*Official* Post Your Whipz

most viewed right now
 109
Image(s) inside 12 Parties So Epic They Left A Mark On History
42 comments
@wild'ish
most viewed right now
 85
Video inside Keri "THIRST TRAP" Hilson
72 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 64
Image(s) inside Melissa Ford !!
61 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 62
NBA Kool Killa Klay Highlights vs Pacers (2016.12.05) 60 points, Grand Wizadry
101 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

 8 years ago '06        #721
Junglist 16 heat pts16
space
avatar space
space
$4,232 | Props total: 4663 4663

[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]



Last edited by Junglist; 09-12-2008 at 12:26 PM..
 8 years ago '05        #722
Jaiden05 23 heat pts23
space
avatar space
space
$5,243 | Props total: 30 30
 Junglist said:

[pic - click to view]

That sh*t is s3xy.....
 8 years ago '04        #723
NoLedge18720 5 heat pts
space
space
space
$24,443 | Props total: 2537 2537
 KiLLaGoDfAtHa said:
dont worry im lovin da feedback....an trust me im 20 yrs old an i roll wit a 01' benz dat could still bag any shorty on da block believe dat....my next car is gonna be da SLR Mclaren im lovin dat whip but i need a lil time to stack bread for some sh*t like dat.... regardless what a hater gotta say im still fu*kin like ron jeremy whether yall like it or not! Im da n*gga peeps look at an always got hate in dey blood so its all good im used to it! And yes times are hard right now dats y i cant be rollin around in dat whip cuz i make long trips if u kno wut i mean!! I run da motha fu*kin east coast baby come to me if ya nose play wit da blow...CHEAAAA
that is the funniest sh*t I ever read in my life Between him trying way to hard to sound "gangsta" by using dat, wut, da and the fact he says he runs the east coast. Then to top it off he would rather drive a civic with rims, chrome and window tint(thus drawing attention to u if you really do put in work) than an older stock mercedes that wouldnt
 8 years ago '06        #724
Junglist 16 heat pts16
space
avatar space
space
$4,232 | Props total: 4663 4663
 KiLLaGoDfAtHa said:
dont worry im lovin da feedback....an trust me im 20 yrs old an i roll wit a 01' benz dat could still bag any shorty on da block believe dat....my next car is gonna be da SLR Mclaren im lovin dat whip but i need a lil time to stack bread for some sh*t like dat.... regardless what a hater gotta say im still fu*kin like ron jeremy whether yall like it or not! Im da n*gga peeps look at an always got hate in dey blood so its all good im used to it! And yes times are hard right now dats y i cant be rollin around in dat whip cuz i make long trips if u kno wut i mean!! I run da motha fu*kin east coast baby come to me if ya nose play wit da blow...CHEAAAA
dude your Benz isn't even dropped, it looks like a dunk, drive that sh*t around my way and bi*ches will laugh at you
 8 years ago '05        #725
MadGam325 14 heat pts14
space
avatar space
space
$10,217 | Props total: 0 0
 Junglist said:
dude your Benz isn't even dropped, it looks like a dunk, drive that sh*t around my way and bi*ches will laugh at you
man thats not his benz.. trust me.. u can tell by how he talks that it isnt his.. u can tell by how he's posing in it that that weak a.ss 7 year old benz aint his
 09-13-2008, 12:25 AM         #726
KiLLaGoDfAtHa 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NoLedge18720 said:
that is the funniest sh*t I ever read in my life Between him trying way to hard to sound "gangsta" by using dat, wut, da and the fact he says he runs the east coast. Then to top it off he would rather drive a civic with rims, chrome and window tint(thus drawing attention to u if you really do put in work) than an older stock mercedes that wouldnt
Who said i did any of the movement? come on now why would i do dirt wen i can pay people like u to do if for bu va le money...
 09-13-2008, 12:26 AM         #727
KiLLaGoDfAtHa 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Junglist said:
dude your Benz isn't even dropped, it looks like a dunk, drive that sh*t around my way and bi*ches will laugh at you
You can tell u neva been inside a benz lol its ok tho next time i roll thru ya hood ill show u how it drops wen da key gets put in thee ignition damn kno wut u talkin bout if u gonna hate!! real sh*t
 09-13-2008, 12:28 AM         #728
KiLLaGoDfAtHa 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 m!ck3y said:
it aint sh*t to me cuzz..

check the post..

21 . ima boss and my benz is an 08..
hit me up wit a message wit ya math we can do business breh i gotta place out in carver shores....
 09-13-2008, 12:34 AM         #729
KiLLaGoDfAtHa 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i was gonna cop dis whip the MR but didnt an i regret it! i got an 01 benz instead but sh*t i think i would have k!lled myself ridin around in dat sh*t! Actually i kno i would have lol props on dat sh*t mang i bet u havin fun wit that right now!
 09-13-2008, 01:14 AM         #730
brianbreaz23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 cjstewar8 said:
my 07 alti. just put 20s on it


[pic - click to view]




[pic - click to view]

im almost positive i was behind u in the parking garage in lafayette last night.
 8 years ago '08        #731
moe356 1 heat pts
space
avatar space
space
$724 | Props total: 1 1
 KiLLaGoDfAtHa said:
hit me up wit a message wit ya math we can do business breh i gotta place out in carver shores....
lmaoo you aint no gangsta or you dont slang sh*t if you trying to get custies of boxden loool

laughing at these suckers
 8 years ago '05        #732
scarface622 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,212 | Props total: 0 0
S200>Lancer
 09-14-2008, 08:39 PM         #733
*SAIGON 
space
space
space
$n/a | Props total:  

[pic - click to view]



[pic - click to view]



[pic - click to view]


03 infinti m45 new whip in the new year :dancingcool:


Last edited by *SAIGON; 09-14-2008 at 08:41 PM..
 8 years ago '06        #734
~SHYNE~ 21 heat pts21
space
space
space
$2,600 | Props total: 167 167
^very nice...

I wish these dudes would quit arguing in this thread,thats not what its for...take that sh*t somewhere esle...who cares what year car you got,some folks have it hard and have to bus it or walk it...shut up and be glad your blessed.
Greenghost2212 gave props
 
 8 years ago '06        #735
Junglist 16 heat pts16
space
avatar space
space
$4,232 | Props total: 4663 4663
 scarface622 said:
S200>Lancer
Nah, I bag more bi*ches in the Lancer than the s200, and I feel safer driving the Lancer also
 8 years ago '04        #736
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$21,887 | Props total: 1470 1470
^^^^
I might have to get some tips from you on hooking up my 09 lancer gts.
 8 years ago '06        #737
Junglist 16 heat pts16
space
avatar space
space
$4,232 | Props total: 4663 4663
 ddash said:
^^^^
I might have to get some tips from you on hooking up my 09 lancer gts.
For starters trade in your 09 GTS and get an 09 EVO
 8 years ago '04        #738
ddash 1 heat pts
space
avatar space
space
$21,887 | Props total: 1470 1470
^^^^^
No way I would pay $40,000 for a lancer EVO.
 09-16-2008, 06:19 AM         #739
biggdoggbbc 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Junglist said:
Nah, I bag more bi*ches in the Lancer than the s200, and I feel safer driving the Lancer also
S2000 not S200
at not knowing what's sitting in your drive way.
 8 years ago '06        #740
Junglist 16 heat pts16
space
avatar space
space
$4,232 | Props total: 4663 4663
 biggdoggbbc said:
S2000 not S200
at not knowing what's sitting in your drive way.
Because I forget to type an extra "0" I dont know what I have in my driveway? Am I supposed to re-check my spelling to please you grow up n*gga
Home      
  
 

 






most viewed right now
 53
Image(s) inside Single Mothers Infographic
241 comments
22 hours ago
@misc
most viewed right now
 48
Image(s) inside This website shows how frighteningly quick the internet knows everythi..
10 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 47
Image(s) inside South African Snowbunny Fitness Trainer(Lawd Have Mercy!!)
91 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside The Heartbreaking Reason Why Elderly Asian-Americans Ride the Bus to t..
28 comments
18 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Image(s) inside Half Indian Half Puerto Rican All Fire
67 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Video inside Ebro calls Charlemagne a "Sambo"
106 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 21
Dec 4 - United Airlines will charge extra fee for use of overhead bins
42 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Video inside FAST & FURIOUS 8 Trailer Teaser (2017) (Like the announcement for the a..
44 comments
22 hours ago
@movies
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy