3,372
squad up!
 

!2006! Jordan Brand Release Date Discussions


view the rest of most viewed
 
1
most viewed right now
  111
53 comments
@thotties
4
most viewed right now
  70
25 comments
@hiphop


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 01-13-2006, 04:39 AM         #126
JaKyLL8 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hmmmm ^^^^ im actually thinking about copping 21s now

 01-13-2006, 10:22 AM         #127
DaWhiteBoy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Eastbay Is The Way Im Goin..

 01-13-2006, 02:39 PM         #128
JaKyLL8 
space
space
space
$n/a | Props total:  
u ordering dmp from eastbay whiteboy? im thinking abotu calling in 5 mins b-4 12 and keepigns omeone on the phone u know...

 01-13-2006, 05:46 PM         #129
DaWhiteBoy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^ That Were Im Goin To Get Mine From..

 13 years ago '04        #130
*PacNasJayBig* 
space
avatar space
space
$1,051 | Props total: 0 0
 JaKyLL8 said
u ordering dmp from eastbay whiteboy? im thinking abotu calling in 5 mins b-4 12 and keepigns omeone on the phone u know...
^^^^lmao i feel you cuz i was thinkin the same thing...imma call like 10 mins b4 and ask them bout a few bullish products then like 2 mins b4 imma have them order it...thas my only hope!! i wear size 14!!!

 01-13-2006, 09:34 PM         #131
DeNfaCta 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 *PacNasJayBig* said
^^^^lmao i feel you cuz i was thinkin the same thing...imma call like 10 mins b4 and ask them bout a few bullish products then like 2 mins b4 imma have them order it...thas my only hope!! i wear size 14!!!
haha good strategy, i mite have to try that too, sounds bettah than campin out rite

 01-14-2006, 06:05 AM         #132
JaKyLL8 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 *PacNasJayBig* said
^^^^lmao i feel you cuz i was thinkin the same thing...imma call like 10 mins b4 and ask them bout a few bullish products then like 2 mins b4 imma have them order it...thas my only hope!! i wear size 14!!!

damn...u sabotaged the plan homie lmao....now everyone going 2 do it

fu*k it ill call in 20 minutes b-4 and act like i have a speech impediment

 01-14-2006, 07:45 AM         #133
Frank Dukes 
space
space
space
$n/a | Props total:  
loooooooool @ speech impediment..

i thought about coppin the defining moments but i dunno. might jsut say fu*k it and wiat on a couple pairs of 4s and 7s..

 13 years ago '04        #134
vazquez1085 10 heat pts10
space
avatar space
space
$3,897 | Props total: 388 388
dmp is all im waitin on

 01-15-2006, 07:46 PM         #135
junior aka 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo that defining moments package is gonna be crazy, im waitin inside tha champs store ovanight 4 those

 01-15-2006, 07:47 PM         #136
JaKyLL8 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 junior aka said
yo that defining moments package is gonna be crazy, im waitin inside tha champs store ovanight 4 those
lmfao where do u live?

 13 years ago '06        #137
anseltmchs 5 heat pts
space
avatar space
space
$603 | Props total: 154 154
i been trying to stop buying jordans but i need the defining momnets package. the good thing about the package is that everybody can't fork over $300 to buy them and i wont be waiting in a long a.ss line

 13 years ago '06        #138
anseltmchs 5 heat pts
space
avatar space
space
$603 | Props total: 154 154
 junior aka said
yo that defining moments package is gonna be crazy, im waitin inside tha champs store ovanight 4 those

they do that in oakland, ca all the time. i'd never wait overnight for some shoes.

to each his own

 13 years ago '04        #139
īntellek't  OP
space
avatar space
space
$1,483 | Props total: 0 0
pics of SAMPLE XXI LOWS


[pic - click to view]



[pic - click to view]


 13 years ago '05        #142
"?" 
space
avatar space
space
$1,427 | Props total: 0 0
XXI LOWS are nice... they are k!llin' the othe XXI

 01-20-2006, 10:15 PM         #143
Dp the great 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yo these are pics of sum j's droppin this year, these are new pics omg i hate the 7's gonna be tan instead of white


[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]




[pic - click to view]


 01-21-2006, 04:49 AM         #144
JaKyLL8 
space
space
space
$n/a | Props total:  
the white and blue lows aint bad....

 01-21-2006, 10:04 AM         #145
DaWhiteBoy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ya Those Low's Lookin Pretty Nice.. And The 7's Is FIRE.. About The DMP.. I Got A REAL Good Idea On How Im goin To Get Them.. But shhhhhhhhhhhhhhh Cant Say..lol

 13 years ago '05        #146
MasterPlaya1 
space
space
space
$348 | Props total: 0 0
^^^^I bet Eastbay goin to have leftovers the next day. Eastbay got to be getting a huge supply of these!!!

 13 years ago '05        #147
THEINFAMOUS 21 heat pts21
space
avatar space
space
$48,747 | Props total: 15408 15408
4 The Defining Moments Pack.....can U Get Each Shoe In A Diff Size Or Do They Both Have 2 Be The Same Size?

 01-22-2006, 01:46 PM         #148
DaWhiteBoy 
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^ I bleieve They both Have To BE The Same..

 01-22-2006, 03:13 PM         #149
lyb297 
space
space
space
$n/a | Props total:  
how do you gain access to more forums?? thanks

 01-22-2006, 03:22 PM         #150
roclo7 
space
space
space
$n/a | Props total:  
cant wait for them 5's and 4's

Home      
  
 


most viewed right now
 110
Image(s) inside Brandon ingram stripper gf
53 comments
3 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 102
NBA Blake Griffin CAREER HIGH 50 POINTS!! 14 Reb, 6 Ast| GAME WINNER! | Full H..
39 comments
1 hour ago
@sports
most viewed right now
 77
Image(s) inside Oct 23 - Man arrested for plotting on dark web to kill, eat underage g..
78 comments
4 hours ago
@news
most viewed right now
 70
50 takes shot at son
25 comments
2 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 57
XXXTentacion Confessed to Domestic Abuse and Other Violent Crimes in Newly Obt..
91 comments
3 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 52
Video inside YOOO WHEN DID GUCCI MANE BECOME an NBA REFEREE :mjomfg:
15 comments
1 hour ago
@hiphop
most viewed right now
 48
she need to stop playing and do p0rn
3 comments
2 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
NBA Dwayne Wade: 'Players Around The League Want To Play For Knicks' Fizdale'
29 comments
4 hours ago
@sports
most viewed right now
 36
CubanDoll hospitalized after slicing open Rocky Badd
59 comments
7 hours ago
@misc
most viewed right now
 33
Yo my fu-king family made The Shade Room 😂
61 comments
7 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 32
No words.
15 comments
4 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 31
NBA BOB COUSY OFFERS AMMENDS to BILL RUSELL for being RACIST during CAREER on ..
128 comments
7 hours ago
@sports
most viewed right now
 30
NBA Big Baby Backs Rondo: "I Played With Both of Them, Chris Paul is a Very Ba..
63 comments
6 hours ago
@sports
most viewed right now
 23
NFL Luke Kuechly shows us his ride
8 comments
1 hour ago
@sports
most viewed right now
 23
Image(s) inside GAME OVER: Samsung has developed a battery that fully charges in 12 mi..
113 comments
7 hours ago
@tech
most viewed right now
 22
NBA Rondo on Paul hes a horrible teammate
102 comments
7 hours ago
@sports
most viewed right now
 22
NFL Updated NFL Mock Draft | Raiders Find 3 Stars, Giants & Jags Snag QB's, Co..
18 comments
4 hours ago
@sports
most viewed right now
 22
Image(s) inside Damn girl 👀🍑😍
0 comments
1 hour ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 21
Image(s) inside Gwyneth Paltrow Reveals Avengers 4 Photo, Spoiler Alert
19 comments
7 hours ago
@movies
most viewed right now
 20
NBA Stephon Marbury Goes In On Lebron James Missed Free Throws
6 comments
1 hour ago
@sports
Top 10 most propped recently
Last few hours...
talkofny2k4
25
BallDontLie
22
YungVino
17
Pill Cosby 313
13
thegoldenhero
12
TriplecCc
11
Lonny Breaux
11
suavehooper
11
Cowboywiz
10
one il matt 56
9
Top 10 most slapped recently
Rule 336
23
dtdroid
17
suavehooper
9
Lonny Breaux
7
Brewklyner
4
Papi
4
Take Care
4
The Watcher
3
two-face
3
BlacKage
3
 
 





most viewed right now
online now  32
Image(s) inside LiAngelo Ball has s3x tape with a tr@nny. #BBB #BallControl
206 comments
2 days ago
@misc
most viewed right now
online now  29
FBG Wooski shot in head at friends funeral
250 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  28
Video inside Lawd have mercy jazmynekyng uproarchallenge
74 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  27
Image(s) inside Ayisha Diaz now has onlyfans page
59 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
online now  20
Article inside Sarah Silverman Says Louis C.K. M**turbated in Front of Her: F yeah..
148 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
online now  17
Video inside after 20 years tchina arnold talks about the drama on martin
136 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
online now  15
Video inside First Red Dead gameplay leak
76 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
online now  12
Image(s) inside Oct 22 - NYPD sergeant being investigated for shoving underwear down c..
153 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy