3,000
squad up!
 

Who's Some Of The Oldest Rappers In The Game ???


view the rest of most viewed
 


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-18-2005, 09:13 PM         #201
RodDiesel456  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 LilSizzle21@net said
Do a little google searching and see who yall can come up with...

Whos the oldest rapper whos still rapping?

heres a few that i came up with:


1967 - E-40
1966 - Willie D (Geto Boys), Bushwick Bill (Geto Boys), Too Short, Doug E. Fresh
1965 - Sen Dog (Cypress Hill), Mike D (Beastie Boys), Dr. Dre, Slick Rick, KRS-One
1964 - Rev Run
1963 - Coolio (he had a new single this year, lol)
1960 - Chuck D (Public Enemy), Uncle Luke (he still at shows n stuff, but just with the hoes, not rappin, lol)


yall got any others?? just curious
^^ He's a Biter

 11-18-2005, 09:14 PM         #202
RodDiesel456  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Double Deuce said
bahaha check out yayo on wikipedia now [WEBSITE LINK]
Thats a lie the site is owned by g-unit

yayo is 35

 11-18-2005, 09:17 PM         #203
babyjessa9876  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Double Deuce said
bahaha check out yayo on wikipedia now [WEBSITE LINK]
tony yayo was born in july 70' so he's 35


Last edited by babyjessa9876; 11-19-2005 at 11:33 AM..

 11-19-2005, 11:34 AM         #204
babyjessa9876  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 garethnurden88 said
DUH if yayo was born in '75 he'd be 30!! not 35!....30

lol what u talking about

 11-19-2005, 11:34 AM         #205
babyjessa9876  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 garethnurden88 said
DUH if yayo was born in '75 he'd be 30!! not 35!....30
u have wrong infomation

 13 years ago '05        #206
iheartnas|m 
space
avatar space
space
$1,134 | Props total: 0 0
Flava Flaaaavvv

 11-21-2005, 08:54 AM         #207
RodDiesel456  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 garethnurden88 said
^^^^ u clown! u said hes born in 75 so he's 35.....if he was born in 75 he'd be 30!!!!!!!!!! dumbass

what are you talking bout it says 1970. lol

 11-21-2005, 08:58 AM         #208
babyjessa9876  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 garethnurden88 said
^^^^ u clown! u said hes born in 75 so he's 35.....if he was born in 75 he'd be 30!!!!!!!!!! dumbass
you can't read man, where did I write that. He was born in 1970 so ur the dunbass. Why wont you go somewhere a get off my c*it.

 11-21-2005, 08:59 AM         #209
RodDiesel456  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
flava flav is 47

 11-23-2005, 11:17 AM         #210
RodDiesel456  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
that dude from pitch black I forget his name

 11-23-2005, 11:18 AM         #211
RodDiesel456  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
pete rock born 1965

 12-17-2005, 12:55 AM         #212
wisdom558  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Killah priest is 44

 12-17-2005, 12:56 AM         #213
wisdom558  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
and whats about these brothers

paul cain

jude bush

and da brat ???

 13 years ago '05        #214
Danger Zone 60 heat pts60
space
avatar space
space
$35,795 | Props total: 22943 22943
Man 50 Is Da Oldest One Out Of The Original G-unit. Yayo Was Born In 1980

 13 years ago '05        #215
th4lb 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,253 | Props total: 5480 5480
what about rakim he gotta b old w/ that grey patch

 12-21-2005, 10:37 PM         #216
superman0503198  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
jermaine dupri is 33

 12-21-2005, 11:00 PM         #217
wisdom558  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Hu$tLa said
Man 50 Is Da Oldest One Out Of The Original G-unit. Yayo Was Born In 1980
lol yayo is like 35 dont believe the lies

 12-21-2005, 11:01 PM         #218
wisdom558  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 superman0503198 said
jermaine dupri is 33

dupri is like 36

 13 years ago '05        #219
sdotty313 
space
space
space
$3,047 | Props total: 0 0
daMN A COUPLE OF EM IS OLDER THAN MY MOM

 12-24-2005, 11:09 AM         #220
wisdom558  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 sdotty313 said
daMN A COUPLE OF EM IS OLDER THAN MY MOM
I know what your talking about. But when is too old for rapping ? I guess we will have to wait and see. peace


~Elijah~

 12-24-2005, 11:26 AM         #221
Bout2Blo  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Tony Yayo aint that old, cause he grew up wit Lloyd Banks, and there aint no way he older than 50. Yayo aint old, n*gga juss ugly

 01-22-2006, 11:44 PM         #222
jamar085  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Odb Has A Patch In His Scalp

 01-22-2006, 11:51 PM         #223
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
master ace would be atleast 34+
marley marl is like 50
eric b and rakim are holograms
grandmaster flash is in his late 30's atleast (gotta be atleast 60 to wear those old men hats)
kool g rap would be 30+
dre is like 50
fab 5 freddy, bumpy knuckles, biz markie, q-tip, grand puba all the old school cats that still do there thing would be 30-40...

 03-01-2006, 06:12 PM         #224
LeoWhoa  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Step said
Run - 39
DMC - 39
Ice T - 47
MC Ren - 36
The DOC - 37
KRS ONE - 40
RZA - 36

damn ice t is 47?.......

 04-02-2006, 08:57 PM         #225
jamar085  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Murda Stylez said
if ur list with thoez ppl u might as well add snoop to that.....

lol @ your avy

Home      
  
 


most viewed right now
 112
Video inside DAMN!! Trans-girl who slept with BUCK just released a diss Track exposi..
138 comments
13 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 76
NBA I thought Kyrie wanted his own team?
67 comments
8 hours ago
@sports
most viewed right now
 70
NBA DAAAAMMNN!!! Carmelo looking crazy af sitting on the bench. I feel bad...
95 comments
13 hours ago
@sports
most viewed right now
 60
BREAKING: AR-AB & OBH Associates allegedly Indicted by the FEDS!
139 comments
15 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 50
NBA Isiah Thomas destroys Steven A Smith in Bron/MJ debate.
170 comments
14 hours ago
@sports
most viewed right now
 43
Image(s) inside RedBones for 2020! | Endorsed by Bx
21 comments
8 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 40
J Prince Warns Pusha To Move on From Drake Beef or He'll Squash His Career Lik..
256 comments
14 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 37
Image(s) inside London grey 🍑🎶
30 comments
13 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
Image(s) inside Who else bought both of these albums?
29 comments
12 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 25
Image(s) inside Face is just amazing, ti*ties filled with deliciousness.
23 comments
15 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Video inside Cardi B Say She Got Good Warm Coochie and Mouf Plus a Deep Throat
52 comments
13 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 24
Oct 18 - Nancy Pelosi ran out of resturant by Cuban Trump supporters
48 comments
8 hours ago
@news
most viewed right now
 24
Video inside One of the best films of that last ten years nobody cares about
67 comments
17 hours ago
@movies
most viewed right now
 21
Image(s) inside SMH Brittany Renner lowkey exposed Collin Kaepernick for cheating on h..
39 comments
14 hours ago
@misc
most viewed right now
 19
Image(s) inside Oct 18 - Divers swim through 90 ft of raw sewage to unclog 'flushable ..
73 comments
15 hours ago
@news
most viewed right now
 19
Video inside Ovo 40 finally speaks. Letís Pusha TMZ know OVO ready for all the smoke
60 comments
15 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 18
Oct 18 - MD comptroller calls Nati Light 77-pk irresponsible, it encourages bi..
46 comments
13 hours ago
@news
most viewed right now
 18
NBA WNBA superstar season is over due to Pregnancy
60 comments
16 hours ago
@sports
most viewed right now
 17
NFL Larry Fitzgerald didn't have to do Kurt warner like that smh
37 comments
14 hours ago
@sports
most viewed right now
 16
Video inside Eryka Badu really goin crazy in front of our eyes and yall ignoring it,..
81 comments
13 hours ago
@hiphop
Top 10 most propped recently
Last few hours...
LurkerSince2010
40
TheLastNonEarth
40
G.W.
39
Rule 336
35
Youngshinebox
34
Dun Language
33
DATKIDD121
33
Flippa Huxtable
27
Lonny Breaux
27
Call me fresco
24
Top 10 most slapped recently
BlackDynamite
83
baddie
40
Affectz
33
G.W.
26
suavehooper
20
Youngshinebox
13
ovogoon
13
cluckaluck
12
Gang Sht
11
Flippa Huxtable
11
 
 





most viewed right now
online now  35
Image(s) inside Dayuum say it aint so -BRITTANY REINER exposes UZI - 'He didnt wanna s..
158 comments
20 hours ago
@misc
most viewed right now
online now  30
Image(s) inside The wall
104 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  25
Video inside Big d*ck in new york public experiment
167 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
online now  21
Movies That Suck After a Second Viewing
64 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
online now  15
BOX Damn... Floyd said McGregor was more of a challenge than Canelo
64 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
online now  14
Article inside The Game BEGS Judge To Not ARREST Him, After Sex Assault Victim Find..
86 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
online now  13
Article inside R* Co Founder facing backlash after admitting employees worked 100 hr..
80 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
online now  12
Cassidy exposed fu-king tr@nnies with wife???
213 comments
2 days ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy