"WHAT DID U WEAR TODAY?" AUGUST EDITION Post Fits

most viewed right now
 169
Jeezy – American Dream (ft. Kendrick Lamar & J. Cole)
90 comments
@hiphop
most viewed right now
 163
50 Cent screenshots Holyfathersteve’s thread
170 comments
@hiphop
most viewed right now
 156
Image(s) inside Michael Blackson comes for Kevin Hart, t.i. Comments
62 comments
@hiphop
most viewed right now
 120
Here is what Disney now owns.
25 comments
@movies

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-15-2006, 02:56 AM         #81
Tupac_Eminem 
space
space
space
$n/a | Props total:  
BBC shorts...niccccce..if real
^BTW ur dude look like Bodie from The Wire


Hypno k!lls it repeteadly
 11 years ago '05        #82
clarence1986 
space
avatar space
space
$4,551 | Props total: 5 5
 Tupac_Eminem said:
BBC shorts...niccccce..if real
^BTW ur dude look like Bodie from The Wire


Hypno k!lls it repeteadly
I got em from plainflour off ebay for 2 bills so I believe they're real, ima tell my boy bout the Wire reference and yeah Hypno gotta be one of the freshest white cats I know but dont really kno
 08-15-2006, 06:59 AM         #83
kjokergt 
space
space
space
$n/a | Props total:  
custom pac shirt and some evisu... gets da job done u fell me
 08-15-2006, 06:59 AM         #84
kjokergt 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 11 years ago '06        #85
NefariousNate 
space
avatar space
space
$2,292 | Props total: 20 20
 clarence1986 said:
haven't worn anything since Friday 4 my n*ggas b-day

8/11 (My n*gga on the left, me on the right):


[pic - click to view]



ugggghhhh. Im swagger jacking u.
 08-15-2006, 02:00 PM         #86
Z-Tune 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]


THis was I m wearin today
 08-15-2006, 03:37 PM         #87
ShEzSoOfLy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
citrus 7s american eagle gauchos and a black tank, a white tank, and a red tank lol then a black hoodie


this wasnt today, this was at magic mountain on saturday but i aint been on here in a min soo


Last edited by ShEzSoOfLy; 08-15-2006 at 03:44 PM..
 08-15-2006, 06:04 PM         #88
illmatictouch 
space
space
space
$n/a | Props total:  
threw these on widda white t ta chill at my cuzins crib

[pic - click to view]



*BONUS PIC* my cuz's chihuahuas

[pic - click to view]

 08-15-2006, 06:36 PM         #89
Fundillo 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]


first day of school, not tryin ta stunt
 11 years ago '05        #90
clarence1986 
space
avatar space
space
$4,551 | Props total: 5 5
 NefariousNate said:
ugggghhhh. Im swagger jacking u.


[pic - click to view]



 08-15-2006, 11:33 PM         #91
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ShEzSoOfLy said:
citrus 7s american eagle gauchos and a black tank, a white tank, and a red tank lol then a black hoodie


this wasnt today, this was at magic mountain on saturday but i aint been on here in a min soo

Your homegirl could get the pipe quick
 08-15-2006, 11:49 PM         #92
$CREWSTONTEXU$ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ClearSmoke said:
Your homegirl could get the pipe quick
LMFAO!
same sh*t i wus thinkin!:D
 08-16-2006, 12:10 AM         #93
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
haha...hells yeah, stop me when i lie
 08-16-2006, 01:06 AM         #94
Jepprey 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn... where can i cop that costume?

anyways nice sh*t everybody...
 11 years ago '04        #95
|-young-| 
space
space
space
$1,580 | Props total: 450 450
 ClearSmoke said:
Your homegirl could get the pipe quick
yezzur.
 08-16-2006, 08:12 PM         #96
WonkaBeats 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]


top ten ugliest people ive seen
God that kid is fugly
 08-16-2006, 09:07 PM         #97
ChrisGas 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Fundillo said:

[pic - click to view]


first day of school, not tryin ta stunt
nice dunks,damn you alredy started skool that sucks
 08-17-2006, 12:58 AM         #98
Fundillo 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ChrisGas said:
nice dunks,damn you alredy started skool that sucks
yep sh*t gay, was gunna wear my Send Helps today but it was rainin like crazy outta no where, so i said fuk that, gotta change...prolly tomorrow
 08-17-2006, 01:08 AM         #99
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
school for me started last week, havent even registered yet.
 08-17-2006, 03:23 AM         #100
cylla 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CIDF said:

[pic - click to view]


top 10 ugliest people ive ever seen
Dude look liek he got down syndrome.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 45
Image(s) inside Ugly niggas watch ya step
71 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 39
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
84 comments
24 hours ago
@sports
most viewed right now
 38
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
197 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
Video inside Who is she!!
18 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Video inside Throwback: Teen Gangbangers On Jenny Jones Show
54 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 17
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
149 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
 14
Image(s) inside The Backshots would be crazy
23 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Post Malone almost commits career suicide on stream
274 comments
18 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy