Miami Hurricanes

most viewed right now
 159
Image(s) inside Why Are Asian Men LEAST Popular Among Women?
214 comments
@wild'ish
most viewed right now
 87
Image(s) inside 🎈Happy Birthday Boxden!🎈
51 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 74
Video inside Lil Duval and Snoop Dogg have a banger my dude
26 comments
@hiphop
most viewed right now
 63
NBA Kawhi going to Toronto
383 comments
@sports

section   (0 bx goons and 2 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

0 0%
Voters: 0. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 6 years ago '04        #10521
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,468 | Props total: 6097 6097
Im already done with this season. All I do during the games now is eat vicodin and drink. And Im at fu*king work most of the time.
 6 years ago '04        #10522
madness 16 heat pts16
space
space
space
$13,111 | Props total: 3597 3597
went to the game today. brandon mcgee is even worse in person

at least there was good eye candy in the stands:ilike:
 6 years ago '07        #10523
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,822 | Props total: 1748 1748
Im there still

Ima be fu*ked up out my mind
 6 years ago '05        #10524
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,089 | Props total: 706 706
yesssir!! worst case scenario

tootsies after party

 6 years ago '08        #10525
F.A.M.E.M.O.B. 1 heat pts
space
avatar space
space
$3,183 | Props total: 324 324
Damn yall might win now. Williams is expected to start at QB
 6 years ago '04        #10526
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,468 | Props total: 6097 6097
No lie, the Noles gonna get 1k yds this game. We might get 3 points with Ryan Williams.
 6 years ago '05        #10527
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,495 | Props total: 7773 7773
we couldnt even get 1 point in the 2nd half vs nc state who couldnt stop yall.........
 6 years ago '04        #10528
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
 C.R.I.P. said:
No lie, the Noles gonna get 1k yds this game. We might get 3 points with Ryan Williams.
It's not even a joke.

The Achilles heel of this defense is the short yardage stuff. Not only do we line up 10 or 15 yds off the LOS but we're terrible at tackling... like Randy Shannon in his first 2 years terrible. Kansas State k!lled us with 5 yd passes and Cullen Klein scrambles, Notre Dame with their terrible offense did about the same but our defensive coordinator corch is too dumb or too stubborn to adjust

Emanuel's and FSU's offense bread and butter is the short yardage pass, EJ scrambles and designed runs, crossing routes and let their receivers do the rest. It's gonna be a nightmare

These n*ggas can literary run the same offensive game plan they did against NC State and this will gonna be ugly by halftime.

The only thing cane fans can enjoy about the game is gonna be the amount of FSU tallyho tail that's gonna be at the stadium
 6 years ago '04        #10529
Cap Peeler 7 heat pts
space
avatar space
space
$12,859 | Props total: 0 0
 MRS. RONDO said:
we couldnt even get 1 point in the 2nd half vs nc state who couldnt stop yall.........
Read my last post ^^

NC State doesn't have brandon mcgee playing corner or vaughn telemaque in their secondary

We'll spot you at least 2 tds and 200 yds in the air with those two bums we have in the secondary


Only 2 more months and the worst players are off the team
 6 years ago '04        #10530
C.R.I.P. 3 heat pts
space
avatar space
space
$18,468 | Props total: 6097 6097
 Cap Peeler said:
It's not even a joke.

The Achilles heel of this defense is the short yardage stuff. Not only do we line up 10 or 15 yds off the LOS but we're terrible at tackling... like Randy Shannon in his first 2 years terrible. Kansas State k!lled us with 5 yd passes and Cullen Klein scrambles, Notre Dame with their terrible offense did about the same but our defensive coordinator corch is too dumb or too stubborn to adjust

Emanuel's and FSU's offense bread and butter is the short yardage pass, EJ scrambles and designed runs, crossing routes and let their receivers do the rest. It's gonna be a nightmare

These n*ggas can literary run the same offensive game plan they did against NC State and this will gonna be ugly by halftime.

The only thing cane fans can enjoy about the game is gonna be the amount of FSU tallyho tail that's gonna be at the stadium
Im just praying that whatever this idiot Nofrio did in the 2nd half of UNC he sticks to.
 6 years ago '07        #10531
Kinglew88 14 heat pts14
space
avatar space
space
$13,822 | Props total: 1748 1748
I havent been able to watch the UNC gm but my.brother said dnofrio is a fu*king.idiot still

Oh and now perryman is back at OLB
 10-15-2012, 11:52 AM         #10532
Cheeze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MRS. RONDO said:
we couldnt even get 1 point in the 2nd half vs nc state who couldnt stop yall.........
he's trying to undersell the sh*t out of FSU now so he can brag when they win
 6 years ago '05        #10533
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,089 | Props total: 706 706
Don't get it twisted, we might given up 18 but coulda easily been 40+
Unc kept shooting themselves in the foot with dropped passes and sh*t, the only way this defense can stop ne is if the other team fu*ks up for them

It's sad when u spot the opposing offense on the 1 yard line and cant get them off the field to win the field position battle, coulda had field position with williams coming in, but no

Gio made us look like scrubs b
 10-15-2012, 01:48 PM         #10534
Cheeze  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Deeangoe said:
Don't get it twisted, we might given up 18 but coulda easily been 40+
Unc kept shooting themselves in the foot with dropped passes and sh*t, the only way this defense can stop ne is if the other team fu*ks up for them

It's sad when u spot the opposing offense on the 1 yard line and cant get them off the field to win the field position battle, coulda had field position with williams coming in, but no

Gio made us look like scrubs b
The d is scrubs

My avy was true for the wrong reasons
 6 years ago '05        #10535
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,495 | Props total: 7773 7773
 Cheeze said:
he's trying to undersell the sh*t out of FSU now so he can brag when they win
nope sorry kiddo i'm not.....and if yall start ryan williams bad news for us is we dont have film on him and wasnt he a freshman all-american at memphis? that could spell trouble for our defense.
 6 years ago '05        #10536
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,495 | Props total: 7773 7773
can we blow yall out? of course we can, we both know we have more talent and are much deeper......but still it's a rivalry game.......i thought we would blow yall out last year and we pulled out a 23-19 win.....yea it was horrible officiating against us but still 23-19 is a close score.....

funny thing is reading your miami boards n hearin like we gonna do yall 70-3 with 15 sacks, you know where i read that same talk before? the friday before the nc state game....nc state fans were talkin like that n we saw what happened.....n yall got much more talent than them....n your crowd has nothin to do with it....nc states crowd sucked too n we still lost. we looked like sh*t on the road vs usf which was also a 50/50 fan game......truth is....this year on the road we've played like sh*t everytime.....


Last edited by Junior G; 10-15-2012 at 02:31 PM..
 6 years ago '05        #10537
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,495 | Props total: 7773 7773
wanna know whats funny though? your dline sucks right? watch yall get 5+ sacks.....watch, your dts prolly havent touched anybody all season.....watch how many times they get to EJ
 10-15-2012, 03:04 PM         #10538
The Lefty  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Let's just say if the Noles lose to this Canes defense and a less than 100% Morris, you guys are the biggest joke in college football considering the pre-season hype.
 6 years ago '05        #10539
Junior G 116 heat pts116
space
avatar space
space
$54,495 | Props total: 7773 7773
that's true.......there are no excuses if we LOSE to you.....then jimbo is done....but i dont expect a blowout....
 6 years ago '05        #10540
Deeangoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,089 | Props total: 706 706
Iont like this humble junior g


Fuxk is the overconfident, we gon demolish y'all

Y'all stand no chance f*ggots sh*t
Home      
  
 

 






most viewed right now
 54
Image(s) inside Gym booty > Fast food booty
33 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 51
Did Birdman Spend 10 MILLION DOLLARS of Waynes Checks to build REAL Stunna Isl..
66 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 41
Image(s) inside Never knew vegans could be so thick
90 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
NBA jordans 84 olympic coach bobby knight knew he'd be goat
30 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 30
Image(s) inside Eddie Murphy as Rudy Ray Moore
66 comments
23 hours ago
@movies
most viewed right now
 22
Image(s) inside Drake Reportedly Paid Shiggy $250,000 For "In My Feelings" Go #1 On Bi..
195 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 22
Image(s) inside President of Croatia Kolinda Grabar-Kitarović
58 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
Video inside West coast Blood has an Atlanta blood looking like a little child
151 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy