its officially 12:25... yes, the tourny is underway

most viewed right now
 61
Video inside Damn: Joe Budden and his crew destroyed DJ AKADEMIKS
87 comments
@hiphop
most viewed right now
 47
Jimmy Wopos alledged killers snitching on themselves on social media..
36 comments
@hiphop
most viewed right now
 39
Image(s) inside 50 decides to finally tell the truth
43 comments
@hiphop
most viewed right now
 24
The Story Of Marques Houston
99 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 03-16-2006, 01:52 PM         #141
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bi*chesNBlunts said:
gotta change your avy "Zerk, "Willie" left.

hes in the dogpound now.
n*gga r u a a.ss?

that sh*t says WILLIS... for the bills... not willie mcginest for the pats...
 12 years ago '05        #142
BitchesNBlunts 2 heat pts
space
space
space
$3,203 | Props total: 4 4
lmaorotf oh sh*t!
 12 years ago '05        #143
BitchesNBlunts 2 heat pts
space
space
space
$3,203 | Props total: 4 4
i should send hate to myself.
 03-16-2006, 02:01 PM         #144
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i'm still laughiin at u deletin the thread talkin bout, "they didn't"
 12 years ago '05        #145
BitchesNBlunts 2 heat pts
space
space
space
$3,203 | Props total: 4 4
LoL n*gga they didnt, im boutta make another one

"how bout if Nevada loses to Montana"
 12 years ago '04        #146
UknowWhatItIs 
space
avatar space
space
$8,675 | Props total: 7 7
money right now... I left da house after Pacific went up by 6 in the 1st OT came back and it was 86-76 in the 2nd OT i went nuts

not a BC fan just wouldve fu*ked a couple of my brackets
 03-16-2006, 02:17 PM         #147
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i picked montana... haha
 12 years ago '05        #148
BitchesNBlunts 2 heat pts
space
space
space
$3,203 | Props total: 4 4
are you fu*kin serious? lemme guess, you picked Albany too..
 03-16-2006, 02:29 PM         #149
JIGGY  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Winthrop is up by 1!!
 03-16-2006, 02:31 PM         #150
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
who does albany play? imma have to say no to that one..

LETS GO WINTHROP!!!!
 12 years ago '04        #151
Mat The W 
space
avatar space
space
$10,386 | Props total: 0 0
watson got 4 fouls not good for the Vols
 12 years ago '05        #152
BitchesNBlunts 2 heat pts
space
space
space
$3,203 | Props total: 4 4
SOME n*gga STOLE MY THREAD IDEA AWWW SHIET AWWW SHIET.

LoL sike, he probably doesnt evn know what i posted.
 03-16-2006, 02:43 PM         #153
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao @ ya man missin that lay-up... he looked like a dunce..... oh damn, winthrop need a to
 12 years ago '04        #154
NYCNYCNYC 
space
avatar space
space
$15,385 | Props total: 766 766
fu*king marquette...they fu*kin up my bracket
 03-16-2006, 02:45 PM         #155
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i picked marquette to lose too... ha
 12 years ago '04        #156
NYCNYCNYC 
space
avatar space
space
$15,385 | Props total: 766 766
wtf..marquette better come through..i cant afford another lost
 12 years ago '04        #157
GaTechPimp 
space
avatar space
space
$388 | Props total: 0 0
I need Winthrop to win to be competitive again on that facebook sh*t. and why do i have to watch this UF game? I wanna see Tenn vs. Winthrop


BTW i got Montana winnin too.
 12 years ago '04        #158
1000bluntz 
space
avatar space
space
$18,462 | Props total: 16374 16374
I picked Bama over Marquette suckas. Florida kickin' it into gear on these little South Alabama n*ggas.
 12 years ago '04        #159
IanHummel 
space
avatar space
space
$1,988 | Props total: 0 0
 1000bluntz said:
I picked Bama over Marquette suckas. Florida kickin' it into gear on these little South Alabama n*ggas.
Holla at cha boy! So did I! I live in Dayton and a bunch of my boys play ball for Wright State. Carolina and OSU are both practicing at our GYM throughout today, it's closed to the public, but my dude got us in, so I'm about to go watch Carolina get down then OSU later tonight. I'm going to all the games this weekend, so it should be crazy.
 03-16-2006, 03:03 PM         #160
Bezerk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
winthrop is dead
Home      
  
 

 






most viewed right now
 59
Video inside Rio Chapo (XXXTENTACIONS KILLER) talks about killing him on instagram l..
199 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Image(s) inside XXXTentacion’s Ex-Girlfriend Reacts To His Untimely Death, "Y’all Don’..
69 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 7
Video inside Hip hop Punk has officially arrived and it's leader: Icy Narco
61 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Phatty But She Doesn't Model or Thot it Out
75 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 5
Video inside Westside Gunn Gets Into It With Agallah The Don Bishop On Twitter
94 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 4
Family Matters actor Darius MCcrary agrees to pay 29 dollars a month in child ..
102 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 4
Jay-Z caught fudging The Carter's LP already
56 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 4
NBA Paul George To The Lakers Is Sounding Less Likely
135 comments
1 day ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy