JoJo Diamond Watches

most viewed right now
 103
NBA The Original Charlotte Hornets Logo
24 comments
@sports
most viewed right now
 75
Well Damn NEW VIDEO: (Preview/Snippet) Migos “Ice Tray” (Everyday Struggle)
70 comments
@hiphop
most viewed right now
 62
NBA LaMelo could be the youngest NBA player ever at 16?
90 comments
@sports
most viewed right now
 47
Video inside Migos run up on Joe Budden and Akademiks
50 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 04-11-2006, 12:04 PM         #101
allstar32  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Khazano said:
While JoJo aint no Breitling, it aint a crap watch you get outta box of cracker jacks. Truth of the matter is, JoJo's are made overseas (In Japan I believe) at dirt cheap prices. The watch itself isn't that heavy as say a Jacob of the same size, which meens the materials inside the watch are of cheaper quality. But all that being said, anywatch with 3 carats worth of ice that you can get for 500.00 is a good fu*kin deal no matter how you look at. The only people who look down on JoJos are actual watch collectors because they take everything into account before buying a watch.

But you wanna be a real G, and buy a real grown mans watch, drop $7,000 and get a iced out Breitling. For those of you looking for something like that, hit up Trax, he's got some sick ones that arent listed on his Ebay site.

I should also mention though, that Invicta watches are in the same price range as JoJos, (with just as much bling) but made of better quality.
good info
 04-11-2006, 12:04 PM         #102
allstar32  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 2suave4tv said:
bump, in hopes of more pics.
i was hoping the same thing.lol
 04-11-2006, 04:03 PM         #103
2suave4tv  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Shizz said:
Damn that imma about to copp this one...

[pic - click to view]



I have a crush on that watch.

then I found this one sho it wouldn't b lonely in this thread

[pic - click to view]



 04-11-2006, 04:27 PM         #104
$hArP  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 IRemainRaw said:
Fa sho - my best thread lol - dam,and now you POWERFUL,good sh*t
yeah this is not a bad thread at least there's no e-beef bullsh*t up in herr.....ya know
 04-11-2006, 04:50 PM         #105
allstar32  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wat ya'll think about this one????



i've also noticed that most of em got a different type of buckle to put it on. none of em got the regular one?


Last edited by allstar32; 04-11-2006 at 04:52 PM..
 04-11-2006, 05:01 PM         #106
2suave4tv  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^^Not really feelin that on maybe it's cuz of the inside of the face. looks like too much is goin on.
 04-11-2006, 05:04 PM         #107
allstar32  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 2suave4tv said:
^^^Not really feelin that on maybe it's cuz of the inside of the face. looks like too much is goin on.

that's what i was thinkin but i wanted a second opinion. wat kind of buckles they got on em though? they look different.
 04-11-2006, 06:06 PM         #108
AKS MUZIK  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 will_1985 said:
My King movado sh*ts on those trash a.sswatches..............
I was going to get a Movado revi with vs1 diamonds on the brezel but the watch was too small 38mm.

 04-11-2006, 06:19 PM         #109
2suave4tv  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
on the right person's wrist that jojo face screams pimp.
 04-11-2006, 06:29 PM         #110
IRemainRaw  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
While JoJo aint no Breitling, it aint a crap watch you get outta box of cracker jacks. Truth of the matter is, JoJo's are made overseas (In Japan I believe) at dirt cheap prices. The watch itself isn't that heavy as say a Jacob of the same size, which meens the materials inside the watch are of cheaper quality. But all that being said, anywatch with 3 carats worth of ice that you can get for 500.00 is a good fu*kin deal no matter how you look at. The only people who look down on JoJos are actual watch collectors because they take everything into account before buying a watch.

But you wanna be a real G, and buy a real grown mans watch, drop $7,000 and get a iced out Breitling. For those of you looking for something like that, hit up Trax, he's got some sick ones that arent listed on his Ebay site.

I should also mention though, that Invicta watches are in the same price range as JoJos, (with just as much bling) but made of better quality.

Thanx for the info man - are you a collector?



wat ya'll think about this one????

Thats a classier lookin 1 mayne - i like that sh*t pimp


there's no e-beef bullsh*t up in herr.....ya know
Yup yup - i aint wit that ish lol



*goes to check out some "invicta" watches on eBay...
 04-11-2006, 06:55 PM         #111
IRemainRaw  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lookin at these...Opinions yall
^^^^That 1 got a pic of the seller wearing the watch...

Aight yall,its down to these 4 i think,help a dude chose please
 04-11-2006, 07:41 PM         #112
allstar32  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 IRemainRaw said:
Lookin at these...Opinions yall





^^^^That 1 got a pic of the seller wearing the watch...



Aight yall,its down to these 4 i think,help a dude chose please

i like face on all of em, i think i like leather bands better. ima hit u back when i can though, i gotta spread some more rep holmes.


Last edited by allstar32; 04-11-2006 at 07:45 PM..
 04-11-2006, 07:48 PM         #113
will_1985  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Khazano said:
Movado doesn't make any watches called "king"... The one model of movado that starts with a "K" is a movado "kardelo" watch.
Thats what collectors call it, it cost 3999.90(I didnt pay that much for it) and has a mirriot face with 1.8 diamonds around the bezel. Its the King of movado watches if I had a camera Id take a picture.
 04-11-2006, 07:50 PM         #114
will_1985  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BennyBlanco said:
I was going to get a Movado revi with vs1 diamonds on the brezel but the watch was too small 38mm.


Its a discontinued model, Ill see if I can get my friends camera.............. but it came out last year I end up paying 18000.00 for it.
 04-11-2006, 10:12 PM         #115
Z-Tune  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 IRemainRaw said:
Lookin at these...Opinions yall





^^^^That 1 got a pic of the seller wearing the watch...



Aight yall,its down to these 4 i think,help a dude chose please
The second last link is pretty hot still
 04-11-2006, 11:30 PM         #116
2suave4tv  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I like the last two the most, but them colored bands is so nasty. plus i prefer the leather or colored bands n-e way. good luck on coppin one tho.
 12 years ago '04        #117
Djtimberlake00 
space
avatar space
space
$444 | Props total: 101 101

[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


I just picked up this one up. its chillin
 04-12-2006, 12:15 AM         #118
IRemainRaw  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^^^^^DAM! - thats the Tyler model right? floating diamonds n all G! - how much? looks like it shines hard mayne - very nice pl@y@
 04-12-2006, 12:19 AM         #119
2suave4tv  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Djtimberlake00 said:

[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


I just picked up this one up. its chillin
str-8 sick
 12 years ago '04        #120
Djtimberlake00 
space
avatar space
space
$444 | Props total: 101 101

[pic - click to view]


Heres a pic wit the white band it came with
Home      
  
 

 






most viewed right now
 49
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
48 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Image(s) inside Dec 12 - Alien Spacecraft Discovered? Scientists believe so
25 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 30
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
270 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 29
male rape survivor talks about how he got raped twice
82 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 20
Image(s) inside Let’s keep it real: is she a 6 in your area?
44 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside New IG PIcs of Cocain.Lorraine
171 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 16
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
110 comments
19 hours ago
@sports
most viewed right now
 14
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
135 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy