Wierd, shocking, never seen it coming movie endings!

most viewed right now
 188
Video inside The Game - Pest Control (Official Music Video)
315 comments
@hiphop
most viewed right now
 133
Image(s) inside To smash your girl's best friend or nah. WWYD?
86 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 81
Sep 26 - POLL OF POLLS: The people say Trump won it easily
119 comments
@news
most viewed right now
 62
Taxstone on twitter begging for a beatdown from Game
60 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '04        #101
little4209 
space
space
space
$1,499 | Props total: 0 0
 reefer john said:
naw, they fu*ked up in saw
in the beginnig, like the first time you see the room, if you watch the guy on the floor, you can see him move.
that ruined the damn movie for me.
watchu talkin bout' willis..lol..i aint see nobody move..
 11 years ago '05        #102
BreadNButta 127 heat pts127
space
avatar space
space
$1,114 | Props total: 7 7
Ya'll have been prop'd
 10-01-2005, 11:09 PM         #103
BksFinest 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dawn of the Dead the ending was unexpected and made the movie weak
 11 years ago '05        #104
BreadNButta 127 heat pts127
space
avatar space
space
$1,114 | Props total: 7 7
You have been prop'd^^^^
 10-03-2005, 01:05 PM         #105
4u2nv 
space
space
space
$n/a | Props total:  
The Interpreter, didn't see that ending coming.
 11 years ago '05        #106
BreadNButta 127 heat pts127
space
avatar space
space
$1,114 | Props total: 7 7
you have been prop'd homie^^^^^
 10-07-2005, 06:59 AM         #107
Flex187ad 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 droppin' flava said:
yeah f!ght club was some weird sh*t, cant think of any others right now...swordfish maybe first time round

star wars haha ''luke i am your father'', aint no ending and is the most clich'ed twist ever but......
You mean this movie CREATED the Clique
 11 years ago '05        #108
BreadNButta 127 heat pts127
space
avatar space
space
$1,114 | Props total: 7 7
You have been prop'd^^^^
 11 years ago '05        #109
dj cdm 
space
avatar space
space
$1,748 | Props total: 4 4
8 mile surpised me he went back to work after he won the battle I mean man my career just started fu*k a job
 11 years ago '04        #110
Skilllz 
space
avatar space
space
$6,709 | Props total: 388 388
Menace II Society.....

Well, I know it's a hood movie and this sh*t happens in hood movies, but fu*k it. I thought he was gonna be out.

Pearl Harbor
 10-07-2005, 09:07 PM         #111
BX Resident 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Taxi Driver, deniro is a fu*kin psycho
 11 years ago '05        #112
BreadNButta 127 heat pts127
space
avatar space
space
$1,114 | Props total: 7 7
Ya'll have been prop'd^^^^^ hit me bac
 11 years ago '04        #113
Smartass 
space
avatar space
space
$1,677 | Props total: 0 0
Shawshenk Redemption, the way the dude escaped and had it all planned out.
 10-08-2005, 06:23 PM         #114
i r b y n 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 battlekat said:
the titanic (wtf....it sank????!!!!) j/k lmao


Saw was the first movie to come to mind.
 10-09-2005, 12:41 AM         #115
Flex187ad 
space
space
space
$n/a | Props total:  
The Sixth Sense wins hands down, that movie started the whole *Major Twist Ending* phenomenon
 11 years ago '04        #116
experience 
space
avatar space
space
$1,118 | Props total: 2 2
The first movie that comes to mind is The Usual Suspects... definitely on some wtf type sh*t.

Saw, Sixth Sense, & The Village = predictable in the first 15 minutes (especially The Village)

Gothika, Signs, & this one movie I can't remember the name of with Richard Gere and Edward "somebody" = had me on some now this is crazy (but in a good and entertaining way)

HONORABLE MENTION = From Dusk Til Dawn (going from bank robbing kidnappers to mexican vampires in a bar? that's genius)
 10-09-2005, 05:49 PM         #117
DirtyHarry 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Deff. Hide n Seek sh*t was mad weird to me..anyone see the DVD with all the alternate endings?
 10-10-2005, 01:31 AM         #118
bee-dub 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I was going to say Identity but SAW trumps that a bit
 10-10-2005, 12:10 PM         #119
hiphophoney 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 OG Pun said:
Dead or Alive: Hanzaisha had a crazy ending
^^^^that sh*t was wtf man rips off his arm and pulls out the launcher

sick film tho
 10-10-2005, 12:13 PM         #120
hiphophoney 
space
space
space
$n/a | Props total:  
agree with everyone else on saw...that man was laying on the floor for at least 8 hrs and did not move once and when you realise he was the man in the hospital....saw 2 coming soon

Have to say usual suspect was one spacey wonderful role in that movie
Home      
  
 

 






most viewed right now
 42
Image(s) inside Bx One gotta go for good
108 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 31
Video inside Cockroach Giving Birth While Being Devoured By Fire Ants!
35 comments
19 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 29
Image(s) inside Vado shares pic of incarcerated Loon
136 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Video inside Am I Goin to Hell? Pt 4
53 comments
20 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 15
Video inside The Daily Show - Tomi Lahren's Anger Lights Facebook on Fire ~ Evil ..
78 comments
2 days ago
@movies
most viewed right now
 15
Dreamchaser confirms Beanie Sigel got beat up. "U broke the code of ethics on ..
256 comments
20 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 12
Image(s) inside Lil Reese has been missing meals.
125 comments
2 days ago
@hiphop
most viewed right now
 9
NBA Lebron "All Lives Matter" Fuuuuu
477 comments
19 hours ago
@sports
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy