1,676
 

Guru (Gang Starr) & me... with my g-unot tee!!! REAL


view more...
 
2
most viewed right now
  46
36 comments @wild'ish


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-13-2005, 09:31 PM         #226
Mas56  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Krazy K said
LMAO at this fuka wita myspace page and he got a old a.ss granny as his friend. hahahahahahaha

 12-13-2005, 10:19 PM         #227
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
either shes related or thats not her pic...she says "i wanna meet cute black or ese boys..holler at me" yeah that sounds like a lady

 12-14-2005, 02:06 AM         #228
DonCorleone386  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 nicbroto said
haha props to that

lol at this dude laughin lookin dumb as hell wit that mohawk

 13 years ago '05        #229
Llama Do 
space
space
space
$1,168 | Props total: 17 17
 Thistle said
lmao obviously it offended u n*gga^^^

why is this f*g**t using racial slurs? hes white calling peoples n*ggas and wogs. :finger: u racist white f*gg

 12-14-2005, 03:32 AM         #230
mccleo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
funny sh*t! lol

 13 years ago '04        #231
Veno da Don 24 heat pts24
space
avatar space
space
$20,711 | Props total: 4125 4125
 Trill'23 said
boxden cats are wack all you fu*kin haters eat a d!ck let the kid live and get a life of your own... who gives a fu*k what you look like? its what you do that defines you anyways id rather be biggie smalls than david beckham

why do you geeks jump at the chance to roast this obviously white g-unot wearing dude? cuz your all so fu*kin insecure thats the reason.. look in the mirror you punk bi*ches... stop frontin and concentrate and something bigger than this grade 4 sh*t you fu*kin geeks! grow some balls and do something with your life (something positive)
1 love

p.s. i aint gonna check the replies i get to this cuz thats what real n*ggaz do... and i dont like rappers (or their fans)

This is the funniest Thread I've ever read. How did it manage to sound like you were blazing him when you were taking up for dude.

This Thread is serious FUNNIEST sh*t EVER. And ya'll cats is wrong for ragging on dude so tough but the sh*t is sure entertainment! :applause:

 12-14-2005, 03:37 AM         #232
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Llama Do said
why is this f*g**t using racial slurs? hes white calling peoples n*ggas and wogs. :finger: u racist white f*gg
why are you soooo cool???? how do u know im white???

 13 years ago '05        #233
e-man 
space
avatar space
space
$556 | Props total: 0 0
when I looked at the pic I didn't even think about the kid being geeky or sh*t like that...its jus the way he looks...People commenting on his appearance should mature the f*ck up.

 13 years ago '05        #234
bigpinero 3 heat pts
space
avatar space
space
$5,825 | Props total: 942 942
only thing I have to say is that your tee is small..but you're lucky for meeting Guru

 13 years ago '04        #235
TruDamaja 
space
avatar space
space
$1,413 | Props total: 4 4
fu*k all the haters in here...keep enjoying hip hop son

 12-14-2005, 07:27 AM         #236
peek.one  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MilesPrower said
wow...you just exposed yourself...you kinda look like a cross between david hasselhoff and conan o'brien.. :D


is this thread classic yet?? Hope i haven't missed it. sh*t is hilarious.

Props on meeting guru though.

 13 years ago '04        #237
htown 
space
space
space
$2,923 | Props total: 1107 1107
this has got to be the funniest thread, a lot of sensitive cats on boxden though. everyone should be able to take a joke. props on meeting Guru though

 12-14-2005, 11:19 AM         #238
HumanCrakk  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MilesPrower said
wow...you just exposed yourself...you kinda look like a cross between david hasselhoff and conan o'brien.. :D

Thank you so much im so bitter cuz i had a bad day at court but that sh*t u just said made my fu*kin day cuz it was so funny and so true

 12-15-2005, 08:36 PM         #239
RespectTheEagle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Llama Do said
why is this f*g**t using racial slurs? hes white calling peoples n*ggas and wogs. :finger: u racist white f*gg
LMAO funny shyt

 12-15-2005, 09:38 PM         #240
jhill  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
props on meeting Guru, your lucky

 12-16-2005, 12:14 AM         #241
StopBytchn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Krazy K said
LoL at all his friends named smitty

 12-20-2005, 08:53 AM         #242
tennantralphs  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeah very!

 12-20-2005, 10:59 AM         #243
grendel  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
u fu*kin geek.

looks like his finger is up your a.ss.

 12-20-2005, 12:35 PM         #244
theblast  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
not only r u a fu*king geek, your stupid. you put it in the other section and got abused so then u put it in the main section to get even more abuse!!!!!!!!!!!


u r a joke




and welsh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 13 years ago '05        #245
Nvisible 
space
space
space
$212 | Props total: 0 0
didn't u post this in tha nickelnine forum???..so wut do u do?? like spam post yo dumazz pics all across hip hop boards........pathetic.........im outt

 12-20-2005, 07:39 PM         #246
Pacin0  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i already put this in the classics

Home      
  



 
 





most viewed right now
+130online now  17
Fam! I'd Victimizie Her Insides Hourly
66 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+69online now  13
Video inside It's funny mtv never aired this clip of Pac saying everything was all g..
102 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  11
Lebron James First Adidas Vs. First Nike Sneaker
25 comments
2 days ago
@gear
most viewed right now
+96online now  7
Video inside Xzibit goes on CRAZY RAGE FILLED Tirade After Radio DJ asks about Pimp ..
112 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
-16online now  6
Video inside CONFIRMED: Joe Budden back on drugs, Comes out of retirement to join Ma..
51 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
+59online now  5
Video inside Ryan Reynolds Is Detective Pikachu In Official Trailer
117 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
+20online now  4
Nov 12 - Fastest growing religion is ‘none’
149 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
online now  2
Nov 12 - Low Energy
9 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy