bahahhaha@game changing his butterfly tattoo to an LA logo

most viewed right now
 250
Image(s) inside Sorry Em This Not It I Mean At Least You Tried
69 comments
@hiphop
most viewed right now
 121
NBA Warren Sapp blames CTE for sexually harassing woman
66 comments
@sports
most viewed right now
 101
Video inside Joe Budden Responds To Fans Saying Jeezy Had Him Scared & Shook On Ever..
75 comments
@hiphop
most viewed right now
 70
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
132 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12 years ago '04        #181
refuze 285 heat pts285
space
avatar space
space
$18,697 | Props total: 15490 15490
game and g-unit can all suck a d*ck

worse rappers ever
 03-24-2006, 09:52 AM         #182
af_ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dblockallday said:
time to expose another clown g-unit groupie, i already exposed father aftermath for bein a huge 50 cent d*ckrider, i already exposed PDA for bein a homo fake gotti wig ger g-unit groupie (father aftermath is white too) but now it's time to expose another bum, i keep tellin u kids don't fuk wit me




awww damn.... you ashamed of where you from.... damn.... EXPOSED
Dumb a.ss, i allways have said im from Europe or The Netherlands, but i wanted to have something else and changed it to NY, but i NEVER said im from NY, you exposed yourself to taking screensots of my nickname etc...

bi*ch/fag**t

You know what your problem is, you try to son others, but if youself are sonned you cry like a bi*ch, sooooo:

1. What about you saying you dont like dblock but having a d*ckryding dblock name, avatar, reppin dblock and you had a dblock signature..

2. true true, sometimes you say facts, but still you only say facts that are against gunit, and in a lot of topics you say things like fu*k gay-unit.. Thats gay, thats what d*ckryders would do... n*gga you a groupie!

3. Again, you know everything about game! Things that game fans wouldnt know, n*gga, you a GROUPIE !

i can go on and on... but fu*k you

sonned biatch f*g**t a.ss

pow


Last edited by af_; 03-24-2006 at 10:04 AM..
 12 years ago '05        #183
mrwills 
space
avatar space
space
$1,104 | Props total: 0 0
 **P$C** said:
that butterfly was kinda homo

"come my lady come come my ladie....u my butterfly...suga baby"


Kinda?????

What's worse, the butterfly on tha cheek or a tongue ring????
 12 years ago '05        #184
dblockallday 
space
avatar space
space
$8,812 | Props total: 1520 1520
haha @ that homo gettin EXPOSED, and lol @ g-unit groupies that copy my EXACT post and change the words around to try and son me, come on b i know i'm like god to you wig gers but damn, be original, stop sonnin yaselves
 12 years ago '05        #185
YARKONE 4 heat pts
space
avatar space
space
$11,500 | Props total: 378 378
 dblockallday said:
haha @ that homo gettin EXPOSED, and lol @ g-unit groupies that copy my EXACT post and change the words around to try and son me, come on b i know i'm like god to you wig gers but damn, be original, stop sonnin yaselves



I tought u had a tight post game.?? the fu*k happenned u contradicted ya self like 15 times in this thread. shows u got mad.
 12 years ago '05        #186
dblockallday 
space
avatar space
space
$8,812 | Props total: 1520 1520
lol @ another g-unit groupie showin up to son himself i love it, it's 2 easy
 12 years ago '05        #187
YARKONE 4 heat pts
space
avatar space
space
$11,500 | Props total: 378 378
:wow: ...
 03-25-2006, 06:43 AM         #188
af_ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dblockallday said:
haha @ that homo gettin EXPOSED, and lol @ g-unit groupies that copy my EXACT post and change the words around to try and son me, come on b i know i'm like god to you wig gers but damn, be original, stop sonnin yaselves
bullsh*t, youre sonned, youre now cryin like a lil baby in the corner...
 12 years ago '05        #189
Ziyada 
space
avatar space
space
$1,193 | Props total: 7 7
It's from the movie "Waist Deep" u dump motherfu*kers!!!
 03-25-2006, 08:28 AM         #190
fukmainstream 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Double M Set said:
His n*ggas must be clownin him when they hi.

Come come my lady u my butterfly FACE a.ss
hell yeah hahaha
 12 years ago '04        #191
Drug Free|M 11 heat pts11 OP
space
avatar space
space
$49,203 | Props total: 1360 1360
he knows everything about the game and the game doesnt even like him..

proof coming soon.
 03-25-2006, 11:28 AM         #192
ai3theanswer 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Father Aftermath said:
I'm not even trying to get into this, and he's going to call me a G-Unit d*ckrider, and bring up my quote about the 50 cent album, which has nothing to do with it, but I'm sure if they wanted him to change the tattoo for the movie, they have make up/paint to do that. If you look at other movies, im sure actors with no tattoos have a whole bunch in the movie just to look grimey. He permanetly changed the tattoo, cause he caught feelings. end of story. im not replying again
u got 19 posts on this... STOP SONNING YOURSELF... ... keep responding becuz u know dblockallday keeps sonning u and he don't even need to becuz u do it to yaself ... fu*kin f*g**t
 03-25-2006, 12:03 PM         #193
Father Aftermath 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ai3theanswer said:
u got 19 posts on this... STOP SONNING YOURSELF... ... keep responding becuz u know dblockallday keeps sonning u and he don't even need to becuz u do it to yaself ... fu*kin f*g**t
where did you come from? dblock got another new name just so he could try to son me under a differnt name?

this is too bad

you game groupies need to stfu


get off the games d*ck
 12 years ago '06        #194
Swishadude 5 heat pts
space
avatar space
space
$9,059 | Props total: 11 11
 Ziyada said:
It's from the movie "Waist Deep" u dump motherfu*kers!!!
w/e you can tell the sh*t be real, so if he did it for a movie thats even worse
 12 years ago '05        #195
mrwills 
space
avatar space
space
$1,104 | Props total: 0 0
Propz for tha Avi...^^^^:D :D :D
 12 years ago '05        #196
dblockallday 
space
avatar space
space
$8,812 | Props total: 1520 1520
imma say this one last time, gossiping about another man's tats = homo, gossiping about tats on another man's FACE = WILD HOMO, yall some f*gs
 12 years ago '05        #197
bertuzzi44 
space
avatar space
space
$1,295 | Props total: 0 0
tell me one thing....why do you know so much about game and g-unit.

get a new hobbie,your obsessed with other men that dont know who the fu*k you are

I heard thats called a stalker
 12 years ago '05        #198
dblockallday 
space
avatar space
space
$8,812 | Props total: 1520 1520
i don't know anything... tell me this... how would u know what i know.. hmm sonned yourself again, you're stalkin me obviously you fukin homo wig ger bum
 12 years ago '04        #199
jumpman2304 25 heat pts25
space
avatar space
space
$14,386 | Props total: 3850 3850
 Swishadude said:
w/e you can tell the sh*t be real, so if he did it for a movie thats even worse
he def didnt change it for a movie, no one is stupid enough to do that
 03-25-2006, 06:15 PM         #200
Classefied 
space
space
space
$n/a | Props total:  
who that bi*ch in ya avatar ?
Home      
  
 

 






most viewed right now
 56
Image(s) inside P0rnstar Skyy Black IG Pics
76 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
BOX Mayweather reveals comeback offer, fighting in ufc; poppin mad sh*t:"th..
47 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 34
Jeezy Sets the Record Straight With Budden and Akademiks | Everyday Struggle
290 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Image(s) inside WTF is Rick & Morty?
113 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Image(s) inside 19 yo Becky with a phatty 🍑
97 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 14
Dec 11 - The bubble is here: People taking out mortgages to cop bitcoins
251 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 12
Image(s) inside Letís keep it real: is she a 6 in your area?
56 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 11
Image(s) inside PUBG XBOX ONE Official Thread
156 comments
2 days ago
@games
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy