Ludacris - Release Therapy (Tracklist)

most viewed right now
 76
Jun 22 - Boy, stabbed in neck, dies after running to hospital
141 comments
@misc
most viewed right now
 70
Image(s) inside #JusticeforJunior
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 57
NBA Kobe a hoe ass nigga for trying to sell these sh-ts
41 comments
@sports
most viewed right now
 51
Image(s) inside Ok my dudes. Regardless of ya locations! Name a rapper that U frequent..
237 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 12 years ago '06        #21
ItIsWhatItIs 1 heat pts
space
avatar space
space
$2,793 | Props total: 321 321
i wanna hear the track he got wit beanie and pimp C
 12 years ago '04        #22
pimppoet 2 heat pts
space
space
space
$3,040 | Props total: 343 343
 Possyy said:
no wonder why dude gets overlooked, way tooo manyyyyyyyyy fukin features on his albums

im kinda surprised he worked wit Beans, C murder, Pimp C....that should be interesting
He worked with ugk on his first album on track "stickem up" and again on cam's "what mean the world remix" with trina. Im pretty sure he would worked with them more but had legal problems for a min. Far as features it depends cuz they might just do the hook and/or short verse and u know luda not gonna let the guests carry the song.


Last edited by pimppoet; 09-02-2006 at 04:14 PM..
 09-02-2006, 04:03 PM         #23
pop 
space
space
space
$n/a | Props total:  
is this all the tracks
 09-02-2006, 04:09 PM         #24
TwiSta 187 
space
space
space
$n/a | Props total:  
na i aint believin thats tha tracklisting...
 09-02-2006, 04:13 PM         #25
AJAY_MCFC 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i hope this isnt it
 09-02-2006, 04:13 PM         #26
justfuccinfly 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i heard lil wayne was supposed to be on there? and wtf 15 tracks, i hope this isnt the real tracklisting.
 12 years ago '06        #27
Isiah61 8 heat pts
space
avatar space
space
$11,672 | Props total: 2098 2098
Hope he still got that one free style that he do on every album
 09-02-2006, 05:05 PM         #28
ThugLuv5450 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Fuk that I dont mind seeing features on albums it makes the album hott.....n*ggas seem not to care when LUDA is a guest on someone else sh*t, but n*ggas are quick to jump on him for havin guest spots WHATEVER
 09-02-2006, 05:08 PM         #29
Fatt Kidd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this is a lil fu*ked up cuz theres no intro and no more funny skits or freestyles.....damn why you gotta grow all the fu*kin way up?
 09-02-2006, 05:10 PM         #30
Playboysoldier 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 *MOB*STAR* said:
^^^^smh ludacris will murder somebody
ludacris couldn't steal an ipod from a 10 y/o boy
 09-02-2006, 05:33 PM         #31
Fatt Kidd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Playboysoldier said:
ludacris couldn't steal an ipod from a 10 y/o boy
he would just buy his own
New replies show every 10 seconds
Home      
  
 

 






most viewed right now
 19
Image(s) inside New iPhone Leak Reveals Apple's Nasty Surprise
32 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 18
Nuttin butt azz💦💦💦
64 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Madden 19 Halftime Show is All New With Real Time Stat Updates for Better Imme..
36 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 9
Teyana Taylor live stream
120 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
audio inside 6ix9ine “Blood Walk”
126 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Image(s) inside Nas: Whoever Killed Him (Antwon Rose) Needs The Electric Chair In Fron..
260 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Image(s) inside Anthony Bourdain's girlfriend is a worshipper of Lucifer and possible ..
94 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 5
Video of NYC in 1993 recorded in 1080p from 1993
86 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy