Shepp's official "NBA Finals Games" thread...(c'mon in e'erbody)

most viewed right now
 118
Image(s) inside Yall thought Twitter on Big Sean was bad? Check out the comments about..
147 comments
@hiphop
most viewed right now
 97
Post Malone almost commits career suicide on stream
86 comments
@hiphop
most viewed right now
 76
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
77 comments
@movies
most viewed right now
 76
Image(s) inside Learn the difference between a DR. Wife and a "Boxden Simp Thot"!
133 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 06-15-2006, 11:48 PM         #661
S.CARTER 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Unkleluc said:
Is it me or is S. tryna be like all the Boxden g's at once..Postin Gifs, Photostills of NBA.com stats....I SMELL A POSER!!!
i bet i know more about basketball than you
 06-15-2006, 11:54 PM         #662
unkoricky 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Heat won....nothing you can do about it...I'd bi*ch but its the real world and this is the internet.. not worth it..goodnight ya :D
 11 years ago '04        #663
CTre 22 heat pts22
space
avatar space
space
$33,271 | Props total: 2842 2842
 unkoricky said:
Heat won....nothing you can do about it...I'd bi*ch but its the real world and this is the internet.. not worth it..goodnight ya :D
its all good in the hood! Lets go game 5... damn long wait!
 11 years ago '04        #664
Javon23 265 heat pts265
space
avatar space
space
$46,353 | Props total: 8454 8454

[pic - click to view]

 11 years ago '04        #665
sheppdizzle  OP
space
avatar space
space
$2,783 | Props total: 0 0
 sebastian said:
lol

keep posting the jordan clips, i'm diggin' em
please dont feed the monkeys
 11 years ago '04        #666
BayLoc 
space
avatar space
space
$3,857 | Props total: 3 3
serious though that dude gotta be a str8 up square, you know he just jackin them .gifs
 11 years ago '05        #667
BoSox84 
space
avatar space
space
$21,183 | Props total: 26 26
LOL@The Mavs. And that fu*k Confidance.
 11 years ago '04        #668
BayLoc 
space
avatar space
space
$3,857 | Props total: 3 3
 BoSox84 said:
LOL@The Mavs. And that fu*k Confidance.
no doubt that dude confidance got his feelings hurt, dude finally threw me some hate
 11 years ago '04        #669
sheppdizzle  OP
space
avatar space
space
$2,783 | Props total: 0 0
 BayLoc said:
no doubt that dude confidance got his feelings hurt, dude finally threw me some hate
hahah, i gote hate from S. - f*g**t, gonna mess around and have me start a boycott on his a.ss
 11 years ago '04        #670
BayLoc 
space
avatar space
space
$3,857 | Props total: 3 3
 sheppdizzle said:
hahah, i gote hate from S. - f*g**t, gonna mess around and have me start a boycott on his a.ss
im down with a boycott on s., sh*t and whos down with me on a boycott for that confidance fool, he said in another thread he gonna give up his pw if dallas loses the ship, i know that dude just talkin bullsh*t out his a.ss, bx is dudes life, im on here lots just cause im at work and my job boring as hell
 06-16-2006, 11:35 AM         #671
S.CARTER 
space
space
space
$n/a | Props total:  
LOOK AT ALL THESE DUDES THAT THINK THEY RUN THE SPORTSCENTER SECTION IM KNOWN ALL OVER BX YALL JUST LOCAL
I ONLY COME IN HERE FOR BIG GAMES YALL UP IN HERE ARGUEING FOREVER ON WHO THE BEST PLAYER IS IN THE NBA

 sheppdizzle said:
please dont feed the monkeys


 Maroon_Tiger said:
for real... make a thread for his attention wh0ore a.ss to post clips instead of posting clips of the person he's currently d*ckryding in goood threads
GREENSHOMO AND ST.LOSERS

 BayLoc said:
serious though that dude gotta be a str8 up square, you know he just jackin them .gifs
NO SIR EVERY GIF THAT I PUT OUT WAS MADE BY ME
 Unkleluc said:
I fell asleep on dat one but WHOOOOOWAT!?!
U HEARD ME U LIL DARK UGLY BLACK TAR CHIMPANZEE U LOOK LIKE MY sh*t


[pic - click to view]





[pic - click to view]



 sheppdizzle said:
hahah, i gote hate from S. - f*g**t, gonna mess around and have me start a boycott on his a.ss
U TOOK BILL WALTON OVER AL MICHAELS STFU AND SIT THE fu*k DOWN

 BayLoc said:
im down with a boycott on s., sh*t and whos down with me on a boycott for that confidance fool, he said in another thread he gonna give up his pw if dallas loses the ship, i know that dude just talkin bullsh*t out his a.ss, bx is dudes life, im on here lots just cause im at work and my job boring as hell
*LOOK AT WHERE YOU REPPIN FROM*



SSSSSSSSSHHHHHHHHHHHH
 11 years ago '04        #672
sheppdizzle  OP
space
avatar space
space
$2,783 | Props total: 0 0
looks like we got him mad, uuhh oohh
 06-16-2006, 11:54 AM         #673
S.CARTER 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nah i just clowned all of yall

its 5 on 1


so who lost

and who mad

jokes on yall
 11 years ago '04        #674
BayLoc 
space
avatar space
space
$3,857 | Props total: 3 3
where my reppin from, fiji dude, beautifulest country on earth, but yo ghetto a.ss aint know nuttin bout that playboy, you aint ever left the state you country a.ss n*gga
 11 years ago '04        #675
BayLoc 
space
avatar space
space
$3,857 | Props total: 3 3
S.CARTER has issues, dude dont know who he is, tryna bite jigga,fab,reppin houston,WTF n*gga you confuzed, bet you confuzed bout yo s3xuality too homo
 11 years ago '05        #676
Jazzy Soul 27 heat pts27
space
avatar space
space
$14,162 | Props total: 10 10
Where is fiji anyway?
 11 years ago '06        #677
Dtowns_Answer 2 heat pts
space
space
space
$1,449 | Props total: 54 54
damn.... n*ggaz at sports bar were wyldin' last night....lmao at n*ggaz giving hate over their team loosin.. it's all good but dirk needs to get his sh*t straight... he cant be scoring less than 20 while dwade scores 36+


and lmao at stack gettin back at shaq for that nose job he gave him
any word yet for a fine and or suspension on him?
 06-16-2006, 12:25 PM         #678
WillyHBonnie 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I thought the Mav's would have had this sh*t on lock by now.
 11 years ago '04        #679
sheppdizzle  OP
space
avatar space
space
$2,783 | Props total: 0 0
so did me and a million other n*ggas...
 11 years ago '06        #680
Dtowns_Answer 2 heat pts
space
space
space
$1,449 | Props total: 54 54
damn... we were all proved wrong... well not yet i gave them 1 maybe 2... but if they lose another one ill chance my sh*t to a heat AVY


quote me on that
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
147 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 18
Floor Kids (Game looks dope)
20 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 14
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
89 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 9
Dec 12 - US 'Living Off 1950s Infrastructure,' Must Spend $2 Trillion to Moder..
78 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 9
Image(s) inside Who's jumping on this Tron(Trx) Spaceship??
95 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
 6
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
71 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 6
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
297 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Image(s) inside Snippets of American Dream-Cole ft. Kendrick
45 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy