3,240
 

Jun 5 - Student alleges sex with teacher (Fine teacher wit pic!!)


 
1
most viewed right now
  153
19 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

Would you smash the teacher?

 13 years ago '05        #26
dnut2005 
space
avatar space
space
$1,314 | Props total: 0 0
I have one fine teacher in high school, my senior year. i tried but she wasnt havent it.

 13 years ago '05        #27
Killamike504 
space
avatar space
space
$936 | Props total: 579 579
She must of fail his a*s

 13 years ago '04        #28
casper 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,753 | Props total: 2 2
she aint a good-lookin bi*ch but its more of a thing where u can say "i smashed my teacher" matter fact he prolly told some of his homies, & one of his n*ggas was jealous & they failed her class & the bul prolly got str8 A's or somethin, so they hated & ratted on him

 13 years ago '05        #29
AirForce318 
space
avatar space
space
$12,666 | Props total: 899 899
 DJ QCumberSlice said
If that was me, I would never tell police. Why is this a common story now adays, If u r a dude why would u rat to the cops for bangin' your teacher. To Me that makes no sense.
I wouldn't plus he 18. Stupid a*s white boy. I would look so damn good in the hood if I was banging my teacher. The only way the law would find out is if a hatin a*s n*gga went and snitched. @ boys runnin and tellin cuz they ain't gettin no p*ssy...........

 13 years ago '04        #30
BpWally 
space
avatar space
space
$884 | Props total: 0 0
goddamn!
you see, this is where the "stop snitching" shirts should come into play.

 13 years ago '04        #31
Tha754kid 1 heat pts
space
avatar space
space
$5,771 | Props total: 2562 2562
Man that title is misleading.....that chick is nowhere near fine lol :D

 06-05-2006, 02:52 PM         #32
Lungs 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NBA Brawler said
sh*t i woulda fu*ked her too. it aint a crime. they both legal
lol @ geniuses who didn't read the article

"Ms. McElhenney was charged under a law that outlaws s*xual relationships between educators and students even if the s*x is consensual and the student is of legal age."

 13 years ago '05        #33
datkid72 
space
avatar space
space
$3,720 | Props total: 0 0
lucky kid

 13 years ago '05        #34
bezee 
space
space
space
$675 | Props total: 338 338
he's old enough...so why did this make the news?
that law is stupid....

 06-05-2006, 03:37 PM         #35
xXLiLALboobooXx 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^theres texas for u. naw jk. but yea i dont see the point either.

 13 years ago '05        #36
CalcuoCuchicheo 
space
avatar space
space
$6,478 | Props total: 3 3
 All4n said
sh*t he's 18! Give this age sh*t a break. I feel sorry for you people having to live in such a nanny state.
Co-sign. lol@their age limits.

 13 years ago '05        #37
4evaYoung 
space
avatar space
space
$598 | Props total: 0 0
she allright. Look better than any of my teachers I had. But there's no way she could have a baby outta her mouth. Thats the way I would take.

 13 years ago '05        #38
Jorge Da 6'2" 2 heat pts
space
avatar space
space
$853 | Props total: 118 118
IDK Bout U But Hows A White Girl Gonna Be Teaching Spanish? LOL

 06-05-2006, 03:48 PM         #39
Krazy K 
space
space
space
$n/a | Props total:  
That teacher ain't fine, got nothing on some of the teachers in my school. Too bad I don't look my age.

 dnut2005 said
I have one fine teacher in high school, my senior year. i tried but she wasnt havent it.
How do you even try without getting kicked out? Unless you waited to the last day of school or something

Ms. McElhenney was charged under a law that outlaws s*xual relationships between educators and students even if the s*x is consensual and the student is of legal age.

In Texas, the age of consent is 17.

Proponents of the law have said it sends the message that even older teenagers should not be considered capable of consenting to s*x with a teacher, especially since educators have power over their students.


It's still illegal if the student is of age? That's dumb


Last edited by Krazy K; 06-05-2006 at 03:52 PM..

 13 years ago '06        #40
daffysm 1 heat pts
space
avatar space
space
$14,884 | Props total: 2993 2993
damn!!!! thats messed up!!!!

 13 years ago '05        #41
Jazzy Soul 27 heat pts27
space
avatar space
space
$14,162 | Props total: 15 15
Maybe he felt violated or something.

 06-05-2006, 08:23 PM         #42
pirublood23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn. that dude lucky. he shouda never snitched.

 06-05-2006, 08:49 PM         #43
PaineBishop 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Hell, I woulda beat too but I wouldn't snitch on the broad

 06-05-2006, 09:00 PM         #44
indelibiliti 
space
space
space
$n/a | Props total:  
poor teacher

 13 years ago '05        #45
philthepain 
space
avatar space
space
$877 | Props total: 0 0
 Jorge Da 6'2" said
IDK Bout U But Hows A White Girl Gonna Be Teaching Spanish? LOL


Last edited by philthepain; 06-06-2006 at 02:44 AM..

 06-06-2006, 03:06 AM         #46
Kali Watcher 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this guy was obviously just using the teacher to get publicity for himself or hes a closet homos*xual cause that woman was gorgeous and it would of been a privelege to be her s*x slave:applause:

 06-06-2006, 03:21 AM         #47
BlackSaiyan 
space
space
space
$n/a | Props total:  
She must have cut his azz off or he was all sprung and found out somebody else was in that azz too so he pulled a bi*ch move. Something definitely happend and that's why I don't fu*k with underage girls cause they might pull some sh*t like this if they get salty.

 06-06-2006, 03:55 AM         #48
JOHNNYMAFIO 
space
space
space
$n/a | Props total:  
my school had a beauty pageant substitute day where dem girls taught class for a day it was the best fu*kin day of my fu*kin life tru fu*kin story

 06-06-2006, 04:03 AM         #49
Strider 
space
space
space
$n/a | Props total:  
LOL u already know people just clicked it 4 da pic hahaha

meh./ shes ok

 06-06-2006, 05:36 AM         #50
HeezyBreezy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yea, Ill hit that.

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+147online now  26
Image(s) inside Haleigh 🍞🎂
62 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  23
Image(s) inside May 19 - Military expert paints grim portrait of how Iran would retali..
119 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
+44online now  18
Image(s) inside This The Chick Kevin Hart Risked It All For?
65 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+48online now  17
Image(s) inside Its Time For That Upgrade!
63 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy