Jay-z Concert thread

most viewed right now
 110
Post Malone almost commits career suicide on stream
171 comments
@hiphop
most viewed right now
 91
Article inside Salma Hayek claims Harvey Weinstein threatened 'I will kill you, don'..
124 comments
@movies
most viewed right now
 82
Image(s) inside Rare Pics of B.G. Derrick (N.O. Rap)
74 comments
@hiphop
most viewed right now
 78
NFL Robert Griffin III, sets the record straight.
51 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 12 years ago '05        #1021
CO Butta 4 heat pts
space
space
space
$6,396 | Props total: 1 1
fire starr give it up dude.....he didnt declare war on g-unit.....and beans didnt say fu*k g-unit so stop put your false hopes in threads.....dude you aint slept all night thinkin about this sh*t.........there was no decleration of war.....now go your a.ss to bed
 12 years ago '04        #1022
tmontana171 4 heat pts
space
avatar space
space
$1,265 | Props total: 95 95
maybe he disses n*ggas in philly...last night he showed who hes got in philly he attacks
 12 years ago '05        #1023
Wasted|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$12,305 | Props total: 69 69
 Firestarr said:
he still obviously declared war on 50 cent....

nas, LOX, are enemies of 50 cent, beans was thinkin about signin to g-unit

jay slapped 50 in the face and basically said "let's do this n*gga"

:banghead: Stop thinking about Gunit u homo :banghead: get a fu*king life.

U can say Jay slapped Cam in the face and said lets do it :banghead:
 12 years ago '05        #1024
Wasted|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$12,305 | Props total: 69 69
 severe said:
I guess i'm a retard

lol someone sig this hahaha
 12 years ago '04        #1025
FoodLion 
space
avatar space
space
$911 | Props total: 406 406
 The Sorrow said:
....................
man nas looks like a total bi*ch now
takin shots back at 50 jay fu*ked nas bi*ch
then signs wit em i know who cares but come on
god man i looked up to nas i did but man anywayz
like 80-90% his raps are made up hahaha jay said dat!!
then here comes jadakiss who said he was gona sign to koch
to get more money which in defjam is alott less
and he left interscope
.......................................

jay smart startin a gimmick
dis bullsh*t man i love all dem doggz
lyrically but u gotta realize it aint bout
lyrics no more its not 89,96 its bout hip hop
= da craziest unpredictable sh*t
= da most money and fu*k sellin to da hood
lol i've met sons from marcy sayin i aint never
gona buy a CD in mah life anymore COME ON MAN!!!

50 won hes like ohhh man look at dis
mah enemies cant survive anymore alone
dats why they wit jigga only way to survive i mean
come on ya'll really think Nas and jada can go back into da mouths
of rich kids hoes dat buy 50,Em records? honestly ya'll beleive dat?

ahh man lol 50.....what a postion man G-Unit lol crazy
nodds head

you made no sense at all?
please think about what you say,you looking real young right now...
you dont understand anything about HIPHOP HONESTLY.........
 12 years ago '04        #1026
uks87 
space
avatar space
space
$456 | Props total: 0 0
ahh man wers the audio for dis or video footage some one needs to up dis
 12 years ago '04        #1027
D. Norman 6 heat pts
space
avatar space
space
$14,882 | Props total: 2017 2017
Too put it in short, THis day of JayZ so called day was an over hyped bullsh*t
 12 years ago '04        #1028
flizy 
space
avatar space
space
$1,086 | Props total: 9 9
this is what yall n*ggas was so hype about? 60+ pages ...well sh*t... i guess its big since some big NY rappers ended beef... yall n*ggas got a chance now :applause: ... props to Jay and Nas for squashin it


Last edited by flizy; 10-28-2005 at 09:29 AM..
 12 years ago '05        #1029
tchurston 
space
avatar space
space
$412 | Props total: 0 0
yall seen it in my avi months ago so prop me
 12 years ago '05        #1030
tchurston 
space
avatar space
space
$412 | Props total: 0 0
u kno what i still cant believe that n*ggas are mad that this happen... DO YOU MOTHERF*CKAS REALIZE WHAT THE F*CK JUST HAPPEN!!! how can yall call this overhyped or call nas a b*tch... yall the type of dudes that would not listen to hip hop if it were no beef LAME not real fans of the hip hop culture
 10-28-2005, 09:47 AM         #1031
R=77  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
wow this thread has to go down in history as the fastest replied too on the bx....
even more than the Hip Hop facts and events most ya'll don't know about thread

:wow:


Last edited by R=77; 10-28-2005 at 09:48 AM..
 12 years ago '04        #1032
flizy 
space
avatar space
space
$1,086 | Props total: 9 9
I hate to say this.. but yall n*ggas gotta give props to 50.. all this sh*t goes back to him.. yep
 12 years ago '04        #1033
uks87 
space
avatar space
space
$456 | Props total: 0 0
audio, video, is needed
 12 years ago '05        #1034
Wasted|M 26 heat pts26
space
avatar space
space
$12,305 | Props total: 69 69
 Firestarr said:
don't forget 50 said in europe he was in talks with beanie sigel...

and at the concert beans said "fu*k g-unit, roc 4 life you already knew"

lol @ all the rappers 50 is tryin to sign that turn g-unit down

u need a life, beanie didnt say anything like that at all. stoip lying and making sh*t up. Get a life get off 50s d!ck.
 12 years ago '04        #1035
Bundles 26 heat pts26
space
avatar space
space
$1,534 | Props total: 222 222
 uks87 said:
audio, video, is needed
MY THOUGHTS EXACTLY!!!

AUDIO AND VIDEO PLEASE!!!!
 12 years ago '04        #1036
money36 2 heat pts
space
avatar space
space
$3,691 | Props total: 128 128
A classic hip hop moment.
 10-28-2005, 11:30 AM         #1037
dreamer  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dont know if it been posted but here are a couple of pics






 10-28-2005, 11:59 AM         #1038
YoungPimpin  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 uks87 said:
audio, video, is needed
So true.
 12 years ago '04        #1039
e117v1 
space
avatar space
space
$1,361 | Props total: 30 30
 dreamer said:
dont know if it been posted but here are a couple of pics

[WEBSITE LINK]
[WEBSITE LINK]
[WEBSITE LINK]
[WEBSITE LINK]
[WEBSITE LINK]
[WEBSITE LINK]
props
 10-28-2005, 03:52 PM         #1040
Bunce  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 foshomoney said:
I heard J bi*ched out and ain't dis g-unit. Is that true?

He never sed he was gonna how can he bi*ch out of something he wasnt gonna do...it was a justa rumour which was blown out of proportion

Im disappointed he didnt but what can we do
Home      
  
 

 






most viewed right now
 37
NFL The Explicit Details of Accusations Vs NFL Network Employees
158 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 26
Image(s) inside X-MEN return to Marvel Studios in less than 48 hours
92 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 18
Floor Kids (Game looks dope)
24 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 17
Image(s) inside Dec 13 - Man is thrown 45 feet off bridge for intervening in couple's ..
63 comments
19 hours ago
@news
most viewed right now
 16
Joe Budden says Eminem is using the Plight of Black People as a way to sell re..
185 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Dec 12 - US 'Living Off 1950s Infrastructure,' Must Spend $2 Trillion to Moder..
82 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 9
Image(s) inside Snippets of American Dream-Cole ft. Kendrick
50 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
Video inside Drink Champs: Jim Jones (4 hours long)
57 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy