3,035
 

Boondocks |Official Disscusion Thread


 
2
most viewed right now
+23  84
133 comments @misc


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 13 years ago '05        #151
Fresh 1020 heat pts1020
space
avatar space
space
$45,204 | Props total: 35260 35260
 snoop33 said
it is funny but i don't know where to go to down load it so hit me up and tell me how
Which One Do You Need?

Grampa Hoe
n*gga Moment(Grampa f*ght)
Garden Party
Riley Was Huz(Riley Taggin sh*t)

Hit Me Up and I'll See What I Can Do.

 03-19-2006, 07:46 PM         #152
teck 9  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 polym3r said
just seen it, must say, crazy ep. gotta catch it, what u think?
that has to b the funniest show on tv

 03-20-2006, 02:08 PM         #153
d70509  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i think the show is the best out right now it's funny and real my favorite episode is the return of the king it talked about the world and how things really are, all the episodes are good and give deep messages

 03-20-2006, 02:12 PM         #154
d70509  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I have every episode except the one from last night :applause: i can hook yall up

 13 years ago '05        #155
DuzzE 42 heat pts42
space
avatar space
space
$1,954 | Props total: 19 19
"First of all, I'mma live foreva... but if I do die: I'll go smack god upside the head and go tell him to get me a grilled cheese sandwich and some tacos..."
...classic lmao

 03-21-2006, 09:42 PM         #156
youngmick  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
haha mad funny show. the scene a couple weeks ago, the oprah one, where riley and huey were f*ghting with the swords and the gun... damn that was a dope scene.

 03-22-2006, 07:38 PM         #157
RonMexicoQB  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
did that shabazz guy supposed to be mumia type character.

 03-23-2006, 07:25 PM         #158
d70509  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i got episodes 1-14 but i don't know how to give thjem to people

 03-23-2006, 07:26 PM         #159
d70509  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
all episodes was real funny

 03-23-2006, 07:27 PM         #160
d70509  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
blind man n*gga moment was one of the most funniest

 13 years ago '05        #161
prolifick 
space
avatar space
space
$531 | Props total: 0 0
man the block is hot episode when riley spray ruckus with the water while ruckus is yellin at Huey to turn that public enmey track, think it was f*ght the power. dat n*ggas was like "TURN OFF THAT GOD DAMN, BLACK, AFRICAN, CONGO JUNGLE Noise!!!" that sh*t had me rollin

 03-25-2006, 07:38 AM         #162
Lukeduke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ReddBoss said
uncle ruckus a fool, talkin bout the best f*ghters are white, chuck norris walker texas ranger, steven segal, van damn
that nicca Uncle Ruckus is a fool man...that dude is so racist against his own race man...lol.....trips me the fu*k out....

Episdode 1.....

"WE GOT A CODE BLACK".....

whats a code black?

"THREE HUNGRY LOOKIN' NICCAS OUTSIDE THE FRONT GATE"

 03-25-2006, 07:41 AM         #163
Lukeduke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Sub Crazy said
wasnt that 2?

with a pimp named slick back
The Pimp's prayer was something ill.....

"Lord...please pray for the soul of this bi*ch, and GUIIIDDDE my PIMP HAND and make it STROOOONG Lord...so that she may learn...a hoe's place....AMEN"

LMAO

 03-25-2006, 07:52 AM         #164
Lukeduke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 QPakaQ said
I don't know what yall n*ggas talking about. Episode 5 was fu*king hilarious. That part when they was in the car and the white guy was cussin' Riley out was HILARIOUS!!!!

Riley: So yall was in Iraq together?

White Guy: Yeah we was in Iraq

Riley: What did yall do?

White Guy: We was looking for weapons of mass destruction

Riley: Did you ever find them?

White Guy*yellin' with gun c*cked in his hand*: YOU KNOW GOT DAMN WELL WE AINT FIND'EM!!!!! WHAT ARE YOU, SOME KINDA POLITICAL HUMUROUS?!?!?

Other White Guy(Charlie Murphy): I was looking for bi*ches, but they had carpet sh*t all over'em and I couldn't see what they look like. All that was really exposed was their eyes, and that wasn't enough for me cause you know sh*t I'm lookin' at their eyes and their eyes could be pretty and I take that carpet off and then I got a tragedy

White Guy: Well naw we aint find'em

then dude started spazin' out on Riley again

LMAO
this episode was funny as hell...i was crying on that part....lol

 03-25-2006, 07:59 AM         #165
Lukeduke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Bucnasty00 said
Move them butt cheeks, move them butt move them butt move them butt cheeks

That sh*t stay having me in tears
that sh*t is supposed to be mimmicking BET UNcut I think....lol...that was funny....

"Boy cover ya eyes......shake shake shake...."...LOL

 13 years ago '04        #166
Cutty Olds 7 heat pts
space
avatar space
space
$18,071 | Props total: 9428 9428
Man I FINALLY seen these sh*ts when I went home on leave last month!! haha Doc I was HOOKED just from the intro!!

haha
I even got my mom watchin this sh*t!

 03-25-2006, 08:18 AM         #167
Lukeduke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I had to read through the whole thread to see if anybody was going to post this HILARIOUS part from Episode 2.....R Kelly Giving Golden Showers Episode

GRANDAD: "What's wrong with a man giving out a golden shower...sounds like a nice gift to me"

RILEY: **snickering**

GRANDAD: "What....shoot....i wish someone woulda gave me a golden shower..

RILEY: **snickering more**

GRANDAD: (with a serious face on) "ONE...I like GOLD....TWO...I like SHOWERS..put em together...hey...that sounds like the life...WOOOOOOO"

RILEY: **cracking up** "Maybe if you good, Santa Clause might give you a golden shower for Christmas"...*snickering*

GRANDAD: "CHRISTMAS????....My man Santaaaaaaaaaaaa"

THIS HAS HAD TO BE ONE OF THE FUNNIEST BOONDOCK MOMENTS...ESPECIALLY WITH JOHN WITHERSPOONS' VOICE AS GRANDAD...

 03-26-2006, 01:19 PM         #168
d70509  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hotveshe said
Can someone give me episode 3 and 4 please....... I really want to watch it again but don't know where to go to get it!!!
i got all the episodes but i don't know how to give them to any one if you tell me ican hook you up and can you down of here

 03-26-2006, 01:19 PM         #169
d70509  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hotveshe said
Can someone give me episode 3 and 4 please....... I really want to watch it again but don't know where to go to get it!!!
i got all the episodes but i don't know how to give them to any one if you tell me ican hook you up and can you down of here

 13 years ago '06        #170
$C-Brisc$ 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,230 | Props total: 608 608
" Yea this iz Riley son, n*ggaz call me riley escobar, cuz i be in tha streetz ya know, i got all kinds of names lyke HR paper stacks... aka also known as horse choker..."
"aka pillsbury doughboy, aka lewis rich... ::small voice says:: 'lyke tha turkey bacon'...::riley says:: yea like tha... wat???"


hahahahah that show iz tha greatest

 13 years ago '06        #171
$C-Brisc$ 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,230 | Props total: 608 608
"thats how it all starts.. takin bytches out ta eat, meals and wat not, soon or later u wake up in a rest haven 4 hoes, a sanctuary 4 scandalous skeezers and stunts..."
"wat if he marries her, we'll have a hoe 4 a grandmom, wat if she comes ta skool on career day..."
"riley shut ya dumb a*s up..."
"we could have a brother and sister thats half hoe..."



hahahahahahahahhaa

 13 years ago '06        #172
Pusha T 
space
space
space
$532 | Props total: 0 0
riley is a funny n*gga

 13 years ago '06        #173
Rayccord 
space
space
space
$180 | Props total: 0 0
hahahaha ni&&a moments was great.

 13 years ago '04        #174
goke11429 3 heat pts
space
avatar space
space
$11,281 | Props total: 19 19
grandad f*&*ked that blind n*gga bad.that sh*t was O.D

 04-21-2006, 11:12 PM         #175
magilla_140  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i love the show and the younger brother is a nut

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+25online now  43
I just gotta smash raw, fam....
18 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+21online now  42
Video inside MozZY gives update on Mess MozZY Member status and Nipsey Hussle death.
28 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+36online now  31
Image(s) inside Tourist / Civilian Get SMACKED For Writing On Rolling 60s NIPSEY CRENS..
146 comments
18 hours ago
@misc
most viewed right now
+55online now  28
Image(s) inside Apr 23 - Howard University Has Banned All D.C. Residents From Walking ..
132 comments
22 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy