THIS JUST IN: Raekwon The Chef nearly socks Steve-O tonight!

most viewed right now
 83
Image(s) inside The Only PAWG That Matters
211 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 63
Article inside Why do people in poverty have satellite dishes?
90 comments
@wild'ish
most viewed right now
 58
Image(s) inside Nicki Minaj disses Pusha on IG
246 comments
@hiphop
most viewed right now
 44
NBA Woj: Cp3 unlikely to play game 7
196 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12 years ago '05        #41
ondareal 
space
avatar space
space
$2,698 | Props total: 1692 1692
Lol, at the n*gga who said raekwon only did that cuz he was white. U REALLY think he woulda been okay wit a black cat to go on stage and buss a nud3 d*ck tucked blackflip in the middle of a ODB tribute?

and really, the act of bussin a nekkid black flip, aint necessarily gay, although wierd. But I know if I was there, and saw it, woulda been like "this some gay sh*t", and if I was Raekwon, I woulda bussed him in his sh*t.
 08-06-2006, 06:58 PM         #42
Twinn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ondareal said:
Lol, at the n*gga who said raekwon only did that cuz he was white. U REALLY think he woulda been okay wit a black cat to go on stage and buss a nud3 d*ck tucked blackflip in the middle of a ODB tribute?

and really, the act of bussin a nekkid black flip, aint necessarily gay, although wierd. But I know if I was there, and saw it, woulda been like "this some gay sh*t", and if I was Raekwon, I woulda bussed him in his sh*t.
well i see u would do the same sh*t. raekwon wouldnt do that to no black dude. he just do that to steve o cuz he think he wouldnt do nothin.

i think the cats sayin it gay are the undeercover homos. yall act like he was running around smackin people on the a.ss and swingin his d*ck around. and the fact that he was drunk dont make it right but it dont mean u can act like u a gangsta either. yall n*ggaz aint got no sense of humor anyway. yall just bitter cuz yall aint get to see thaqt n*gga a.ss cheeks
 08-06-2006, 07:06 PM         #43
RicFlair  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i dotn see the huge difference between swinging your d*ck around and tuckin it back and doin a backflip


seems the same to me
 12 years ago '04        #44
#RAPTORSWON 228 heat pts228
space
avatar space
space
$22,492 | Props total: 3195 3195
Yall are retards... Its homo cuz he did it during an ODB tribute... I don't give a fu*k what he tucked back... Errbody knows that if Steve-O is there, he gon do some stupid sh*t... Dont be suprised folks... He just did it at a wrong time...
 08-06-2006, 08:16 PM         #45
Twinn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 RicFlair said:
i dotn see the huge difference between swinging your d*ck around and tuckin it back and doin a backflip


seems the same to me

well if a n*gga got jacked out all his sh*t in the middle of the street u would call him a homo

a guess adam and eve are homos too
 12 years ago '06        #46
DominicanLou 17 heat pts17
space
avatar space
space
$7,747 | Props total: 5417 5417
 Scan said:
So if somebody spit in ya face when they drunk, you just gon look at em and say "I would smack the sh*t outta you but I ain't tryna lose points" ???
LMAO!
 08-06-2006, 10:20 PM         #47
GOD999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LMFAO @ SOME OF YALL MOTHAfu*kAZ

NO MATTA IF HE WHITE O' NOT, fu*k THE RACE, HE DID SOME RANDOM

HOMO

sh*t LIKE HE ALWAYS BE DOIN, BUT DID DIZ STUNT AT THE WRONG TIME,

WRONG PLACE, DURIN A O.D.B. TRIBUTE

AND WHY WOULDNT tHA CHEF BE MAD? HE HAD EVERY RIGHT TO BE

THE CREW PUTTIN ON A SERIOUS SHOW, AND THEN THIS fu*kHEAD

MOTHAfu*kA INTERFERES OUTTA BEIN fu*kED UP ON A FEW DRINKS.....

NOW IF YALL DONT THINK THATS DISSRESPECTFUL, YOU MOTHAfu*kAZ NEED TO OPEN YALL EYES
 12 years ago '06        #48
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,888 | Props total: 16134 16134
rae shoulda knocked his a.ss the fu*k out
 12 years ago '06        #49
Bama Boy 100 heat pts100
space
space
space
$57,888 | Props total: 16134 16134
 MOSESCANOVA said:
I HEAR WHAT U SAYING BUT AT THE SAME TIME EVEN IF HE DRUNK OR NOT DONT MAKE IT RIGHT HE JUST MAY NOT BE IN THE RIGHT MIND WHILE DOING IT
n*gga, i aint NEVER been so drunk to where i fu*kin do what his fruity a.ss did
 12 years ago '05        #50
Hyphy707 
space
avatar space
space
$1,622 | Props total: 1 1
Wu tang lost respect for that, why they scared to take off on that f*g**t? If he was dissin' my dead folk in front of his momz, I would've dropped that clown. Wu-Tang's wack now anyways, i'm not suprised they didn't do sh*t.
 12 years ago '04        #51
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$39,757 | Props total: 4592 4592
Steve-O is a fu*king a.ss .
I wish a horrible death upon him and his family for the upbringing of that piece of sh*t human.


Dude goes on teh air and drops the n bomb like its nothin, does stupid sh*t, and is mad disrespectful to a lot of people..

I wish the Wu woulda knocked dude out like they woulda done 10 years ago..
 08-06-2006, 10:47 PM         #52
GOD999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
YEA THAT DESERVED A fu*kIN BEATDOWN......BUT HEY, LEAST THEY GOT THAT MOTHAfu*kA SHOOK AS fu*k
 12 years ago '06        #53
Affectz 164 heat pts164
space
avatar space
space
$8,491 | Props total: 5910 5910
lol if that story isn't true,sum of y'all intense up in this thread
 08-06-2006, 10:54 PM         #54
Twinn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
so what odb dead. everybody dies and yall act like since he dead it make it worse. they should be happy he even did some sh*t like that for him. its not like he tried to disrespect them on purpurse. how he get on the stage in the first place? somebody wanted him on the stage nekkid
 08-06-2006, 11:36 PM         #55
DirtyHarry  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
steve o is always doing gay sh*t.
 12 years ago '05        #56
alkoholyck 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,099 | Props total: 41 41
 stitch said:
how the fu*k does a man being nekkid mean he likes other men? the fu*k is wrong with yall? it dont matter where the fu*k he was. if he likes dudes then he's gay. if not then he isnt. dont gimme that "but there were males in the audience" bullsh*t. you think girls don't go to concerts too? fu*k outta here.

now watch you pettyminded n*ggas attempt to call me gay for "defending" steveo.
That's not really the point. If your brother or something died and a man who never knew him atempted to do a 'tribute' to him by getting nekkid, how would you feel? That sh*t is mad disrespectful.
 08-06-2006, 11:51 PM         #57
Twinn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 alkoholyck said:
That's not really the point. If your brother or something died and a man who never knew him atempted to do a 'tribute' to him by getting nekkid, how would you feel? That sh*t is mad disrespectful.
i wouldnt be mad. i'd be laughin. u act like he came out wit shttin oni the stage. it really aint that serious
 12 years ago '04        #58
*Free_Yayo* 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,753 | Props total: 704 704


They already got it up on his Wiki
 12 years ago '05        #59
alkoholyck 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,099 | Props total: 41 41
 Twinn said:
i wouldnt be mad. i'd be laughin. u act like he came out wit shttin oni the stage. it really aint that serious
Alright well that's you. The rest of the people in this thread understand the meanings of the words 'respect' and 'pride'. Steve-O may as well have spat on his grave as far as I'm concerned.
 08-07-2006, 01:14 AM         #60
unclepufhy19  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
4 REAL fu*k THEM JACKASS CLOWNS THEY SUCK a.ss
Home      
  
 

 






most viewed right now
 65
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
42 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 63
Video inside throwback: kanye speaks up for himself after beanie sigel calls him gay
40 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 52
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
98 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
123 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Image(s) inside Smashing With The House Arrest Bracelet On 🤷🏾*♂&..
76 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Drake- I’m Upset
413 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 22
NBA Loso’s Pitch to get Kuz to play in NY
51 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 22
Video inside travis mccoy washed
69 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy