3,039
 

Penn State will go undefeated and win it all (05 edition)


 
2
most viewed right now
+24  84
133 comments @misc


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

 10-08-2005, 11:02 AM         #126
Rynoh  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jordanshoes said
Remember Miami Ohio State?
Yeah, we won though. That call WAS debatable. We won though. :D

 10-08-2005, 11:05 AM         #127
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
And who had the hit on Mcgahee. That was kind of cheap but more it was just sick. His knee swung the other way like a door hinge.

 10-08-2005, 11:06 AM         #128
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 WilliamHBonnie said
Yeah, we won though. That call WAS debatable. We won though. :D
Wow i give you props for admitting that when everyone else in here is too blind to see it

 10-08-2005, 11:10 AM         #129
Rynoh  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jordanshoes said
Wow i give you props for admitting that when everyone else in here is too blind to see it
Yeah, his knee hyperextended like Ive never seen before. I think it was Will Smith who hit 'em, wasn't it???

 10-08-2005, 12:46 PM         #130
backMJPIP2333  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jordanshoes said
Remember Miami Ohio State?
:rolleyes: remember how it was suppose to be a Blowout and Andre Johnson was suppose to have his way with Gamble..............yea didnt happen

and btw it was Will Allen who hit Willis

 10-08-2005, 02:18 PM         #131
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 backMJPIP2333 said
:rolleyes: remember how it was suppose to be a Blowout and Andre Johnson was suppose to have his way with Gamble..............yea didnt happen

and btw it was Will Allen who hit Willis
They didnt have McGahee or Dorsey and they still should have won

 14 years ago '05        #132
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 12 12
 jordanshoes said
They didnt have McGahee or Dorsey and they still should have won
When did they not have Dorsey in that game???

Miami had plenty of chances to win that game, it didn't all come down to that one call.

I thought Miami had to much speed for Ohio State anyways, they were supposed to blow us out. Get over it, it was our year there were like 4 or 5 games we could have lost that year.The team of "destiny", that was the best season ever.

 10-08-2005, 04:41 PM         #133
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BadAzzYelloGirl said
When did they not have Dorsey in that game???

Miami had plenty of chances to win that game, it didn't all come down to that one call.

I thought Miami had to much speed for Ohio State anyways, they were supposed to blow us out. Get over it, it was our year there were like 4 or 5 games we could have lost that year.The team of "destiny", that was the best season ever.
At the end of the game Brock Berlin was in the game

 10-08-2005, 04:43 PM         #134
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Only one hour til the game!!!!!

A fun statistic

In the last three games between these teams when it is played at Penn State Ohio State has won one game and they won by only 1 point


Last edited by jordanshoes; 10-08-2005 at 04:43 PM..

 14 years ago '05        #135
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 12 12
 jordanshoes said
At the end of the game Brock Berlin was in the game
No, he was only out for one play and Crudup came in the game and completed a pass so.........next one!!!!

 14 years ago '05        #136
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 12 12
AJ is going to have a great game I can feel it baby!!!! chea

Time to put on my #47 jersey! Yall aint ready for us, damn I wish time would hurry up!!!!!!!

 10-08-2005, 05:05 PM         #137
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Whatever i dont remember the game completely i just know that Miami got screwed and OSU got lucky. And if you say OSU was a team of destiny then Penn State is even more so a team of destiny this year. Come one Penn State starts off 5-0 in what is likely Joe Pas last year? They have to win the National championship-it is their destiny

 10-08-2005, 05:07 PM         #138
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BadAzzYelloGirl said
damn I wish time would hurry up!!!!!!!
This is one thing we all agree on. I have been waiting for this game forever. I have been getting on my friend that likes OSU and saying the score was gonna be 70-3 haha. This day has taken forever

 14 years ago '05        #139
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 12 12
 jordanshoes said
Whatever i dont remember the game completely i just know that Miami got screwed and OSU got lucky. And if you say OSU was a team of destiny then Penn State is even more so a team of destiny this year. Come one Penn State starts off 5-0 in what is likely Joe Pas last year? They have to win the National championship-it is their destiny
Yea would did get lucky but oh well. It might be Penn State's year who knows, but I know they have to get pass Ohio State tonight and it won't be easy for sure.

I predict AJ Hawk will make the first tackle. :D

I Love AJ Hawk my fav. buckeye ever!!!!

GO BUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!


Last edited by BadAzzYelloGirl; 10-08-2005 at 05:11 PM..

 10-08-2005, 05:11 PM         #140
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
30 minutes. I got my lifesize cardboard Joe Pa out. haha

 14 years ago '05        #141
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 12 12
 jordanshoes said
30 minutes. I got my lifesize cardboard Joe Pa out. haha
LOL, are u serious??? Im pretty sure if I had a AJ Hawk one I would too. :D I think Im obsessed.......in a good way though.

 10-08-2005, 05:19 PM         #142
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
haha yep. We used to keep him in the garage and whenever i went outside it scared me at first cause i thought it was a real person

 14 years ago '05        #143
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 12 12
I know this fu*kin Iowa and Purdue game better end by 7:45!!!


Aight time go on a beer run.

 10-08-2005, 05:29 PM         #144
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Crap they better show Penn State OSU game. There is 9 minutes left in that game and only 15 minutes to kickoff

 10-08-2005, 06:07 PM         #145
Statikapone  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
"AJ Hawk plays with my little ponies" ..... anybody see that sign? sh*t was hilarious.

 10-08-2005, 06:26 PM         #146
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Haha. Penn State is going to white out OSU. That is cool the whole corner of the stadium is white.

 10-08-2005, 06:40 PM         #147
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Penn State is up 7-3 thanks to Derrick Williams. Did you all see that hit Michael Robinson had last week against Minnesota? They showed it like 4 times

 14 years ago '05        #148
BOUNCER06 
space
avatar space
space
$4,985 | Props total: 351 351
14-3 penn state

 14 years ago '04        #149
hoy fudge2k3 
space
avatar space
space
$985 | Props total: 78 78
to me its between 4 teams texas,VT,georgia, and USC

 10-08-2005, 07:08 PM         #150
Statikapone  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
ummm, FSU and VT are very close .... and the ACC CG is in Jacksonville, favoring FSU in that scenario .... so i'd say you have to add them in there too.

Home      
  





 


 
 




most viewed right now
+25online now  43
I just gotta smash raw, fam....
18 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+21online now  42
Video inside MozZY gives update on Mess MozZY Member status and Nipsey Hussle death.
28 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
+36online now  31
Image(s) inside Tourist / Civilian Get SMACKED For Writing On Rolling 60s NIPSEY CRENS..
146 comments
18 hours ago
@misc
most viewed right now
+55online now  28
Image(s) inside Apr 23 - Howard University Has Banned All D.C. Residents From Walking ..
132 comments
22 hours ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy