"POST YOUR NEW PICKUPS" AUGUST '06. Post All Pickups Here.

most viewed right now
 133
Women of the World Cup
144 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 116
Video inside nipsey hussle meets up with j prince after slappin dude @ bet
39 comments
@hiphop
most viewed right now
 87
Video inside Drake won the battle, but Meek Mill won the war!
64 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
Jun 24 - UPDATE: 5 arrested in slaying of 15 year old boy from the Bronx, NY
161 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-27-2006, 12:38 PM         #521
lil_hustla21 
space
space
space
$n/a | Props total:  
not the best no more lol
 12 years ago '04        #522
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,388 | Props total: 1698 1698

[pic - click to view]

 08-27-2006, 01:15 PM         #523
WOODMO 
space
space
space
$n/a | Props total:  
new hoody copped yesterday in brooklyn....


 12 years ago '04        #524
Drug Free|M 11 heat pts11
space
avatar space
space
$49,388 | Props total: 1698 1698
thats hot what brand is that
 08-27-2006, 01:36 PM         #525
WOODMO 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 PDA said:
thats hot what brand is that
CLH...Never really heard of it b4 but w/e..lol
 08-27-2006, 03:22 PM         #526
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*gga your all stars are fake, deal with it. either return them........or burn them
 08-27-2006, 04:32 PM         #527
sqadmod 
space
space
space
$n/a | Props total:  
[QUOTE=shawn504]anyways here are my small pickups

[pic - click to view]




where did u get these
 08-27-2006, 04:40 PM         #528
jerrito1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Unkleluc said:
Oh lord, now ya makin me look mad at Hypno..i aint mad at hypno..i copped em' from both from "Shoe Gallery"(The best shoe store..on earth!)
I go to Shoe Gallery everyonce in a while, and they havent had those forces in there for quite a while...


Btw, theyre not the best shoe store on earth
 08-27-2006, 05:29 PM         #529
Tupac_Eminem 
space
space
space
$n/a | Props total:  
[QUOTE=sqadmod]
 shawn504 said:
anyways here are my small pickups

[pic - click to view]




where did u get these


PYS got em my man if ya cant find em in ya city:applause:
 08-27-2006, 05:36 PM         #530
mblock 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]


even though they didnt spell Jadakiss right, I still wore it today


[pic - click to view]


school starts next week... swiss army bag
 12 years ago '06        #531
shawn504 
space
avatar space
space
$477 | Props total: 0 0
sqadmod u can find the clowns on skiptomyshoe or ebay for 130 and under i got them in orlando
 12 years ago '06        #532
presto 7 heat pts
space
space
space
$2,287 | Props total: 191 191
 Unkleluc said:
Look up on that power line replica thingy..they have the easter egg forces(Not on sale any more)...i copped mmines from them

And whatchumean shoe gallery aint the best and u from miami(Disgrace lol)
they not the best if they pushin fake kicks though.
 08-27-2006, 10:52 PM         #533
Gentleman 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 mblock said:

[pic - click to view]


whered you cop that phat farm shirt?
major props btw
 08-28-2006, 05:54 AM         #534
mblock 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Gentleman said:
whered you cop that phat farm shirt?
major props btw
 08-28-2006, 07:42 AM         #535
jerrito1 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Unkleluc said:
Look up on that power line replica thingy..they have the easter egg forces(Not on sale any more)...i copped mmines from them

And whatchumean shoe gallery aint the best and u from miami(Disgrace lol)
cause they never got the forces I look for lol, I always gotta go Arrive to get my shoes or somewhere else
 12 years ago '04        #536
young 
space
space
space
$1,841 | Props total: 1 1
 CIDF said:
i got that jacket at a store a couple weeks ago. i dont know if i wanna keep it tho

ahh for real huh.. they had the black version to this and a brown/tan also.
 08-28-2006, 01:36 PM         #537
tcap 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Just got these in the mail
Neptune Dunks

[pic - click to view]


these are really slept on for some reason, theyll probly blow up in like 2 years and go for $300 :cash:
 08-28-2006, 03:53 PM         #538
ClearSmoke 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^is that purple or a maroon-type color? they hot eitherway
 08-28-2006, 04:05 PM         #539
tcap 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nah its a darker red, not really maroon
 12 years ago '05        #540
fazzjoe 2 heat pts
space
avatar space
space
$1,006 | Props total: 1 1
Hey PDA, did you get your hat customized? If so it looks really good, where did you get it done?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 65
Goddamn Bruh Who Is This?
29 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Let me find out.
23 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
 25
Image(s) inside "JURASSIC WORLD: FALLEN KINGDOM" Reviews - Certified Rotten
55 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 13
Dana White is SO GOOD at Blackjack that casinos BAN him LMAO
90 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 12
Image(s) inside Jun 23 - If Space Force would forgive student loans....
31 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 11
Image(s) inside Jun 23 - Gang that had 15yo boy Stabbed, apologizes. Mistaken Identity..
260 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 9
NBA Paul George Leaning Towards Resigning With Thunder
72 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 8
Video inside Resident Evil 2 (1998) vs Resident 2 remake (2018)
26 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy