2,381
 

Mar 8 - Juvenile Puts Baby on Blast, Scarface Speaks on Lil Troy


 
1
most viewed right now
  103
62 comments @misc


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

New replies show every 10 seconds
 13 years ago '05        #51
gslim3000 
space
avatar space
space
$509 | Props total: 13 13
on his last album "juvie the great" baby was on some tracks like "bouce back"
didnt ca$h money put that album out?

 03-11-2006, 10:31 AM         #52
thegraphixking 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lil troy done lost his mind?

 03-11-2006, 10:35 AM         #53
thegraphixking 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 C.R.I.P. said
whats goin on wit Scarface an Pastor Troy?
nothing at all.......pastor troy is DSGB (georgia) diff from lil Troy (texas)

 03-11-2006, 10:39 AM         #54
thegraphixking 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 C.R.I.P. said
u must aint heard about Yellaboy from the N.O. . he talkin that sh*t about slim n CMR. n now he dead. and its pretty well known Slim had him k*lled.
tru^^ he supposedly fu*ked up summa baby cars back in the day, an yall know how baby is bout his whips....yella boy also had beef wit mystikal back in the day peep the track bad a*s yella boy

 13 years ago '05        #55
A~team 2 heat pts
space
avatar space
space
$6,275 | Props total: 4886 4886
mann n*ggas need to stop all this beef bullsh*t and come together cuz we aint doin nothing but settin each other back

 13 years ago '04        #56
..AMARU.. 14 heat pts14
space
avatar space
space
$7,384 | Props total: 1358 1358
cash money was the sh*t
only reason juve did his last album with cash money was to get skip and wacko heard

 13 years ago '04        #57
Magnolia 7 heat pts
space
avatar space
space
$3,465 | Props total: 406 406
 gslim3000 said
on his last album "juvie the great" baby was on some tracks like "bouce back"
didnt ca$h money put that album out?
yeah than he left em right after that album again

 13 years ago '04        #58
PrisonRules 75 heat pts75
space
avatar space
space
$29,140 | Props total: 9293 9293
scarface aint one to mess with..he aint an actor.

 03-11-2006, 09:37 PM         #59
RRCMT2000 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 gslim3000 said
on his last album "juvie the great" baby was on some tracks like "bouce back"
didnt ca$h money put that album out?

it was jus a one album deal

 13 years ago '04        #60
Ill Fred 
space
avatar space
space
$2,878 | Props total: 550 550
damn face and lil troy still goin at it!!! face gonna give him the fix watch!!

 03-11-2006, 09:52 PM         #61
Mackin_Yo_Chick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 C.R.I.P. said
yall n*ggas must want Juve Dead. Baby n Slim dont play that sh*t im tellin u.

CASH MONEY GOT STRIPPED DOWN IN OAKLAND. YEARS AGO.

 13 years ago '04        #62
C.R.I.P. 4 heat pts
space
avatar space
space
$19,604 | Props total: 10415 10415
 Mackin_Yo_Chick said
CASH MONEY GOT STRIPPED DOWN IN OAKLAND. YEARS AGO.
who u hear that from.

 13 years ago '05        #63
Chuck_Remixed 403 heat pts403
space
avatar space
space
$18,919 | Props total: 8020 8020
Lil Troy better sit his a*s down, funny how he be on the low here in H-town when Face be around.lol.

 03-11-2006, 09:59 PM         #64
Mackin_Yo_Chick 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 C.R.I.P. said
who u hear that from.

EVERYBODY KNOW THAT ITS COMMON KNOWLEGE WHEN THEY HAD THIER CONCERT AT THE COLLUSEUM THEY GOT THE TOWN BUSINESS.


Last edited by Mackin_Yo_Chick; 03-11-2006 at 10:00 PM..

 13 years ago '04        #65
C.R.I.P. 4 heat pts
space
avatar space
space
$19,604 | Props total: 10415 10415
 Mackin_Yo_Chick said
EVERYBODY KNOW THAT ITS COMMON KNOWLEGE WHEN THEY HAD THIER CONCERT AT THE COLLUSEUM THEY GOT THE TOWN BUSINESS.
oh i aint herd of that.

 13 years ago '06        #66
Bookie 
space
avatar space
space
$653 | Props total: 0 0
 MenaceIISociety said
werd cash money used to b my favorite label
Co-Sign....:rolleyes: Remember them dayz...

 03-12-2006, 09:51 AM         #67
brian8947 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lil Troy? Is he that n*gga with that wanna be a balla, shot calla track from back in the day?

 13 years ago '04        #68
UknowWhatItIs 
space
avatar space
space
$8,675 | Props total: 7 7
hahaha who gon believe lil troy??? hahah that n*gga said we gon take care of his a*s in the streets

*Waits for the thread, "Texas Rapper Found Dead in Alley"*

dont fuk with face and prince.. dawg thats a death wish

 13 years ago '04        #69
UknowWhatItIs 
space
avatar space
space
$8,675 | Props total: 7 7
yea he da wanna be a balla a*s n*gga

 13 years ago '04        #70
coolhandluc 
space
space
space
$300 | Props total: 1 1
g's don't talk about it they be about it, so till something unfolds all this shiz is just for publicity.

 13 years ago '04        #71
DjInfamous804 9 heat pts
space
avatar space
space
$1,577 | Props total: 154 154
Yeah..and to add...for y'all..BG came to RIC and blasted Baby and Lil Wayne...on the radio...saying how Baby is fake and thats why Mannie Fresh left......

New replies show every 10 seconds
Home      
  





 


 
 




most viewed right now
online now  26
Image(s) inside According to retirement experts, by age 35, you should have twice your..
211 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  22
Deaundre Bonds Speaks On Infamous Scene From lock down, Says he regrets it
74 comments
19 hours ago
@movies
most viewed right now
online now  22
May 20 - Iran Clapsback On Twitter: We Survived Alexander The Great, Genghis K..
77 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
online now  12
Jason Mitchell is guilty as fu-k
137 comments
1 day ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy