2,899
 

Apr 15 - Field Mob disses NY!


view more...
 
1
most viewed right now
+50  138
132 comments @hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

Your Thoughts...

Props Slaps
 13 years ago '04        #326
Skilllz 1 heat pts
space
avatar space
space
$8,102 | Props total: 3648 3648
Some of y'all are ignorant as hell, plain and simple.

 13 years ago '05        #327
goldgrill910 2 heat pts
space
space
space
$2,840 | Props total: 127 127
south niccas never hated on the north or west when they were out dominating rap. south niccas did them for the longest. they get on top and ny wanna get salty? i don't even fu*k with south music like that, but looking at the broader picture, south niccas never hated.
i'm sure it's way more south dudes that feel the way field mob does that didn't say anything. new york niccas is crying for no reason.
ny being mad cant' be about sales. the only ny nicca that comes to mind that was moving units like that is hova. NOBODY up there was moving units like that.
saying that, the media and alot of yall dumb a.ss niccas on this board are making this out to be south vs ny and it ain't really that. NY niccas is destroying and rebuilding right now. too many ny niccas is jumping ship and rolling with the south style of music.

north up

 13 years ago '05        #328
youngmarlow 
space
avatar space
space
$691 | Props total: 76 76
I got luv for NY rappers but who said they were the kings of this sh*t. I'm like fu*k NY 2 whats been hot since the WU. Jigga and Nas dont really rap no more and we got G-Unot. I luv good music if its from Atl, Ny, Cali, or even gay a.ss canada. But no one is untouchable in this game. Especially with n*ggas think that dipset is sweet. Thats reason enough to say fu*k them I hope jigga k!lls his career.

 05-16-2006, 06:32 PM         #329
*N*A*S*  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the day a southern rapper (minus ludacris) drops as nice a line as a NY rapper, thats the day ill be like, maybe they stand a chance......fu*k a laffy taffy and a d boy....such sh*t music, the instrumental on laffy taffy is 2 notes, wtf kind of beats are these....and lyrics, those p!ss me off the most....WTF IS A LAFFY TAFFY!!!

 08-13-2006, 09:07 PM         #330
hbinc  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 minimafiaaj said
aight the south is ehhh ok at best...fu*k lil wayne hes annoying and field mob and sh*t wit out luda...even tho that georgia track was cool...but it wud have been better if they got ray charles to do the "georgia" thing. but papoose>any south rapper....like Chamillionaire is tight, jeezy is ok sum times. im down wit scrappy youngbloodz and T.I. and a few others but mike jones is gay, lil wayne raps like hes got a d*ck in his throat. and i think u south ppl/rappers need to respect your ancestors of rap...w/o big and Rakim, eric b "Lean wit it rock wit it" wudnt even be around cuz they opened the door for u guys....im not from NY but im down wit them...even tho yes sum NY rappers have fell off (Mobb Deep) they still bangin out more meaningfull music......like i can name a few mcs from ny that NO south rapper is better then....Big, Nas, Jay Z & Big Pun....
thats funny when at one time people thought Andre3000 was better than Jay-Z. I guess yall forgot about him He will eat 99.7 of those northern rappers alive. And Jay was the only person as consistent as he was and he stop rappin first.

 08-13-2006, 09:36 PM         #331
jonsmith  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Field Mob = beasts.

 08-13-2006, 09:52 PM         #332
BigBDrugStores  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k new york. no homo

 08-13-2006, 10:52 PM         #333
muscleman_3000  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
sh*t ain't as big as they blowing up, i already heard, and met alot of people from all over the country who made jokes about people in other regions.

I know alotta people hate dat da south being heard above everybody else, but it was all love when we wasn't. We just wanted a spot, some kinda shine, we ain't get that until we took on the "fu*k a Deal, I'm Staying Underground" mentality, people start fu*kin with us, living lavish without a deal.

And the next turn the industry taking ain't gonna be on 1 region, everybody gonna get some PT, but for right now we get it, return da love we gave ya'll!!

 12 years ago '04        #334
Magnolia 7 heat pts
space
avatar space
space
$3,441 | Props total: 379 379
I would respect someone sayin f*ck NY but not field mob PLEASEEEEEEE they should have no room to talk.

 08-13-2006, 11:09 PM         #335
Fire_Frenzy  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ya kno how it's always an ny n*gga dissin da south

welcome to da reverse...........

and ny already fell off so it's insult 2 injury


 12 years ago '05        #336
egangsta 1 heat pts
space
avatar space
space
$851 | Props total: 164 164
dude sh*ts old and it was a damn joke.. yall katz take sh*t to the heart way to much get all but hurt.. and who pulled this sh*t up.. this was back in april..damn

 12 years ago '04        #337
.Mase Da Rula. 1 heat pts
space
avatar space
space
$25,670 | Props total: 182 182
personally i am sick of this NY vs the SOuth BULLSHYT.............

its wack music in both regions, that dont mean they suck....

come on give it a break ny let other regions get they shine on,

and the south stop actin like you the kings of this shyt, ny founded this what we call hip hop.. give them they respect too...

personally tho...... im not defending the south.. but i hate mixtape music and the mixtape scene especially in NY..... ya'll be actin like ya'll mixtapes real ablums, and when it comes time for a studio ablum it sucks, and it flops, and you all wanna hate on everyone else in the game cause you flopped......

come on with the gay shyt, tick for tat nursery school bullshyt.... not sayin the south doesnt do it too, but ya'll take it to the extreme,
This is what I dont like about mixtape artists,,,,,,,,,,
25 mixtapes been out for 5 or 6 years, tremendous hype and support, but when that 1st mainstream ablums comes out it fails in compariosion to previous works.... you wasting good lyrics and songs try get ur self some extra exposure

but hey ima entitled to my opinion like u all entitled to urs.............keep it clean folk~1

 08-14-2006, 01:10 AM         #338
atlsuburbs  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yall r dumbb too blieve dis..field mobb did not dis NY tha real video is on their myspace and they xplain sumbody cut out wat they were sayin..geez get ur facts straight....

 08-14-2006, 01:33 AM         #339
tre4s_sniper  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
n*ggas clownin the souf music i be hearin mad ny sh*t and the only ones dats doin sumtin is d block hov and a few members in dip set for every garbage rapper in the souf yall say i can name jus as many from ny

 08-14-2006, 02:09 AM         #340
newmoney06  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ItsYaboyJay said


1. Field Mob disses NY. Tru Life, Papoose and other rappers leading the new New York movement surely won't appreciate Field Mob's recent stab at big apple artists. Apparently fed up with talks of bringing New York back and criticism of dumbing down lyrics, Field Mob recently called out New York haters, "I be listening to CDs and sh*t and it be seeming like n*ggas be wanting to say fu*k the south, but they can't say fu*k the south, so they be like let's bring New York back," Shawn J. expressed, providing a Jim Jones-eque imitation of New York rappers. "You a gay a.ss n*gga if you worried about how another n*gga operate." The duo then clowned NY slang, mockingly complimenting each other by repeatedly using NY expressions like "you fire son," "it's crazy" and "yo b."

it aint that serious homie, they already distancing theyself from any ny drama on their websites and public,
this is the real video that the clips was taken from

i aint no down south hater or none of that but why yall tryna claim half the country as one spot... we in nyc, 5 boroughs and thousands of crowded blocks living in a concrete jungle 4 real, and yall gotta get atl, mia, houston, new orleans just to amount to 1 city!!!!
i know what it is... we been migrating to your cities for years taking over, fu*kin yall bi*ches , getting money, and showing yall how to get some swagger in ya step, now daniel son wanna get it on with mr. miyagi you know you aint never heard of a team from ANYWHERE down south comin to the bronx or brooklyn tryna get money cause they would get they head popped off on impulse!! you already know... dont get me wrong its real n*ggas everywhere you go, but its a different struggle out here, if you aint from here you cant relate, puff said it best "if you can make it here, you can make it anywhere", thats real spit. as far as rap goes, its not that its no talent out here, but the labels dont wanna fu*k with ny artists period, if you got any ties to the industry then you know that, right now the south is doin numbers with that dance music, but... 50 still out sellin everybody and he from jamaica, queens... field mob aint even goin gold thats sales, you wanna talk lyrics? lets not embarass ourselves with that discussion (scarface,luda,t.i., trick daddy) , half of the nobodies on smack could battle the rest of them dudes and put it in, early... its 500 hungry artists in ny for every 10 in all the cities down south that i mentioned, there is no comparison... stop hatin on the city that birthed your whole existance. 1000

 12 years ago '05        #341
Opm 
space
space
space
$1,341 | Props total: 0 0
whos feild mobb? oh yeah thats right I DONT CARE

Raekwon >>> any soutnern artist
Dmx >>> Any southern artist
jadakiss >>> any southern artist
cormega >>> any southern artist
nas >>> ANY RAPPER

 12 years ago '05        #342
RNOTY 53 heat pts53
space
avatar space
space
$21,432 | Props total: 13 13
ROFLMAO, LMAO and LOL @ two rappers (1 looking queer as the n*gga from real world, and 1 looking like a rapping pookie) tryna start they careers on from the back of a bottle of hater-rade

field mob aint been hot since they had craig's dad in the video.



LMAO @ Fieldmob for this pathetic attempt to jump-start a dead, and buried career.

 08-14-2006, 03:11 AM         #343
GOD999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Opm said
whos feild mobb? oh yeah thats right I DONT CARE

Then why did you make that post then dumbass?


Yall n*ggas need a tissue


Mothafu*kas ALWAYS want to say something about the south to appear that they are dominant, pisses me off

 12 years ago '05        #344
Chicano_Flow 
space
avatar space
space
$1,703 | Props total: 42 42
man i hate those 2 f*ggs, and i hate that stupid song they got "So What", what are they thinkin by dissin NY?? just cuz they got that single they think they the big sh*t. they some stupid fu*ks and they suck at rappin

 08-14-2006, 03:26 AM         #345
ItsYaboyJay  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
@ yall bringin this old thread I posted like four months ago

 12 years ago '04        #346
Thepeoplerunnin 
space
space
space
$4,208 | Props total: 0 0
Yea the same fu*kin clowns wit the pig in they video like 4 years ago talkin about sick of bein lonley......... Field mobb can eat a big fat d*ck..... The whole dirty dirty can eat a big fat d*ck....... If you aint down wit East or the West (Homes of real hip hop) you can eat a big fat d*ck............

The south better recognize this sh*t, if it wasnt for NY theyd be no hip hop... And if it wasnt for the West theyd be none of that gangster sh*t we all know and love.... And if the south started this sh*t JEEEZE it would be the dumbest sh*t ever, filled with 808 sounds and bi*ch a.ss college park with his d*ck sized cigar in his mouth sh*t..... By next year this southern sh*ts gonna be played over mark my words...

 08-14-2006, 03:38 AM         #347
GOD999  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
LMFAO, man, I KNOW this thread struck a n*gga nerves' cuz all I hear is WHINING AND bi*chING


 12 years ago '06        #348
frequent23 
space
avatar space
space
$1,095 | Props total: 123 123
right now, rap is a huge minstrel show and all the white people are laughin at us callin us coons & sh*t we makin ourselves look bad on some real, we got crack mascots(jeezy snowman) n*ggas snappin they fingers wit gold a.ss teeth and big a.ss chains, and n*ggas doin the chicken noodle soup
Bunch of coons I tell ya

 08-14-2006, 04:24 AM         #349
mrkingkong209  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
same can see vid, wow new beef all bad

 08-14-2006, 04:26 AM         #350
PHANTOM TWIN  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ha, ha, ha!!! You bi*ch azz NY niccaz are always whining about why your favorite rappers ain't selling no records. For the past 2 years, every magazine article featuring an east coast artist, has talked about how they are going to bring the east back. Run DMC, LL, KRS-1, P.E., Biggie, Jay-Z, Freddie Foxx and Kane held it down but the new generation of east coast rappers ain't hitting on sh*t. Saigon and Papoose are tight in a Joe Buddens type of way. They make a good mixtape, but can they make a good album. The west is on its way to making a comeback while the east coast is just crying like bi*ches, like people are actually supposed buy the bullsh*t they are putting out. Hint - If people from your own region don't buy your albums, what the fukk makes you think that people from the south and west will. Oh yeah, don't try to embrace the west now, since you are in the same boat that you tried to put them in years ago. Only queers give a fukk about who can merk who in a freestyle battle when its just as easy to b00tyshakin' and get paid thousands.

Home      
  



 
 





most viewed right now
+32online now  71
Video inside funny as sh*t: Jack thriller takes over EXXXOTICA 2018
67 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+27online now  50
Article inside When did you know your marriage was doomed?
119 comments
23 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  46
NBA Derek Fisher, explains....His side & spoiler: He don't really give a fu-k,..
51 comments
18 hours ago
@sports
most viewed right now
+164online now  41
Image(s) inside Im Not Really In To BBW But This One Could Get The Ring
91 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+68online now  39
Image(s) inside 𝓤𝓷𝓵𝓮𝓪𝓼𝓱 Ұ..
28 comments
18 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+268online now  33
NBA They Leaked The Uncensored Altercation Between Kevin Durant & Draymond Green
100 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
+68online now  31
Video inside Eminem be like
156 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
-18online now  27
Image(s) inside El Chapo’s wife, the 'Kim Kardashian' of Mexico, turns heads as hubby ..
70 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy