Aug 28 - Suge Knight Shot at Kanye West Party

most viewed right now
 257
Video inside Rio Chapo (XXXTENTACIONS KILLER) talks about killing him on instagram l..
149 comments
@hiphop
most viewed right now
 234
Video inside 6 MENU ITEMS McDonalds WORKERS say to NEVER ORDER :mjdamn:
40 comments
@wild'ish
most viewed right now
 160
Image(s) inside Highly respected street rappers that you think are soft?
69 comments
@hiphop
most viewed right now
 98
NBA Congratulations to Larry Nance and his new wife
99 comments
@sports

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 13 years ago '05        #81
Sub Crazy 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,945 | Props total: 2920 2920
Aww they cant hunt down suge instead?
 13 years ago '04        #82
uncfan888 5 heat pts
space
avatar space
space
$17,711 | Props total: 15 15
how the fu*k do you walk up to a guy sitting at a table and shoot him in the leg???

Dumb and Dumber:
Lloyd- "Harry you're alive...and you're a horrible shot"
 13 years ago '04        #83
bigboi2006 2 heat pts
space
space
space
$1,299 | Props total: 8 8
Police dont need to be lookin for that man they need to keep Suge on lockdown in the hospital b/c tha n*gga that shot him is gon be dead and on the 6 o clock news in 3 days along with his fam.
 13 years ago '04        #84
jimmichaelworm 
space
avatar space
space
$213 | Props total: 1 1
im sure they got off there desk and then sat back down and said "f' suge the suspect did what we always wanted to"
 08-28-2005, 06:56 PM         #85
YoUnGCaSh 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 AiRDoGG923 said:
a black man in a pink shirt......haha. oh man, they gonna find him real quick!

It was Cam'ron lmao jp
 13 years ago '05        #86
Sub Crazy 15 heat pts15
space
avatar space
space
$13,945 | Props total: 2920 2920
 YoUnGCaSh said:
It was Cam'ron lmao jp
no homo
 08-28-2005, 07:19 PM         #87
SoNecessary 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 uncfan888 said:
how the fu*k do you walk up to a guy sitting at a table and shoot him in the leg???
, i was thinking the same thing.
 08-28-2005, 08:45 PM         #88
HipnotiK 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fuk suge that n*gga is pu**y
 08-28-2005, 09:05 PM         #89
mixthein 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Dip Dip Dip Dip Dip Dip Dip Dip Dip Dip Dip Dipset bi*chhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Somebody Gotta Die Tonight.

Don't fu*k With The Dips. You Don't Wanna Go To War Noooooooooooooooooo.

Dipset Too Strong For You Noooooooooooooooooooooooooooo

Leave Us Alone. Let Us Rock. Dipset All Day.

Un Kasa Same Color As Lobsta
Album Dropping Soon

Remeber Who Built This Cityyyyyyyyyyyyyyyyyy
 08-28-2005, 09:22 PM         #90
IRemainRaw 
space
space
space
$n/a | Props total:  
they shoulda shot him in his fu*kin face forreally
 08-28-2005, 09:41 PM         #91
eNcrypTioN 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fu*k suge i hope the next bullet k!lls his a.ss... Somone needs to end this fools life, he's already messed up rap and ruined many lives
 08-28-2005, 09:50 PM         #92
dballzer81 
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol only way he going die if dat shot gets infected lol how u going try to shot someone and get them in da leg? setup just tryin to get his name in da news to sell cds from his crappy a.ss rappers left on da row


Last edited by dballzer81; 08-28-2005 at 09:51 PM..
 08-28-2005, 10:08 PM         #93
onlymazza 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Lol Who Cares.
 13 years ago '04        #94
pissin-on-game 
space
space
space
$2,095 | Props total: 25 25
Free C Miller!!!
 13 years ago '04        #95
pissin-on-game 
space
space
space
$2,095 | Props total: 25 25
but forreal is suge and k. west bout to do some music together? k west and petey on a track what up
 13 years ago '04        #96
jumpman2304 25 heat pts25
space
avatar space
space
$15,147 | Props total: 6071 6071
Vmas Somethin Poppin Off At The After Partys
 13 years ago '05        #97
mattdogg444 
space
avatar space
space
$14,567 | Props total: 849 849
good!
 08-29-2005, 12:57 AM         #98
markus1127 
space
space
space
$n/a | Props total:  
game shot that n*gga
 08-29-2005, 01:32 AM         #99
liljohnson 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Too bad the bullet ain't penetrate his dome. fu*k Suge and all the Suge supporters...
 13 years ago '05        #100
katalist 232 heat pts232
space
avatar space
space
$37,242 | Props total: 1725 1725
yall punks acting so hard callin suge all these names n sh*t but he a boss and best belive that fool gonna die for that. Punk tryin to jack Camron's Pink panks steeez, fu*kin idiot.
Home      
  
 

 






most viewed right now
 66
Image(s) inside Idris Elba's wife just shut down the gram
102 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 64
Image(s) inside No wonder Donald Glover and Aaron Rodgers smashed, DAMN!
108 comments
22 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 62
Joe Budden the prophet tried to warn us about Spotify
66 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 51
XXXtencion shot in Miami. No Pulse
277 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 27
Image(s) inside Historical Events You Should Never, Ever.... Google Image Search
98 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 26
Image(s) inside Jun 18 - Paycheck-To-Paycheck: Americans aren't benefiting from robust..
166 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 20
Alleged Witness Account of XXX Murder
231 comments
21 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 19
Bloods extorting XxxTentacion
56 comments
19 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy