2,858
 

Penn State will go undefeated and win it all (05 edition)


view more...
 
3
most viewed right now
  71
41 comments @wild'ish


section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter       Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '05        #551
Y2Luda 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,926 | Props total: 26 26
 jordanshoes said
Texas hasnt played anyone good really except Texas Tech
Come on duke, add this to your top 10 of "most ignorant comments ever."

 11-08-2005, 10:31 AM         #552
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Y2Luda said
Come on duke, add this to your top 10 of "most ignorant comments ever."
Oh my bad you are right i forgot about the OSU game

 11-08-2005, 10:31 AM         #553
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
but other than that there schedule is easy

Louisiana-Lafayette 60-3 W Box
Sat. Sep. 10 8:00 p.m. ET at Ohio State 25-22 W Box
Sat. Sep. 17 7:00 p.m. ET Rice 51-10 W Box
Sat. Oct. 1 12:00 p.m. ET at Missouri 51-20 W Box
Sat. Oct. 8 1:00 p.m. ET Oklahoma 45-12 W Recap | Box
Sat. Oct. 15 3:30 p.m. ET Colorado 42-17 W Recap | Box
Sat. Oct. 22 3:30 p.m. ET Texas Tech 52-17 W Recap | Box
Sat. Oct. 29 7:00 p.m. ET at Oklahoma State 47-28 W Recap | Box
Sat. Nov. 5 12:30 p.m. ET at Baylor 62-0

 11-08-2005, 04:21 PM         #554
Escrow  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 jordanshoes said
Texas hasnt played anyone good really except Texas Tech

Ohio State?

 13 years ago '05        #555
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 11 11
fu*k michigan!!! They still weak!!!!!!

Go Buckeyes!!!

 11-08-2005, 05:07 PM         #556
Escrow  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BadAzzYelloGirl said
fu*k michigan!!! They still weak!!!!!!

Go Buckeyes!!!
Whatever

 13 years ago '05        #557
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 11 11
 Escrow said
Whatever
Who do you root for????????

 13 years ago '05        #558
Y2Luda 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,926 | Props total: 26 26
 BadAzzYelloGirl said
fu*k michigan!!! They still weak!!!!!!

Go Buckeyes!!!
Yeah real weak, if they weak your arguements are *insert word that means weak to an infinite power*.

 11-08-2005, 05:45 PM         #559
Escrow  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BadAzzYelloGirl said
Who do you root for????????

Michigan...and before you go on read the posts that I had about Ohio State.....also Big Ten competitiveness>>>>>any other conference :applause:

 13 years ago '04        #560
KiNgJaMeS305|M 58 heat pts58
space
avatar space
space
$22,906 | Props total: 89 89
penn state might play the U in the Orange Bowl........ Penn State dont want it with the U

 13 years ago '05        #561
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 11 11
 KiNgJaMeS305 said
penn state might play the U in the Orange Bowl........ Penn State dont want it with the U
Yup, that would be a great game.

Ohio State vs. Notre Dame in the fiesta......OMG I hope so.

 Y2Luda said
Yeah real weak, if they weak your arguements are *insert word that means weak to an infinite power*.

Damn quit stalkin me, I swear everytime I make a post yo a.ss pop up....get off my t*ts bi*ch.

fu*k MICHIGAN!!! THEY STILL WEAK!!!! Troy Smith will prove just how weak they are.

 13 years ago '05        #562
Y2Luda 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,926 | Props total: 26 26
 BadAzzYelloGirl said

Damn quit stalkin me, I swear everytime I make a post yo a.ss pop up....get off my t*ts bi*ch.

fu*k MICHIGAN!!! THEY STILL WEAK!!!! Troy Smith will prove just how weak they are.
Not everytime, as evidenced by you posting in here and other threads without me responding, just when you come with more ignorance.

But yeah I'll quit stalking you. :rolleyes:

 13 years ago '05        #563
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 11 11
 Y2Luda said
Not everytime, as evidenced by you posting in here and other threads without me responding, just when you come with more ignorance.

But yeah I'll quit stalking you. :rolleyes:

Here we go again.

I will say whatever the fu*k I please to.

If I wanna say michigan sucks then imma say MICHIGAN SUCKS even if they don't. If I wanna be ignorant, then imma be IGNORANT you aint my damn daddy. Y2Luda is my #1 FAN (stalker)

fu*k MICHIGAN!!!!!! THEY SUCK!!!! NOV. 19 OHIO STATE IS WHOOPIN THAT a.ss!!


Last edited by BadAzzYelloGirl; 11-08-2005 at 07:23 PM..

 11-08-2005, 07:57 PM         #564
Escrow  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BadAzzYelloGirl said
Here we go again.

I will say whatever the fu*k I please to.

If I wanna say michigan sucks then imma say MICHIGAN SUCKS even if they don't. If I wanna be ignorant, then imma be IGNORANT you aint my damn daddy. Y2Luda is my #1 FAN (stalker)

fu*k MICHIGAN!!!!!! THEY SUCK!!!! NOV. 19 OHIO STATE IS WHOOPIN THAT a.ss!!

I am not hating on Ohio State because they are a good team, but I since your such an a**hole about things, I hope Michigan kicks the sh*t out of OSU :finger:

 13 years ago '05        #565
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 11 11
 Escrow said
I am not hating on Ohio State because they are a good team, but I since your such an a**hole about things, I hope Michigan kicks the sh*t out of OSU :finger:
LOL nah I'm not an a**hole......well about some things I am, like my money and my dislke for michigan.

Since your a michigan fan :finger: too.

fu*k the weasels!!!

Troy Smith > Chad Henne

Antonio Pittman = Mike Hart

Ohio State's D > Michigans D

Ted Ginn > Steve brea$ton

michigan's only advantage is home field and that still isn't enough to beat OSU. I cant wait till next Sat.

fu*k MICHIGAN!!

 11-08-2005, 08:19 PM         #566
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Ginn and brea$ton are close probably. brea$ton is maybe a better reciever by a little and brea$ton doesnt drop punts like Ginn does sometimes but Ginn can change the game really fast. Ginn is better

 11-08-2005, 08:20 PM         #567
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
Penn State has a chance of getting to 3 realistically. USC actually could lose they finish out with games against 3 ranked teams. Well Cal isnt ranked anymore. Texas wont lose though

 13 years ago '05        #568
Y2Luda 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,926 | Props total: 26 26
 BadAzzYelloGirl said
Here we go again.

I will say whatever the fu*k I please to.

If I wanna say michigan sucks then imma say MICHIGAN SUCKS even if they don't. If I wanna be ignorant, then imma be IGNORANT you aint my damn daddy. Y2Luda is my #1 FAN (stalker)

fu*k MICHIGAN!!!!!! THEY SUCK!!!! NOV. 19 OHIO STATE IS WHOOPIN THAT a.ss!!
Those same rules apply for me as well. If I wanna say your ignorant, I will. If I want to give an explanation why, I will. If I want to respond to your response, I will.

At least I make sense though, you might want to try and do that first before you go back and forth with someone.

Oh and believe me I know I'm not your daddy, I would have shot myself a long time ago if I created something so idiotic. I'd have to make sure I never made another "mistake" like that again.


Last edited by Y2Luda; 11-08-2005 at 08:29 PM..

 13 years ago '05        #569
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 11 11
 Y2Luda said
Those same rules apply for me as well. If I wanna say your ignorant, I will. If I want to give an explanation why, I will. If I want to respond to your response, I will..


At least I make sense though, you might want to try and do that first before you go back and forth with someone.
No they don't apply, you look forward to my post EVERYDAY, when I don't give a fu*k about yours. I mean do have anything better to do. Y2Luda is my #1 Fan.....stalker.

 Y2Luda said
Oh and believe me I know I'm not your daddy, I would have shot myself a long time ago if I created something so idiotic. I'd have to make sure I never made another "mistake" like that again.
You wish could make someone as beautiful as me........is this you

[pic - click to view]

@ ugly a.ss white boys.


Last edited by BadAzzYelloGirl; 11-08-2005 at 08:46 PM..

 11-08-2005, 08:51 PM         #570
jordanshoes  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
nice picture

 13 years ago '05        #571
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 11 11
 jordanshoes said
nice picture
yea shouldn't Luda become a model.

 13 years ago '05        #572
Y2Luda 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,926 | Props total: 26 26
 BadAzzYelloGirl said
No they don't apply, you look forward to my post EVERYDAY, when I don't give a fu*k about yours. I mean do have anything better to do. Y2Luda is my #1 Fan.....stalker.



You wish could make someone as beautiful as me........is this you

[pic - click to view]

@ ugly a.ss white boys.
Yeah I'm your stalker. Here is a picture of me from about a year ago.


[pic - click to view]



Darkest white man you'll ever see.

 13 years ago '05        #573
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 11 11
Lol stop stuntin that aint you.

 13 years ago '05        #574
Y2Luda 5 heat pts
space
avatar space
space
$4,926 | Props total: 26 26
 BadAzzYelloGirl said
Lol stop stuntin that aint you.
Yeah okay, out of all the pictures in the world to "steal" that is the one. Look I'm about to head to bed, my wife is waiting. If you want, and only because I care sooooooo much about what you think and type, I'll post another picture for you tomorrow.....hell maybe two.

 13 years ago '05        #575
BadAzzYelloGirl 
space
avatar space
space
$5,165 | Props total: 11 11
 Y2Luda said
Yeah okay, out of all the pictures in the world to "steal" that is the one. Look I'm about to head to bed, my wife is waiting. If you want, and only because I care sooooooo much about what you think and type, I'll post another picture for you tomorrow.....hell maybe two.
Yea Okay........peace out

*signing off*


Last edited by BadAzzYelloGirl; 11-08-2005 at 09:14 PM..

Home      
  



 
 





most viewed right now
+40online now  32
Image(s) inside Flight attendant beauty
14 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+61online now  29
Video inside That Editing Mistake In Menace II Society
37 comments
21 hours ago
@movies
most viewed right now
+200online now  25
Image(s) inside Im Not Really In To BBW But This One Could Get The Ring
113 comments
2 days ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
+43online now  21
Video inside Nov 17 - Rare Win: Man is cleared from Rape charge after videotape.
64 comments
21 hours ago
@news
most viewed right now
+33online now  17
You Just Know This Company Potluck Was Super Trash 😭
47 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
+38online now  16
Video inside The most terrifying machine in the world!
50 comments
21 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
online now  9
Video inside 6IX9INE - DUMMY BOY (Tracklist... so far)
38 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
online now  9
Ya trust that Uber Eats delivery sh-t or what?
68 comments
19 hours ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy