Lmao @ Rappers Real Names...

most viewed right now
 208
Image(s) inside wack100 calls out Maino
412 comments
@hiphop
most viewed right now
 77
Article inside M. Night Shyamalan's Split Just Screened, Here's What People Are Saying
51 comments
@movies
most viewed right now
 76
Image(s) inside If She Was Your Bestfriend Mom Would You Smash?
69 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 59
Image(s) inside Sep 27 - The brain becomes 'unified' when hallucinating on LSD
132 comments
@news

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-08-2004, 10:39 AM         #21
Silent H 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Xzibit = Alvin.

Your parents didn't love you.

*points*
 12 years ago '04        #22
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,622 | Props total: 3 3
lol, petey pablo looks like a Moses
 12 years ago '04        #23
TheMagicMan|M 2 heat pts
space
avatar space
space
$13,622 | Props total: 3 3
and will smith being willard, lol


he be playin with rats
 12 years ago '04        #24
A.G 27 heat pts27
space
space
space
$38,562 | Props total: 1179 1179
DJ Clue -----Ernesto Shaw
DJ Enuff ------- Ephram Lopez
DJ Kay Slay -----Keith Grayson
DJ Mister Cee ----Calvin Laburn
DJ Muggs [Cypress Hill] ---Lawrence Muggerud
DJ Premier ---- Curtis Martin
DJ Quik ----- David Blake
DJ Whoo Kid ------- Yves Mondesire


HOLY sh*t @ Whoo Kid's name


EDIT: Pras from Fugees = Samuel Praskazrel Michel\
irv gotti = Irvin Domingo Lorenzo Jr.


Last edited by A.G; 08-08-2004 at 10:50 AM..
 08-08-2004, 10:53 AM         #25
CHEA CHEA 
space
space
space
$n/a | Props total:  
omg no wonder they call him who kid

thats probably what kids said after he told him his name in school
 08-08-2004, 10:55 AM         #26
walk with me 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hahahaha
whos that fu*king kid
 08-08-2004, 07:57 PM         #27
CHEA CHEA 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol @ clue 2
 08-24-2004, 03:18 PM         #28
D0nniedarK0 
space
space
space
$n/a | Props total:  
::):):)::)
 08-24-2004, 03:21 PM         #29
Krayzee-Eyez Killa 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Pimp C's real name in fu*kin Chad Butler. That's some funny sh*t.
 12 years ago '04        #30
LitO 
space
avatar space
space
$3,914 | Props total: 81 81
Interesting... Good Looks


Last edited by LitO; 08-24-2004 at 03:32 PM..
 12-12-2004, 05:43 AM         #31
rewind 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Cassidy-Barry Reese
Freeway-Leslie Pridgen(lmaooooooo)
Game-Jayceon Taylor (i thot it was chuck taylor?)
Jamie Foxx-Eric Bishop (wtf?)
Jayo Felony-James Savage(damn the name is true)
Masta Ace-Duval Clear
Snoop Doggy Dogg-Cordazer Calvin Broadus (lmao never knew a "cordazer" was in there)
Tony Yayo-Marvin Bernard(haha)
 12-12-2004, 03:11 PM         #32
mr'mpc'2000xl 
space
space
space
$n/a | Props total:  
cool thanks...
 12 years ago '04        #33
African Black 
space
avatar space
space
$399 | Props total: 0 0
Why is this funny?? You really think their parents named them "Killa Black" ???Or "Pimp C"??? SMH @ you clowns.


Last edited by African Black; 12-13-2004 at 12:47 AM..
 12 years ago '04        #34
highster 
space
avatar space
space
$739 | Props total: 0 0
Whoever put this together has way too much time on their hands
 12 years ago '04        #35
Frank Dukes 2 heat pts
space
avatar space
space
$4,996 | Props total: 0 0
o come on... freeways name is leslie

tell me that sh*t aint funny and you lyin.
 12-13-2004, 07:18 AM         #36
[Word oF MouF] 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 CHEA CHEA said:


X
Xzibit Alvin Joyner
lmao...
 12 years ago '04        #37
Kiss The Stick 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,298 | Props total: 7 7
wow....
 12 years ago '04        #38
~G~ 
space
avatar space
space
$13,747 | Props total: 1 1
Only 2 people on that list have the same first name as me...
 12 years ago '04        #39
Kiss The Stick 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,298 | Props total: 7 7
that would be.............
 12 years ago '04        #40
~G~ 
space
avatar space
space
$13,747 | Props total: 1 1
Its a secret :rolleyes:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 53
Image(s) inside That's the most beautiful ass I've ever seen
39 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 50
Video inside How much money do barbers make?
142 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 30
Video inside The Game - Pest Control (Official Music Video)
464 comments
22 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Image(s) inside To smash your girl's best friend or nah. WWYD?
199 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Sep 26 - POLL OF POLLS: The people say Trump won it easily
188 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 12
Image(s) inside When your co-worker dumb as fu-k
47 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Video inside Just seen The Wolf Of Wall Street 2 days ago...
55 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 9
Video inside Cockroach Giving Birth While Being Devoured By Fire Ants!
61 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy