughters Suicide & More
72 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside Everything The Millennials Are Killing
75 comments
19 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy