"The Heatmakerz - The Crack Mixtape Vol. 1" (2005)

most viewed right now
 99
Video inside Meek Mill accepts The Games's fight challenge
54 comments
@hiphop
most viewed right now
 74
Meek just dropped one of the verses of the year :mjcry:
109 comments
@hiphop
most viewed right now
 69
Image(s) inside Shawty Lo at wake
116 comments
@hiphop
most viewed right now
 39
Image(s) inside African Thotz
15 comments
@thotsdimesetc

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Certified Crack? or Certified Wack?
5 BX - This is Hot! You gotta cop it! 14 41.18%
4 BX - Very Good... Highly recommended 3 8.82%
3 BX - It's Alright. Not great, but not crap as well 8 23.53%
2 BX - I suggest you stay away from this one 2 5.88%
1 BX - Trash! Don't waste your time on this! 7 20.59%
Voters: 34. Sorry, you cannot vote on this poll (Boxden members only)

[Click here to become a member]

Props Slaps
 11 years ago '04        #1
6305 pageviews
26 comments


Merk 
space
avatar space
space
$695 | Props total: 1 1
"The Heatmakerz - The Crack Mixtape Vol. 1" (2005)
 

 

[pic - click to view]


1 Jim Jones - Intro
2 MOP & Big Scoob - BKNY
3 Jim Jones, The Game, & Juelz Santana - Black Wall Street
4 Juelz Santana - You Gonna Love Me
5 Capone & Noreaga - City Boys
6 I-20 & Ludacris - Meet the Dealer
7 Juelz Santana - You Gonna Love Me
8 Law & Jae Millz - My Gun
9 Saigon & Razah - Not My Baby
10 Fat Joe - Oh Yeah
11 AG, Lord Tariq, & Eclipse - Concrete Jungle
12 Lil Flip - The Ghetto
13 Juelz & Product G&B - Crack
14 CNN - Who you Frontin For?
15 Cam-Ron - It's Ugly
16 Hell Rell - Back in the Building
17 Saigon - Not fu*king with that
18 Alju & The Bad Seed - Gangster Chick Remix
19 Junior MAFIA - Just Us
20 Eclipse - Too Many Tears
21 Jim Jones f/Juelz, Remy Ma, & Razah - Gangster Music Remix

26 comments for ""The Heatmakerz - The Crack Mixtape Vol. 1" (2005)"

 11 years ago '05        #2
ebcrew 2 heat pts
space
avatar space
space
$9,875 | Props total: 86 86
damn i wanna hear this sh*t.. didnt know it was out yet
 11 years ago '04        #3
Merk 
space
avatar space
space
$695 | Props total: 1 1
yea me either.. i wanna hear it too
 08-30-2005, 01:33 PM         #4
Negatyve 
space
space
space
$n/a | Props total:  
The Heatmakerz goit some RAW beats
 11 years ago '05        #5
Secwrit23 
space
avatar space
space
$1,344 | Props total: 1 1
Why the tracklisting got that Juelz song "You gonna lovew me" twice? Coppin now to find out./..
 11 years ago '04        #6
Merk 
space
avatar space
space
$695 | Props total: 1 1
where u gettin the album at? i havent even heard it myself
 11 years ago '05        #7
Secwrit23 
space
avatar space
space
$1,344 | Props total: 1 1
Nowhere.. I a.ssumed since there was a post and a poll it'd been ripped cuz they usually delete the thread i it hasnt been, but its not ripped yet..dunno when it will be either
 11 years ago '04        #8
rasheedwallace 33 heat pts33
space
avatar space
space
$21,649 | Props total: 4183 4183
i hate it when people do this...got me looking for it and sh*t.

dont post unless its ripped please.
 11 years ago '04        #9
Merk 
space
avatar space
space
$695 | Props total: 1 1
it is out though you can buy it on underground hiphop stores i.e. fatbeats.com
 09-04-2005, 04:23 PM         #10
Killa theDon 08 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Anytime you got the Heatmakers making beats with Dipset and n*ggas like Jae Millz on the tracks, you know its fire.
 09-04-2005, 04:30 PM         #11
Graphic 
space
space
space
$n/a | Props total:  
this came out awhile ago but the tracks were in a different order and it was called "Pre Crack"
 09-04-2005, 04:42 PM         #12
youngnthuggin26 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Can anyone put da mixtape up ?
 11 years ago '04        #13
Mista Mizatti 5 heat pts
space
avatar space
space
$10,282 | Props total: 348 348
 Graphic said:
this came out awhile ago but the tracks were in a different order and it was called "Pre Crack"

Yep and it wasn't as good as I thought it would be.
 11 years ago '04        #14
Merk 
space
avatar space
space
$695 | Props total: 1 1
ive seen a dozen different playlist.. but this one came from fatbeats.com which is highly credible
 11 years ago '05        #15
djdeuce2001 
space
space
space
$227 | Props total: 0 0
heatmakerz stay on point feelin there ish these days
 11 years ago '04        #16
Merk 
space
avatar space
space
$695 | Props total: 1 1
how come this is no where in stores?
 09-08-2005, 05:12 AM         #17
killa_m11 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yea i heard that pre-crack a while ago and that sh*t wasnt too hot i didnt like it...prolly just cuz i've heard all of those songs i was exspecting somthin new
 11 years ago '05        #18
cl2291 
space
avatar space
space
$354 | Props total: 0 0
sorry is this beats or actual songs?
 09-08-2005, 06:23 AM         #19
DenseCloudz 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rasheedwallace said:
i hate it when people do this...got me looking for it and sh*t.

dont post unless its ripped please.
what if its ripped and you can't use the jukebox? Not that I got this, but that was the case yesterday when I had the DJ Clue and the Smif n Wessun
 09-08-2005, 09:47 AM         #20
lennie2008 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its great is think..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 30
Image(s) inside Major key galore
34 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 27
Image(s) inside sarah macdonald
69 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 19
Image(s) inside BX Detectives!!! Come Praise the Lord
41 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 13
NBA Bobby Simmons testifying against one of Chicago's Most Feared Gangs
229 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 8
NBA KD & Klay - Shoot till you miss
161 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 7
Article inside Suicide Squad Just Notched Another Box Office Win Over Rival Marvel S..
42 comments
20 hours ago
@movies
most viewed right now
 6
Video inside 2K17 AI Double Team Cheese Out of Control?
47 comments
1 day ago
@games
most viewed right now
 5
Video inside Blac Chyna leaks Rob Kardashian's number
66 comments
18 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy