Get Rich or Die Trying (2005)

most viewed right now
 179
The pyramids were what?
53 comments
@wild'ish
most viewed right now
 101
Image(s) inside How the hell did Jaden Smith smash Sarahfu-kingsnyder !
38 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 88
Image(s) inside Nicki Minaj hating on Cardi B and Offsets love?
44 comments
@hiphop
most viewed right now
 81
Video inside Pusha T's brother 'No Malice' speaks on Drake Ye & Kim K
51 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Hot or Not???
5 BX - This is Hot! You gotta cop it! 106 26.04%
4 BX - Very Good... Highly recommended 107 26.29%
3 BX - It's Alright. Not great, but not crap as well 88 21.62%
2 BX - I suggest you stay away from this one 20 4.91%
1 BX - Trash! Don't waste your time on this! 86 21.13%
Voters: 407. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 13 years ago '05        #121
504 Killa 
space
avatar space
space
$1,215 | Props total: 137 137
 Jimmyfu*kinDeee said:
Went to the movies to see Walk the Line...missed a showing and had to wait 4 hours for the next one....so to k!ll some time i bought a ticket and i went into Get Rich or Die Tryin' to have a laugh with a buddy of mine. What an embarassing movie....50 is in love with himself..the movie might as well have been 50 whackin off in front of a mirror with his soundtrack playin in the background. The scene where he's listening to window shopper in his car is just laugh-out-loud horrible. Talking to himself while listening to himself....meanwhile flashing that mutant smile that makes you wanna cringe...50 should stick to what he does best. Making commercialized music for suburban teenage girls and preppy kids.
LOL :applause: :applause:
 11-24-2005, 12:51 AM         #122
MrServon  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
murda murda i dont believe you murda

this cat needs to get shot one more time in the dome
 11-26-2005, 07:52 PM         #123
n0t0nMyLeVeL33  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Truth33 said:
is this just hate for 50 or is the movie really that bad

cause i was considering going to see this even tho I hate 50...it looks like it could be on some 8 mile sh*t
ima be real wit u. its not on 8 miles level but its hot. its also different from 8 mile cuz its 50's whole life story starting from childhood. i gave it a 4 and u def should go see it cuz i hated 50 as much as the next guy but i gotta give him his props for this one.
 12 years ago '04        #124
problym_chyld04 
space
avatar space
space
$525 | Props total: 179 179
compared to all the other rapper/actors; 50's actin wasn't that bad. I liked most of the movie except the ending; and Im not even a 50 cent or gunit fan at all; it was actually straight and something to watch honestly
 12 years ago '05        #125
white-chocolate 125 heat pts125
space
avatar space
space
$15,617 | Props total: 1456 1456
thought this wasn't too bad for all the hatin'
 12-03-2005, 12:13 PM         #126
poulet  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Haven't seen it yet but i am looking forward to see it
 12-05-2005, 10:33 AM         #127
^2DTime  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
typical thug movie. wasnt as good as scarface
 12-05-2005, 08:31 PM         #128
jae phill  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 ^2DTime said:
typical thug movie. wasnt as good as scarface

how can you even compare this to scarface?

is like saying wizard of oz owns casino.
 03-08-2006, 02:13 PM         #129
~Nath~  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
This is Hot! You gotta cop it!
 03-08-2006, 02:15 PM         #130
Live-O  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
is it me or does 50 just mumble the whole way through :afro: kinda ruined it 4 me
 12 years ago '05        #131
MenaceIISociety 
space
space
space
$316 | Props total: 0 0
it was watchable
 03-08-2006, 10:38 PM         #132
JM0n3y420  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Deerrrns
 03-21-2006, 04:14 AM         #133
Jeans&Sneakers  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i admit this movie was solid but i didnt like how the soundtrack was used in the movie..kinda corny...for that people that gave it a "1 BX - Trash! Don't waste your time on this!" are the haters, thats just ridiculous to say it was garbage
 12 years ago '04        #134
born wisdom 4 heat pts
space
avatar space
space
$3,087 | Props total: 1120 1120
yo 50 trash and his movie is trash. he tryed to be hard as hell in this flick, and he ate some a.ss. homo.
 03-22-2006, 08:02 PM         #135
youngmick  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
not the greatest of movies but entertaining nonetheless i liked it more than others....
 03-23-2006, 03:18 AM         #136
Crazie  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
I waited til this one hit DVD before seeing it, but I was pleasantly suprised. I liked it a lot. I voted 4 on your poll.
 03-25-2006, 03:02 AM         #137
mateencoke  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
i liked it
 03-27-2006, 06:17 PM         #138
Lake  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
the movie was straight. a lot better than what critics were saying
 12 years ago '04        #139
Dee 
space
avatar space
space
$1,139 | Props total: 1 1
For real,this coming from a movie head and hip hop head who still listen to Only built for cuban linx daily.This movie is fire and for anyone who says it ain't, is hatin.you gotta admit the movie is hott.I think 50 cent is overrated rapper but this movie gave me much respect to him.Go rent it.
 04-04-2006, 01:36 AM         #140
o-X-plicit  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
it was ok... seemed like the black 8 mile..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 46
Image(s) inside PAWG got no chill (#Jheeez)
44 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 39
Image(s) inside May 25 - Rachel Dolezal faces 15 yrs in prison if convicted of felony ..
47 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 34
Image(s) inside The Frame on this AMAZON.com/Ninimour Model tho...
59 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 23
Article inside Reboot your router
47 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 15
Drake- Im Upset
422 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 14
Video inside BREAKING - Chi Wire: MUBU Krump (The ScoreKeeper) DEAD !
128 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Video inside J Prince says a rogue DEA hitman was contracted to kill him!
79 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 6
Article inside A$AP Rocky Outsells Pusha T w/ No Buzz In 1st Week Sales Prediction (..
111 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy