3,591
 

Post Pics of your 360 setup...with proof!


 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 12-01-2005, 08:28 PM         #176
UnToLd LeGeNd 
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn, this thread went from a "post your xbox 360 set up" to a write a 500 word essay on how we hate people with xbox 360's

 13 years ago '05        #177
Truechaldean 3 heat pts
space
space
space
$1,030 | Props total: 25 25
 504 k!lla said
@ this lame cat^^^ I'm entitled 2 my own opinion. So if you don't like it.........................fu*k YOU. Damn, yall like typing paragraphs 2 address me. Need 2 get the fu*k of my d!ck.

@ all these lames trying 2 e-jump me & sh*t. @ these cats jumping to all these conclusions and sh*t like they know something about me. Get a life and quit posting about sh*t 10 days after the fact.Matter fact, I'm not even about 2 argue with you bi*ch a.ss lames. Just remeber this................Me>>>>>>You

Lol at you giving me e-hate.

 13 years ago '05        #178
TheInevitable24 12 heat pts12
space
avatar space
space
$5,464 | Props total: 0 0

[pic - click to view]



premium system extra wired controller madden perfect dark ps2 keyboard for madden chat and vga cable for hd graphics on mon. since the tv is standard

 13 years ago '05        #179
504 Killa 
space
avatar space
space
$1,222 | Props total: 148 148
That's It i'm officially done arguing w/ yall. If yall wanna hate on me, keep hating. Matter fact, I never even started out talking about any of ya'll. That shows how Insecure you bi*ches are

Blueprint: How many times u gonna keep arguing w/ me, commenting on my fu*king post. Did i even adress you.....................NO!! Ever since i been on here(2 years) you always got some sh*t to say to me about my fu*kin post. Like when when i was debating w/ that money girl and your bi*ch a.ss comes out of the blue warning me and sh*t(trying 2 be captain save-a-hoe and sh*t ) How many time you gonna follow my post and comment on them, get off my d!ck You typed a whole book about me when i wasn't even talking about you kid. ALL YA'LL bi*chES JUST MAD BECAUSE I SPOKE THE TRUTH AND TOUCHED ON SOME OF YALL ISSUES. THATS WHY ALL YALL bi*ch a.ss n*ggaZ COMMING OUT THE BLUE W/ THE sh*t.

ITS THE fu*kIN TRUTH AND YOU KNOW IT.(THATS WHY IM GETTIN PROPS ON THE sh*t DAMN NEAR EVERYDAY. SO LIKE I SAID KEEP WASTING YOUR TIME TRYING 2 E-JUMP ME. I DON'T CARE I'M DONE W/ YALL & I'M TIRED OF ARGUING W/ A BUNCH OF NOBODIES WHO ARE WILLING 2 TYPE BOOKS JUST TO BACK UP THEIR XBOX 360..........I'M DONE WITH IT.............


NOW SQUASH THIS sh*t!!

 12-01-2005, 10:44 PM         #180
MaddenManiac05 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nice xboxs to everyoneall....Fake Records shut the fu*k up! :finger:


Last edited by MaddenManiac05; 12-01-2005 at 10:46 PM..

 12-01-2005, 11:45 PM         #181
siccness 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I got two 360's. I'm waiting for my cousin to pick the 2nd one up.
I'll post pics later since I'm at my girl's house

 13 years ago '04        #182
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,249 | Props total: 5 5

[pic - click to view]



<<<<<<<<PROUD OWNER

 13 years ago '05        #183
TheInevitable24 12 heat pts12
space
avatar space
space
$5,464 | Props total: 0 0
 siccness said
I got two 360's. I'm waiting for my cousin to pick the 2nd one up.
I'll post pics later since I'm at my girl's house
uh oh now your gonna have 504 callin you a liar and that you really have no life

 12-02-2005, 02:18 PM         #184
nYcKiNg23 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 DPGUNIT said

[pic - click to view]



<<<<<<<<PROUD OWNER
nice collection but why get 2k6 and live?

 13 years ago '04        #185
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,249 | Props total: 5 5
 nYcKiNg23 said
nice collection but why get 2k6 and live?
cuz i thought live was gonna be hot, bout to trade it in towards DOA 4

 13 years ago '05        #186
504 Killa 
space
avatar space
space
$1,222 | Props total: 148 148
 DPGUNIT said
cuz i thought live was gonna be hot, bout to trade it in towards DOA 4
It looked good from the videos i've seen. Whats wrong w/ it

 12-02-2005, 05:04 PM         #187
DizzyMak 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Some people on here got some nice setups.

Good sh*t.

 13 years ago '04        #188
DPGUNIT 1 heat pts
space
avatar space
space
$10,249 | Props total: 5 5
 504 k!lla said
It looked good from the videos i've seen. Whats wrong w/ it
Overall gameplay is horrible. the camera views are terrible and theres no all star weekend, i expected more from EA with this Live but hope fully next year it gets better, but as a faithful live guy i am now converted to the 2K series its that CRACKKKKKKKKKK son!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 13 years ago '05        #189
504 Killa 
space
avatar space
space
$1,222 | Props total: 148 148
 DPGUNIT said
Overall gameplay is horrible. the camera views are terrible and theres no all star weekend, i expected more from EA with this Live but hope fully next year it gets better, but as a faithful live guy i am now converted to the 2K series its that CRACKKKKKKKKKK son!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
, just another game they screwed up. Just like they screwed up PDZ. I'm not a 360 hater like all these lames keep saying i am. But 2 be honest, im dissapointed in the way some of these games came out. They did a whole lot of hyping up for this system and now thats its out, it really doesn't live up 2 the expectation. Is it just me, or does it seem like when they hype up a game too much, it always sux. 007 & PDZ didn't have no commercials or anything. But they ended up being the best games in gaming history.

 13 years ago '04        #190
Krypt 3 heat pts
space
avatar space
space
$8,473 | Props total: 790 790
LOL... theres alot of green eyed people in this thread

if you dont like people talking about their new consoles, DONT ENTER THE GAMING PART OF THE SITE

fu*king idiots, congrats to everyone who bought the console...

 13 years ago '04        #191
rasheedwallace 57 heat pts57
space
avatar space
space
$26,214 | Props total: 12340 12340
not hating but the 360 sure is an ugly machine.

and lol @ you people arguing.

 13 years ago '04        #192
kaka321 
space
space
space
$762 | Props total: 0 0

 13 years ago '04        #193
kaka321 
space
space
space
$762 | Props total: 0 0






Thats a UK PAL xbox 360 !! Got it same day it came out, mad dudes are crying now cz its sold out everywhere, and i got the Special Edtion of Perfect Dark Zero...To bad the games wack!

 12-07-2005, 08:49 AM         #194
DarkSidesHero 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 504 k!lla said
, just another game they screwed up. Just like they screwed up PDZ. I'm not a 360 hater like all these lames keep saying i am. But 2 be honest, im dissapointed in the way some of these games came out. They did a whole lot of hyping up for this system and now thats its out, it really doesn't live up 2 the expectation. Is it just me, or does it seem like when they hype up a game too much, it always sux. 007 & PDZ didn't have no commercials or anything. But they ended up being the best games in gaming history.
who's "they" cuz i really hope your not talking about MS cuz they have nothing to do with what EA put out.....blame EA for their crappy games....all they did was focus on the graphics and took out stuff from every game that should be there.....*ahem*madden challenge play*ahem*.....

the problem with people is that their getting so caught up with peoples hype, websites hype etc. etc......that just make u believe its going to be an awesome game, and when its not what you thought it would be you get dissapointed....a game is never good or bad until you yourself review it....

when Ninja Gaiden, Halo, Splinter Cell was hyped up they didnt suck

 12-07-2005, 09:06 AM         #195
$hArP 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rasheedwallace said
not hating but the 360 sure is an ugly machine.

and lol @ you people arguing.

im crying i cant stop

 13 years ago '04        #196
brooklonsfinest 
space
avatar space
space
$1,519 | Props total: 397 397
why april?^ where are u planning to get urs?

 12-08-2005, 09:59 AM         #197
lilchris212 
space
space
space
$n/a | Props total:  
i got tha 360 the mornin it came out, not many people thought about goin to Sams around where im from...i dont have pics cuz i dont know how to post pics on the internet and all that shyt, but i even went out and got a 42inch Sony HDTV, yea i know im crazy

 13 years ago '04        #198
PHILADELPHIA 
space
avatar space
space
$4,933 | Props total: 0 0
yo anyone that hates is obviously broke......


yo i hope yall all have nice whips cause all of blueprint sh*t cost more then my caprice....

real talk

 12-08-2005, 04:48 PM         #199
master_mind_jg 
space
space
space
$n/a | Props total:  
BLUEPRINT, FAKE RECORDS , and a few others in this thread keep it real.......and no one mentioned that NFS Most Wanted is fu*kin TIGHT!!!!!!!!!!!!!!! I got a 360 Premium bundle hooked to my Toshiba 52' DLP projector.......... graphics are just as good as an extremely high end computer but your screen is 10X bigger........ wireless controllers are soooo sick, and u can turn off the system using the controller......key point right there. Have fun boys and fu*k the haters!

 12-30-2005, 09:21 AM         #200
gunit00 
space
space
space
$n/a | Props total:  
bump!

Home      
  



 
 





most viewed right now
+29online now  54
Article inside Chiko Juan death: Meek Mill affiliate reportedly dead after Atlanta s..
136 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
-30online now  37
Image(s) inside Brianna Amor IG Thot Getting SUED A Turn Of Events
61 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+23online now  32
Video inside If You Decide To Get Married, This Will Be Your Life
140 comments
24 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  26
NFL This Chick Ran A NASTY Slant Route💪🏿
71 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
+33online now  25
Image(s) inside 2 podcast thots
41 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
-18online now  23
MMA Conor McGregor Accused Of Rape?
47 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
+191online now  14
Video inside Kanye let's it be known.
343 comments
23 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+31online now  14
Lol: Oprah responds to the video of her eating dry unseasoned chicken.
56 comments
19 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy