Jun 23 - the streets are buzzing about who Luda dissed on his new track

most viewed right now
 53
XXXTentacion Real Killers Brag And Mock The Florida RAPPER Death
152 comments
@hiphop
most viewed right now
 47
Video inside Peter Rosenberg ETHERS Joe Budden On XXXtentacion "You're A Woman Beati..
125 comments
@hiphop
most viewed right now
 37
NBA 2018 NBA Draft Grades 1st & 2nd Round
16 comments
@sports
most viewed right now
 34
Nuttin butt azz💦💦💦
10 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-24-2006, 02:24 PM         #61
D3KA1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
heres that track, you HAVE to feel ludas verse...

h p://rapidshare.**/files/24012155/young_buck_-_stomp.mp3.html

blank spot= "tt"
**=de

prop me if you download

heres TI's verse, the hook, and LUDA's verse
[T.I.:]
Aye, A 100 Karots On The Chest, I'm So True To This
Task Force Got My Vest, I Got A New bi*ch
Fans Hate And Talk sh*t, But I'm Too Legit
A Million Dollars At A Time, Till Im Super Rich
Pimp Squad, G-Unit, fu*k Who You Get
Ask Your Neice's And Nephew's, I'm The sh*t
Real n*ggas See The Diffrence Between You And This
Me Gettin Beat Down?, Thats Ludacris
My Name Rang From The Streets, And Slang In My Caddyville
n*gga Are You Gettin It Rodney Dangerfield?
No Respect, Im'a Bet, You Can Bet That
I Caught Some Cases, But It's Just A Minor Set Back
And If I Have To Do Some Time, I'll Be Right Back
With Some Thighs, And Some Tri's And A Six Pack
We Hit The Door, Watch All The pus*y n*gga Get Back
They Know We Can Do It Like The Road, But You Ain't With That
You Know Who Make That Track Bump, Like To Keep It Crunk
It's Chopper's Hit Ya a.ss, You'll With Ya Got Your a.ss Stomp'd

[Young Buck:]
I Hear Him Talkin', But He 'Bout To Get That a.ss Stomp
Watch, I Get The Club Crunk, Im'a Make 'Em Stomp
We Ain't Playin' Wanna Front, You Can Get That a.ss Stomp
Do It Like Them Dirty South Boys, Do, And Stomp
Now Where You From? Who The Boss? Im'a Break Him Off
Where You From? Who The Boss? Lemme Break Him Off
Now Where You From? Who The Boss? Im'a Break Him Off
Where You From? Who The Boss? Lemme Break Him Off

[Ludacris:]
Muthafu*ka, I'm A Monster In This Game, Similar To The Lockness
My Rhymes Is Nappy Rooted, Sum Verces Gotta Process
The Truth In This Booth, Ain't No Doubt When I'm Rappin'
If I Say It, I've Eather Done It, Or It's 'Bout To Happen
When I Pull Up In The Louis Truck On 26's, People Dumb Out
If Lifes A Crap Game, I'm Rollin' 7's On The Come Out
These Rapper's Think I'm Ig'nent, Love Sayin' My Name
Cuz Maintainin My Fish Tank, And They House, Cost The Same
Ask Me, I'd Say I Made It, And It Sure Wasn't Luck
Cuz Hustler's Relate To Me, And Some Are Younger Than Buck
You See I'm Married To My Music, But We Got A Prenupt
So If That bi*ch Don't Act Right, I'm Still Gettin My Cut
My Deals Never Get Screwed, My Contracts Practice Abstinence
I'm Masterin This Program, Hazin' These Undergraduates
So, Pimpin' Be Easy, Quit Catchin' Feelings
Cuz You Worth A Couple Hundred Grand, And I'm Worth Millions
Nobodys Thinkin' About You, Plus Your Beef Ain't Legit
So Please Stay Off The T.I.P. Of My d*ck


Last edited by D3KA1; 06-24-2006 at 02:27 PM..
 06-24-2006, 02:35 PM         #62
netjunkie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I have the track on my ipod, and I just heard about the beef on Sirius radio by Dj Whoo Kidd... Personally, I think Luda could lyrically crush both of them at the same time--- so let's hope it stops here. Other wise we have some good tunes to look forward too ;-)
 06-24-2006, 02:37 PM         #63
JoMoses  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
When Cris quit makin "the same" album each time out ill agreee wit some of the sh*t I see, cause I like some of his sh*t, and have bought or bootleged all of it, but be honest.

Ludacris = South's Busta Rhymes

Sales wise, talent wise, respect wise, etc.. think about it

Everyone respects Busta, and likes the joints he drops, he usually goes at least plat, has the nice a.ss videos, hella talented on the mic, but he is really called the King of NY or whatever
 06-24-2006, 02:40 PM         #64
ItsYaboyJay  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Man I think he was just talking about rappers in general the media and fans are always trying to create and promote some negativity!
 12 years ago '05        #65
dawizard911 105 heat pts105
space
avatar space
space
$10,337 | Props total: 103 103
fu*k what ya heard I'm far from a luda fan but that n*gga can freestlye with the best of them and regardless of all the mainstream sh*t they play on the radio 90 % of his albums be tight
 06-24-2006, 03:01 PM         #66
thego2man  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I AINT HEARD THIS sh*t YET
 06-24-2006, 03:22 PM         #67
D3KA1  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
luda is deffinately a sleeper when it comes to the freestyles...


ive been told this is a freestyle, but idk, its so sick thats hard to believe he freestyled it.. i know he does freestyle at least one song on his albums though... so you decide

High my name's Ludacris and im high as girrafes butts(yeah)
And im close to the edge so your parents can come push me
I curse somuch just to get on they nerves
I got kids actin a fool from the traps to the burbs
My filthy mouf that wont f!ght cavities or beat plaque
So i shot the tooth fairy (aahhh) and took my old teeth back
I'll take a sh*t on the equator, the size of a crater
And make Government officials breath harder than Darth Vader
Its the chicken & the beer that make Luda keep rappin
put no pork on my fork i dont even speak pig Latin
I go fishen on my lake wit your bi*ch as the bait
Plus i eat many MC's but i dont gain no weight
The number 1 cheif rocker clean out your rap lockers
Im as stiff as a board y'all more shook than maracas
But my tricks aint for kids if you dig em' you'll get smaked
I'll clock yah, i'll spring forward you fall back (whoo)
Every album that i drop has got more than ten bangers (yeah)
Thats cause im a shot caller and ya'll fools is crank yankers (bells)
Aint a damn thing changed but the ice on my chain
I got juice from Portland Oregan to Portland Mayne
Now i role up torpedoes, get blunted wit rastas
For a hefty fee im on your record like Bob Castas (yeah)
I own so many jerseys, im a throw-back mess
I hit the cleaners an tell em' "i want a full court press" (owe)
So mama toast yah glass while im countin my cash
Cause every single is a smash, im hot as a camals a.ss (ha)
The competition never just wanna admit that they lost
And that they last about as long as my part in The Wash
From your car to a crap game no one rolls witchu
One of MiniMe's shoes got more soul than you (ok)
So by the time you figure out why your record aint spinnin
Im in the strip club smokin, wit Presedent Clinton (cough cough cough)
So stand clear of the long side-burns and goatee
They make the mold of the p*nis enlarger off me (me)
I'll be in another when i hit from the back (back)
Not to mention my refridgerators taller than Shaq (yeah)
So yippie ka ye yippie ya ya yo (yo), if you cant swim dont smoke my hydro (dro)
I've been lookin for a woman just to put my stamp on
But alotta ya'll are more stuck up than tampons (whoo)
So wash all you sins away and stop playin (yeah)
If God's line is busy you might have to two way him (uh hmm)
And catch me in your back yard playin crokay
And im drunk im tellin kids "drugs are bad umm-kay"
Or watch me swing my chains at the Rascals of Peko
Got seven cars get all my rims at chrome depo
And people think im bad they say "ooh he's so evil"
Cause i go on blind dates with actual blind people (owe)
But my albums out the store, yours be on the shelf (uh hmm)
I heard you masterbate alot so ya'll keep to yourself
Cause these women want a man to stay up and stay strong
Like the NBA, you gotta play hard or go home
All that sh*t that ya'll talkin ya'll can pop it to them
Cause Ludacris will beat you down with a prosthetic limb
I'll put my foot so deep in your a.ss that you can smell it
And your breath'll turn to Footlocker water repelant
Im the man i got money far as the eyes can see
And im in a group i split do wit me me and me
So much money in my jewlery that im damn near sorry
So ima trade my earings in, and get a Ferrari (whoo)
I buy cars wit straight cash, have meetins wit Donald Trump
Yall meet wit Honda, no payments for 12 months (uh huh)
Take a look at your life and no wonder your so sad
Ya'll put up wit more sh*t than a colostomy bag
ha ha ha (fool)
either way thts dope as sh*t
 06-24-2006, 03:30 PM         #68
Chief420  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
well ti sucks and jeezy needs something new to talk about so i hope luda doesn't ruin himself bye intertaning these clowns
 06-24-2006, 03:50 PM         #69
Reek718  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
never really got into his albums even though he's had some ill joints, but son is mad ill though. If anything i hope he goin at jeezy, i don't really feel that cat
 12 years ago '05        #70
meercy|m 
space
avatar space
space
$9,526 | Props total: 740 740
jus " thoughtful subliminals "


 foshomoney said:
young joc?
your boxden rep...................
it's giong down

^^^^^^


Last edited by meercy; 06-24-2006 at 03:53 PM..
 12 years ago '06        #71
anseltmchs 5 heat pts
space
avatar space
space
$550 | Props total: 79 79
 YoungMoney06 said:
luda is nice, But weezy is the nicest in the south right now

yeah weezy has got it on lock, but this new luda song is CRAZY!

i hope his new album is a lil less TRL and more ATL.
 12 years ago '06        #72
anynameado 
space
avatar space
space
$3,808 | Props total: 134 134
Its Just Ridiculous How Peeps Hate On Us Cuz They Wish They Was Us
 12 years ago '05        #73
Truth33 20 heat pts20
space
avatar space
space
$6,364 | Props total: 1009 1009
East>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>South
 12 years ago '06        #74
anynameado 
space
avatar space
space
$3,808 | Props total: 134 134
 goldgrill910 said:
i gotta hear this track...
ME TOO. AND HOW DO YALL KNOW THAT LUDA AND TIP BEEF IS OVER. GAME AND 5O SAID THERE BEEF WAS OVER BUT 50 STILL MADE THAT SONG I AINT RICH IM STILL LYING
 12 years ago '06        #75
anynameado 
space
avatar space
space
$3,808 | Props total: 134 134
 Truth33 said:
East>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>South
X!!!!!!!!!!!!!!!


Last edited by anynameado; 06-24-2006 at 04:18 PM..
 06-24-2006, 04:41 PM         #76
ultrathizzmatic  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
im glad hes back, ive bin waitin 4 this
 06-24-2006, 05:15 PM         #77
skyedalimit  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
some of y'all need to stop sleepin on Luda. he really is a UNiversal MC
 12 years ago '04        #78
LightWeight 16 heat pts16
space
avatar space
space
$3,646 | Props total: 2769 2769
LUDACRIS is lyrically, metaphorically, punchlinically is sick so he'll eat them 2 dudes but TI and Jeezy on sum gangsta sh*t thats how they sell thier sh*ts.........Luda opposite
 12 years ago '04        #79
ddotdukes5 
space
avatar space
space
$3,068 | Props total: 33 33
As a rapper Luda is nice but when it comes to putting an album together I dont feel him.
 12 years ago '05        #80
CaShMoNeYDfG 13 heat pts13
space
avatar space
space
$1,002 | Props total: 729 729
Lil Wayne >TI>Ludacris>Jeezy
Home      
  
 

 






most viewed right now
 22
New & what’s leaving Netflix July 2018
28 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 18
👀 Very Tempting
21 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
Iggy Azalea continues to show HER IMPORTANCE to the hip hop community part 3080!
52 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 7
Image(s) inside 50 decides to finally tell the truth
104 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 5
NBA Ex-NBA player J.J. Hickson Jr. accused of stealing $100,000 in violent hom..
57 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 4
Video inside Chick gives credit card scammers a fake card #
65 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 4
Image(s) inside XXX Killa caught!! Mugshot included
360 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Video inside Put a Hole on your PS4, why not.
18 comments
1 day ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy