>>>Official Sprint Rep<<<

most viewed right now
 145
NBA JJ Barea Drops Blake Griffin!
36 comments
@sports
most viewed right now
 129
Image(s) inside Kendrick Lamar IV
311 comments
@hiphop
most viewed right now
 82
Image(s) inside MAKONNEN goes off on DRAKE!! OVO was like PRISON DRAKE used him and TH..
186 comments
@hiphop
most viewed right now
 76
Image(s) inside Just When You Thought You Had The W...
74 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 08-01-2006, 06:32 PM         #461
mthoma 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Yo I called Sprint the other day and the dude said I was eligible for 3 phones w/o deposit, and I went into a Radio Shack where they sell Sprint phones and dude was like I had to put down a 150 deposit? WHats up with that? Do different reps or whatever check different sh*t on your credit?
 11 years ago '04        #462
Javon23 252 heat pts252
space
avatar space
space
$45,091 | Props total: 6180 6180
 mthoma said:
Yo I called Sprint the other day and the dude said I was eligible for 3 phones w/o deposit, and I went into a Radio Shack where they sell Sprint phones and dude was like I had to put down a 150 deposit? WHats up with that? Do different reps or whatever check different sh*t on your credit?

nope it should all be under the same system on sprints website where they do credit checks.
 08-01-2006, 06:50 PM         #463
CapoStatus4K 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 NaMeLeSs- said:
yeah you can switch to sero, you dont even have to be out of contract
How can i add that on? calling in? cause the website said i gotta get a new plan and phone.
 11 years ago '05        #464
dnut2005 
space
avatar space
space
$1,308 | Props total: 0 0
hey nameless i have two lines with Sprint but i get no reception in my area. would a different type of phone help?
 11 years ago '04        #465
thegod 
space
space
space
$1,355 | Props total: 82 82
 CapoStatus4K said:
How can i add that on? calling in? cause the website said i gotta get a new plan and phone.
Yeah, u gotta call CS. Expect to call numerous times too, as their gonna try to tell u that u gotta go to the website to get the sero hookup, and that they cant switch you over b/c its for new customers only. Try not to give out any info until you tell them what u want and they sound like they understand and are gonna do it, cause these n*ggas be taking notes on n*ggas acct's so when u call back it'll show that they already told you no. If they actin stupid, just hang up and call back. Somebody will switch you.

Ive also been hearing some sh*t about come 8/14, existing customers will be able to get on the sero plan. Technically, your not suppose to be able to now, even though if you find the right rep, they'll hook you up.
 08-02-2006, 05:07 PM         #466
Escrow 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Katana or Blade???
 08-02-2006, 05:21 PM         #467
YellowBusRider 
space
space
space
$n/a | Props total:  
props to anyone who can tell me exactly what i have to do to put music from limewire onto my a920, i think that 3gupload site, requires payment now
 11 years ago '04        #468
skeoripper 2 heat pts
space
space
space
$279 | Props total: 5 5
theres a tutorial on how to create your own mp3 ringtones on 3gupload and just use this site to up the pvf file directly to your phone.
 08-03-2006, 11:55 AM         #469
YellowBusRider 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^^
props
 08-03-2006, 06:22 PM         #470
Escrow 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Escrow said:
Katana or Blade???
????????????????????????????????????????????
 11 years ago '06        #471
ChevyBrah 214 heat pts214
space
space
space
$15,213 | Props total: 667 667
get the katina the blade is a good phone but the power life is kinda bad....but i love my blade
 11 years ago '05        #472
Tounw 23 heat pts23
space
avatar space
space
$2,934 | Props total: 147 147
do you sell phones if u do wzup wit that ppc 6700 get at me
 11 years ago '05        #473
d_ville5 
space
avatar space
space
$838 | Props total: 3 3
when is that Sprint phone that can chirp Nextel phones comin out? price? features?
 08-04-2006, 02:35 PM         #474
mthoma 
space
space
space
$n/a | Props total:  
- Can someone tell me that has the sero plan hpw much they pay per month cuz im sure its WELL above 30 bucks
 11 years ago '04        #475
Javon23 252 heat pts252
space
avatar space
space
$45,091 | Props total: 6180 6180
 mthoma said:
- Can someone tell me that has the sero plan hpw much they pay per month cuz im sure its WELL above 30 bucks
i pay around $42 a month

$30 + $5 for 7pm nites and with discount
 08-05-2006, 01:03 PM         #476
roclo7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
look for sprint to be getting some more new motorola phones and the end of this year. even the new motorola Q. proably 4th quarter
 11 years ago '04        #477
NaMeLeSs- 81 heat pts81 OP
space
avatar space
space
$8,718 | Props total: 1925 1925
 Escrow said:
Katana or Blade???

blade
 11 years ago '04        #478
NaMeLeSs- 81 heat pts81 OP
space
avatar space
space
$8,718 | Props total: 1925 1925
 roclo7 said:
look for sprint to be getting some more new motorola phones and the end of this year. even the new motorola Q. proably 4th quarter
The Motorola Q IS comming to sprint as well as :

Slvr
Krazr also

Took long enough but sprint finally gettin friendly with moto again
 11 years ago '04        #479
OaklandsFinest 
space
space
space
$1,252 | Props total: 7 7
when's the treo 700w coming out for sprint..im hearing rumors august 28th
 11 years ago '04        #480
Rsx-T 1 heat pts
space
space
space
$742 | Props total: 0 0
anyone know how that FUSIc phone is ? its as white phone that looks liek the razor kinda . ive been trying to get a hookup for that phone but i heard the sprint phones are traceable.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 65
Video inside MizzTwerksum Has A Wardrobe Malfunction! (Big Booty Exposed)
31 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 44
Image(s) inside Melina Can Do the Splits on This D1ck
92 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
Image(s) inside Hallie Jade Mathers
112 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 20
Video inside "Damn Nature, YOU FUN"
28 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Image(s) inside Sesame Street introduces a new Muppet who has a father in jail
76 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
 14
Image(s) inside Y'all still buying every new Yeezy or nah?
79 comments
20 hours ago
@gear
most viewed right now
 13
Mar 22 - Missing 15 year old girl "heinously raped" on FB live
212 comments
20 hours ago
@news
most viewed right now
 8
Image(s) inside Mar 22 - Legendary Mafia Goon Depicted In Goodfellas Arrested With Got..
69 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy