3,835
 

Nov 10 - Sock comes in handy for 50 Cent during love scene


view more...
 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

Props Slaps
New replies show every 10 seconds
 13 years ago '04        #26
famoussasjohn 17 heat pts17
space
avatar space
space
$9,706 | Props total: 194 194
lmfao ever since 50s movie been released , people have turned wierd and gay..anyone notice?

 11-11-2005, 03:52 PM         #27
HumanCrakk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
everybody on here is so quick to say how everything is homo

lol i personally dont see the point of this guy posting this article but it doesnt make him a homo cuz he did

hes just tryin to get his rep up by posting random articles.....we all been there before even tho we prolly posted good articles tho...

 11-11-2005, 03:55 PM         #28
HumanCrakk 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 bbwayans said
i think this is the best article eve posated here props my n*gga u really did me good for the night, its too cold up here in sherbrooke, quebec, so i need some hot thoughts till my blow dolls arive and we can put some socks ON THEM, knaw mean, sh*t if i didnt know 50 was so GIFTED, i always thought it was between young buck and obie trice at least in the shady camp, personally i thin young buck has the coldest longest jet black d!ck so that n*gga probably need a santa clause stocking if he gonna get in a full back to front, froent to front, front to back s3x scene wit me man cause im all about the miniature baby socks on my cute little d!ck so he could even that sh*t out fo sho TEN a KEY MA fu*kAAAAAAAAAAAAAAA


on second hand now that i realize this thread give sick fu*ks like this f*g**t the opportunity to say all this dumb gay sh*t

it is a homo thread disregard my last message
and dude never post some sh*t like this ever again cuz i dont wanna have to see f*g**ts like bbwayns talkin his dumb a.ss sh*t anymore

 13 years ago '05        #29
JimDinO77 18 heat pts18
space
avatar space
space
$24,590 | Props total: 8203 8203
LOL^^^this has the be the gayest thread of all-time

 13 years ago '05        #30
MidNiteBlues 33 heat pts33
space
avatar space
space
$8,690 | Props total: 6221 6221
 bbwayans said
i think this is the best article eve posated here props my n*gga u really did me good for the night, its too cold up here in sherbrooke, quebec, so i need some hot thoughts till my blow dolls arive and we can put some socks ON THEM, knaw mean, sh*t if i didnt know 50 was so GIFTED, i always thought it was between young buck and obie trice at least in the shady camp, personally i thin young buck has the coldest longest jet black d!ck so that n*gga probably need a santa clause stocking if he gonna get in a full back to front, froent to front, front to back s3x scene wit me man cause im all about the miniature baby socks on my cute little d!ck so he could even that sh*t out fo sho TEN a KEY MA fu*kAAAAAAAAAAAAAAA

you r fu*kin beyond homo..dam someone get that n*gga Eurphy to get into this thread some one is gunnin for his spot as #1 homo posts

 13 years ago '04        #31
smiles 9 heat pts
space
avatar space
space
$2,312 | Props total: 70 70
yo bb i dont even know why these guys hating... liek they've never licked a camel's hump or something dog.... for real man... mad haters trying to say you gay... you aint gay till u kiss the guy, thats what N2Deep told me.... so me and him s3x all the damn time but no kissing homos should be shot

 11-12-2005, 11:22 AM         #32
NEWGAME 
space
space
space
$n/a | Props total:  
homo thread, but some of the replies are even worse!!

 13 years ago '05        #33
projectwoa 1 heat pts
space
avatar space
space
$303 | Props total: 48 48
 jboy614 said
LOL, We gotta FRUITCAKE on our hands here
:iagree:

 04-22-2007, 07:32 PM         #34
JediKnight'sSon 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 kayanox6 said
Sock comes in handy for 50 Cent during love scene

Associated Press
Nov. 9, 2005 02:00 PM

NEW YORK - 50 Cent learned the difference between having s3x in real life and doing it on screen while filming "Get Rich or Die Tryin.' "

The difference? In real life, you take your socks off before you get into bed. On screen, the guy puts a sock on.

When 50 Cent took off his robe before his s3x scene with Joy Bryant, he was nekkid. Bryant told him that wasn't allowed and he had to put something on. He returned with a diaper.

Bryant sent him out again and told him to come back with a sock on his privates. Bryant says 50 returned with "the longest sock in the history of socks."

Get Rich or Die Tryin' opened Wednesday.


 12 years ago '05        #35
JoNu 
space
avatar space
space
$1,110 | Props total: 1009 1009
@ JediKnight'sSon going thru 500 pages in the news section 2 post in a thread from 2005

 12 years ago '06        #36
King Allister 36 heat pts36
space
avatar space
space
$21,831 | Props total: 226 226
dumbaaaaaaaasssssssssssssssss

 04-22-2007, 08:50 PM         #37
King Juels 
space
space
space
$n/a | Props total:  
:thef ukk:

 04-22-2007, 09:11 PM         #38
obhguitar07 
space
space
space
$n/a | Props total:  
doorknob bb

 12 years ago '04        #39
Dash420 21 heat pts21
space
avatar space
space
$15,585 | Props total: 7877 7877
 MidNiteBlues said

you r fu*kin beyond homo..dam someone get that n*gga Eurphy to get into this thread some one is gunnin for his spot as #1 homo posts
dat gay a.ss n*gga remind me of dat skit segment dey do on living color wit david alan grier and damon wayans wen dey act like f*ggs talkin bou n*ggaz they wanna fu*k n sh*t so gay

 04-22-2007, 09:46 PM         #40
Mbrew457 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Sock comes in handy for 50 Cent during love scene

Associated Press
Nov. 9, 2005 02:00 PM




HOMO SAUCE

 12 years ago '07        #41
KeepinItTrill 39 heat pts39
space
avatar space
space
$54,085 | Props total: 23393 23393
the fu*k is this homo sh*t

 12 years ago '06        #42
A-1 AFiciaL 
space
avatar space
space
$1,522 | Props total: 55 55
lol dont give a fu*k if its old or not that sh*ts funny as hell

 04-23-2007, 04:12 AM         #43
MzGangstaGirl 
space
space
space
$n/a | Props total:  
abit homo for guys in here

 12 years ago '07        #44
CrazyNDaLasDayz 525 heat pts525
space
avatar space
space
$6,527 | Props total: 19213 19213
lol this sh*t is madd old....

New replies show every 10 seconds
Home      
  



 
 





most viewed right now
+45online now  51
Image(s) inside Freaky girl 🍑😍
17 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+74online now  33
Video inside P Diddy says it's time we take back ownership of the culture
118 comments
24 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  21
Sicko ruins family's life, anonymously stalks them for buying house he "watche..
64 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
+194online now  19
Image(s) inside Nov 14 - 4 women wore banned hoodies inside mall to ‘prove a point’ ab..
219 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
+26online now  17
Stan Lee's Daughter trying to make bank: Says She has Stans Last Unreleased Su..
60 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
online now  13
NFL Unfollow spree in Pittsburgh has begun
110 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
online now  10
NBA How good was the east during jordans era
154 comments
23 hours ago
@sports
most viewed right now
online now  9
Spice 1: Orlando Anderson killed 2pac I seen suge he didn’t do it
79 comments
21 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy