Guru (Gang Starr) & me... with my g-unot tee!!! REAL

most viewed right now
 95
Image(s) inside Eaton this booty for Breakfast, Lunch, & Dinner
58 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 84
Teanna Trump got a son now? :deadpg:
73 comments
@wild'ish
most viewed right now
 72
Birdman broke af - about to lose his mansion due to $12 Million Dollar Loan
128 comments
@hiphop
most viewed right now
 52
Image(s) inside Peewee Longway chain supposedly snatched in Macon, Georgia
115 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12-10-2005, 12:43 PM         #181
pkol  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MilesPrower said:
wow...you just exposed yourself...you kinda look like a cross between david hasselhoff and conan o'brien.. :D



damn everyone straight rippin the kid..but word on tha gangstarr sh*t he knows wha it is.


haha def conan o'brien tho lmao
 12-10-2005, 01:31 PM         #182
BakLykILefSmthn  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
one picture...13 pages of roasting...
did anyone even take the time to listen to the session that could lead to another 5 pages of comedy


Last edited by BakLykILefSmthn; 12-10-2005 at 01:31 PM..
 12-10-2005, 01:33 PM         #183
BX Resident  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Santoro said:
You're not white, you're fu*king fluorescent...
You Have Given Out Too Much Reputation
 12-10-2005, 03:07 PM         #184
thegraphixking  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 MilesPrower said:
wow...you just exposed yourself...you kinda look like a cross between david hasselhoff and conan o'brien.. :D
yo u do got that o'brian look to you HHHHHHAAAAAAAAAAA props for meetin Guru tho
 12-10-2005, 03:10 PM         #185
thegraphixking  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bigvandal said:
You people are too much...it looks like GURU is making a point by pointing at the GUNOT and SMirking. I seen his type before. Thats how the k!llas look over in Europe. Hes actually a HArd criminal I checked his wrap sheet.
he right chall next u know dude on CNN runnin round school wit a automatic =Tru Story
 12-10-2005, 06:14 PM         #186
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
hahaha youre not black i just cant see you at night lmao
 12-11-2005, 12:36 AM         #187
XSV  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ok im not gonna lie, after reading this sh*t thurouly i couldnt help but to laugh.
 12-11-2005, 03:10 AM         #188
Trill'23  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
boxden cats are wack all you fu*kin haters eat a d!ck let the kid live and get a life of your own... who gives a fu*k what you look like? its what you do that defines you anyways id rather be biggie smalls than david beckham

why do you geeks jump at the chance to roast this obviously white g-unot wearing dude? cuz your all so fu*kin insecure thats the reason.. look in the mirror you punk bi*ches... stop frontin and concentrate and something bigger than this grade 4 sh*t you fu*kin geeks! grow some balls and do something with your life (something positive)
1 love

p.s. i aint gonna check the replies i get to this cuz thats what real n*ggaz do... and i dont like rappers (or their fans)
 12 years ago '04        #189
l0udm0uf 1 heat pts
space
avatar space
space
$7,678 | Props total: 3 3
does this count as an exposure thread?
 12-11-2005, 08:37 AM         #190
MilesPrower  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
anybody seen this 80's movie called Mask ?..


 12 years ago '05        #191
Llama Do 
space
space
space
$1,167 | Props total: 17 17
 Trill'23 said:
boxden cats are wack all you fu*kin haters eat a d!ck let the kid live and get a life of your own... who gives a fu*k what you look like? its what you do that defines you anyways id rather be biggie smalls than david beckham

why do you geeks jump at the chance to roast this obviously white g-unot wearing dude? cuz your all so fu*kin insecure thats the reason.. look in the mirror you punk bi*ches... stop frontin and concentrate and something bigger than this grade 4 sh*t you fu*kin geeks! grow some balls and do something with your life (something positive)
1 love

p.s. i aint gonna check the replies i get to this cuz thats what real n*ggaz do... and i dont like rappers (or their fans)



tuck the cape in
 12 years ago '04        #192
Aesop730 14 heat pts14
space
avatar space
space
$19,672 | Props total: 5365 5365
. @ all these save a n*gga people in here talking that crybaby stop talking bout him shyt , cut that weak shyt out, he posted a funny looking pic hes gonna get blazed simple as that in school ,or anywhere u do some dumb shyt u getting blazed .
 12 years ago '05        #193
The Utmost 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,495 | Props total: 129 129
 Hood Headliner said:
tennantralphs, you scared? cause u looking fu*ken scared of guru right there haha
yea u do look scared duke! haha! but 4real props 4 bein da 1st white dude i kno of 2 hate g-unit

:applause:
 12 years ago '04        #194
jumpman2304 25 heat pts25
space
avatar space
space
$14,421 | Props total: 3927 3927
well...truth of the matter is....dude met Guru...you didnt...dont be mad...damn...id post the pic too if i was that dude..fuc* the haters bro...haha
 12-11-2005, 11:15 AM         #195
I3Baller  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
aight cool he met her or watever, i dont really care for him or guru so i could give two fu*ks about it, the funny thing is... the picture.... the hair everything about it makes me laugh, he looks goofy as hell.... props to him for meeting the dude or watnot, but every1 find this sh*t funny i mean if he didnt look like .....was the word im looking for... well if he aint look like that then there wouldnt be so much people makin fun of him of him.... is like when he put that picture, that n*gga reloaded everyones ammo and left some extra, now they takin shots at him and some of yall bi*chin talkin bout leave him alone...



PS..... it amazas me that this sh*t hasnt been deleted....



or made into a bxclassics
 12-11-2005, 11:28 AM         #196
Lord Mecca  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 nicbroto said:
haha props to that
lol @ this herb with a mohawk
 12-11-2005, 11:29 AM         #197
Lord Mecca  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 The Utmost said:
yea u do look scared duke! haha! but 4real props 4 bein da 1st white dude i kno of 2 hate g-unit

:applause:
AMEN TO THAT
 12-11-2005, 11:30 AM         #198
Shadedvisionary  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
thats the profile of every game groupie
 12-11-2005, 12:09 PM         #199
XSV  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ok every one in here gets props, prop back
 12-11-2005, 01:57 PM         #200
MilesPrower  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Home      
  
 

 






most viewed right now
 57
Video inside So Maliah blessed us this morning
71 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 43
Damn!! Is all I can say
85 comments
19 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 30
vida guerra
83 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
NBA Blew $100 million and STILL eating good
84 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 26
Video inside ‘Saturday Night Live’ and Kevin Hart Deliver One Disappointing Christma..
34 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 24
Image(s) inside Dec 17 - Do You Do These 5 Things W ur Cellphone That Health Officials..
56 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 16
So this nigga YBN Nahmir really a fraud nigga?
106 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 15
Video inside Man Confronts His Baby Mother With DNA Proof That He’s Not Their Allege..
187 comments
22 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy