Shepp's official "NBA Finals Games" thread...(c'mon in e'erbody)

most viewed right now
 98
Video inside Migos run up on Joe Budden and Akademiks
35 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
NBA LaMelo could be the youngest NBA player ever at 16?
47 comments
@sports
most viewed right now
 71
NFL RIGGED & SCRIPTED SPORTS | Ryan Shazier injury, Pittsburgh Steelers & Supe..
51 comments
@sports
most viewed right now
 67
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
39 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-08-2006, 09:22 PM         #101
Ballyouup88 Boy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rashad0715 said:
lol...That block was nasty!
lmao jt owning heat and jay how just sawted the fu*k outah wade sent his sh*t back!!! all that work and a tie game! and dirk hasnt even hetaed up yet
 06-08-2006, 09:23 PM         #102
P DEDOS 954 
space
space
space
$n/a | Props total:  
* goes to the bar for the second half *



we got this mayne fu*k what happened in the 2nd quarter !!!! :finger:
 06-08-2006, 09:24 PM         #103
Ballyouup88 Boy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dirk at the buzzer!!1 now thats gonna get him going for the 2nd half!! his gonna come out lighting it up! jay how stopped wade again back to back stop on wade tooks us a quarter to adjust ad figure him out get use to his spped but now we have and put the clamps on him now wade getting pushed around by the dallas D! we too deep for ya u dont got the depth to keep up with us for a full 48 mins!
 12 years ago '04        #104
1000bluntz 
space
avatar space
space
$17,325 | Props total: 11365 11365
Good run by Dallas. Riles is gonna tear into his team in the locker room, you know he'll say what needs to be said.
 12 years ago '04        #105
rashad0715 76 heat pts76
space
avatar space
space
$10,403 | Props total: 212 212
Nice shot by Dirk to end the half. Avery is gonna be on Dirk and Howard's a.ss!...lol.
 06-08-2006, 09:26 PM         #106
S.CARTER 
space
space
space
$n/a | Props total:  
great shot by dirk welp half time j terry=dallas

 06-08-2006, 09:27 PM         #107
S.CARTER 
space
space
space
$n/a | Props total:  
dirk is shooting horrible
 12 years ago '04        #108
ImSoBroke 
space
avatar space
space
$1,058 | Props total: 28 28
damn dirk trying to bury us in the 2nd half
 06-08-2006, 09:31 PM         #109
Ballyouup88 Boy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ImSoBroke said:
damn dirk trying to bury us in the 2nd half
prediction dirk will drop 20 in the second half that buzzer shot will spark him, wait and see!
 12 years ago '04        #110
Mat The W 
space
avatar space
space
$10,386 | Props total: 0 0
good half, dirk needs to get it going tho
 12 years ago '04        #111
rashad0715 76 heat pts76
space
avatar space
space
$10,403 | Props total: 212 212
Diop with the steal!...lol
 12 years ago '06        #112
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,615 | Props total: 2237 2237
Die Hitze konnte fur etwas Scheibe zur halfte des zweite...Dirk innen, ungegahr der bomben auf ihnen fallenzulassen weibchen!!
 12 years ago '06        #113
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,615 | Props total: 2237 2237
Clean block...come on!

fu*kin bobblehead Walker!
 12 years ago '05        #114
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,164 | Props total: 11 11
Dallas Mavericks 2006 NBA Champs.
 06-08-2006, 09:53 PM         #115
S.CARTER 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Shaq Deisel Big Homie The One And Only
 12 years ago '06        #116
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,615 | Props total: 2237 2237
Antoine Walker could be the most non-athletic Black man in NBA history.
 12 years ago '06        #117
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,615 | Props total: 2237 2237
Wunderbar!!!
 12 years ago '04        #118
rashad0715 76 heat pts76
space
avatar space
space
$10,403 | Props total: 212 212
Dirk heating up.
 12 years ago '06        #119
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$9,615 | Props total: 2237 2237
Seik Heil!! Hoop Nazi....U can alwalys count on 'Toine for a fu*k up!
 06-08-2006, 10:05 PM         #120
S.CARTER 
space
space
space
$n/a | Props total:  
put walker on the motherfu*kin bench

damn missin layups and sh*t

everytime he messes up the worse it will be for beyonce tonight
Home      
  
 

 






most viewed right now
 31
Image(s) inside Stoner slut Nani -- would fu-k 4 weed
86 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 29
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
29 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
157 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
male rape survivor talks about how he got raped twice
73 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 19
DMV Niggas Get In Here (DC/MD/VA)
63 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
229 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 12
Pineapple Pwussy 🍍 😻
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 12
Video inside Dead by Daylight - Freddy Krueger Gameplay
13 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy