3,083
 

Suns vs. Lakers Game Thread [Game 6 - 1030 TNT]


view more...
 
2
most viewed right now
+28  90
26 comments @thotties


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '04        #276
GarySanchize24 240 heat pts240
space
space
space
$56,655 | Props total: 14669 14669
lol, u know Kobe will shoot it with 5 defenders on him...

 13 years ago '04        #277
Javon23 309 heat pts309
space
avatar space
space
$50,369 | Props total: 18648 18648
well its bi*ch a.ss kobe time

 13 years ago '04        #278
rasheedwallace 57 heat pts57
space
avatar space
space
$26,181 | Props total: 12281 12281
kobe gonna win it...smh...

hope not, but it feels like it.

 05-05-2006, 12:23 AM         #279
Hypnotized 
space
space
space
$n/a | Props total:  
what the fu*k are the lakers doing giving up rebounds

 05-05-2006, 12:23 AM         #280
Hurricane Ra 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Damn Tim, your making millions off this series

 05-05-2006, 12:23 AM         #281
muzikfrk75 
space
space
space
$n/a | Props total:  
You already know what's gonna happen.

 13 years ago '04        #282
Born_Loser|M 101 heat pts101
space
avatar space
space
$42,410 | Props total: 3981 3981
that rednosed cancer finally does something right, lmfao...if he missed he'd probably say in a later interview, "the rim didn't let it go in because i was too good"

 13 years ago '12        #283
DoMieD 5 heat pts
space
avatar space
space
$47,393 | Props total: 1912 1912
Time For Kobe to end this sh*t...

 13 years ago '04        #284
1000bluntz 
space
avatar space
space
$19,224 | Props total: 18941 18941
Y'all know Kobe gonna drain whatever shot he takes blindfolded even, fu*king robot.

 13 years ago '06        #285
yumflip 4 heat pts
space
avatar space
space
$10,223 | Props total: 3473 3473
Tim Thomas is big in the community...hold off a few minutes on the LA Vs LA thread....start the 8/24 knocks down another game winner thread!! Ahhh...wrongo!!!


Last edited by yumflip; 05-05-2006 at 12:26 AM..

 05-05-2006, 12:24 AM         #286
Hypnotized 
space
space
space
$n/a | Props total:  
go laaaaaaaaaaaaaaaaakers

 13 years ago '04        #287
rasheedwallace 57 heat pts57
space
avatar space
space
$26,181 | Props total: 12281 12281
if this goes into overtime...im smokin this blunt.


DAMN!

*bomb drops*

this playoffs is drama season!

 13 years ago '05        #288
BoSox84 
space
avatar space
space
$21,184 | Props total: 26 26
Tim Thomas just hit the shot of his life

 05-05-2006, 12:24 AM         #289
sebastian 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao the n*gga air balled it

 05-05-2006, 12:24 AM         #290
Hypnotized 
space
space
space
$n/a | Props total:  
overtime

 13 years ago '04        #291
GarySanchize24 240 heat pts240
space
space
space
$56,655 | Props total: 14669 14669
lol @ kobes airball

 13 years ago '04        #292
ATLDOPEBOI30 75 heat pts75
space
avatar space
space
$34,242 | Props total: 8314 8314
tim fu*kin thomas

 05-05-2006, 12:24 AM         #293
s0uThSiDe 
space
space
space
$n/a | Props total:  
no good

 13 years ago '05        #294
lilrubin03 
space
space
space
$1,063 | Props total: 0 0
overtime!

 13 years ago '04        #295
1000bluntz 
space
avatar space
space
$19,224 | Props total: 18941 18941
reverse psychology n*ggas!!!!!!!!

 13 years ago '04        #296
rasheedwallace 57 heat pts57
space
avatar space
space
$26,181 | Props total: 12281 12281
HELLYEAH MY NINJAS!

overtime bi*ch..

suns takin it.

 13 years ago '04        #297
Javon23 309 heat pts309
space
avatar space
space
$50,369 | Props total: 18648 18648
Kobe who???????????

 13 years ago '05        #298
hotsoup! 
space
space
space
$440 | Props total: 0 0
fu*kin overtime can any1 defend the 3pt line i mean daaamn!!!

 05-05-2006, 12:25 AM         #299
Coooooold 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Tim Thomas bi*ches!!!!!

 13 years ago '04        #300
Javon23 309 heat pts309
space
avatar space
space
$50,369 | Props total: 18648 18648
take the lay up bi*ch!!!!!!!!!!!
muhahahaha

lebron did it in 3 seconds
kobe can't even do it in 6

Home      
  



 
 





most viewed right now
online now  41
Article inside Mark Zuckerberg ordered all Facebook executives to use Android phones
32 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
+29online now  35
Signs you are getting old
88 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  29
Image(s) inside Well damn 6ix9ine got his chick in check
54 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
+71online now  20
Image(s) inside Diddy's ex GF and baby momma Kim Porter DEAD
278 comments
18 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+16online now  15
audio inside OFFICIAL AFTERMATH DEBUT: Anderson .Paak - Oxnard 11/16 [ANTICIPATION/D..
126 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+85online now  15
Steve Harvey's Daughter Fine As Fawk!
87 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  14
6IX9INE fires his manager Shottie "Tr3yway" and cancels all his U.S. Tour Dates
143 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+218online now  11
Image(s) inside Nov 14 - 4 women wore banned hoodies inside mall to ‘prove a point’ ab..
245 comments
2 days ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy