Aug 28 - Suge Knight Shot at Kanye West Party

most viewed right now
 286
Dreamchaser confirms Beanie Sigel got beat up. "U broke the code of ethics on ..
142 comments
@hiphop
most viewed right now
 164
NBA Lebron "All Lives Matter" Fuuuuu
230 comments
@sports
most viewed right now
 123
Article inside Birdman Given 30 Days To Find Missing Financial Documents For Lil Wayne
54 comments
@hiphop
most viewed right now
 85
Video inside THIS girl slaps ya girls ass in the club, what ya do?
91 comments
@wild'ish

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11 years ago '04        #1
6450 pageviews
109 comments


8 OFF 
space
space
space
$1,565 | Props total: 0 0
Aug 28 - Suge Knight Shot at Kanye West Party
 

 
MIAMI BEACH, Fla. -- Police say rap mogul Marion "Suge" Knight was shot in the leg at a party hosted by Grammy-winning hip hop artist Kanye West early Sunday.


[pic - click to view]

 http://www.heraldsun.com/ .. 37-640639.html

MIAMI BEACH, Fla. - Rap mogul Marion "Suge" Knight was shot in the leg early Sunday during a party hosted by Grammy-winning hip hop artist Kanye West, police said.

Knight, 40, was hospitalized in good condition, police said. He was shot during a celebrity-studded party at the Shore Club in celebration of the MTV Video Music Awards scheduled for Sunday night, said Miami Beach Police Officer Bobby Hernandez.

Sonja Mauro, a guest at the club, said a shot in the party's VIP section rang out shortly before 1 a.m.

"I was in there and I heard a pop and I ran out and got trampled," she said.

People attending the party began screaming and running for the doors, she said.


[pic - click to view]

 http://news.yahoo.com/new .. _knight_shot_2


Last edited by 8 OFF; 08-28-2005 at 12:13 AM..

109 comments for "Aug 28 - Suge Knight Shot at Kanye West Party"

 08-28-2005, 12:08 AM         #2
DarkSidesHero 
space
space
space
$n/a | Props total:  
wtf kinda bullsh*t news link is this
 08-28-2005, 12:14 AM         #3
Asiatic 
space
space
space
$n/a | Props total:  
I heard about this earlier.
 11 years ago '04        #4
EvilKokonut 2 heat pts
space
space
space
$669 | Props total: 0 0
so hes not gonna die eh
 08-28-2005, 12:15 AM         #5
Youngplaya03 
space
space
space
$n/a | Props total:  
was jus bout to post this myself... hear that who kid metioned it on the radio... mtv gots updates but dsn't metion suges name does confirm shootin though... its bout to get crazy out thurr.. suge ain't no joke... they better hope he dn't survive... but he a big guy so if it was just a shot they betta start runnin.... one
 11 years ago '05        #6
pr0n- 
space
avatar space
space
$2,112 | Props total: 226 226
wtf, is this for real?
 08-28-2005, 12:18 AM         #7
Graphic 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 pr0n- said:
wtf, is this for real?
its on mtv.com

a lot of people in Florida are saying Suge is dead
 08-28-2005, 12:18 AM         #8
BestDamnRapShow 
space
space
space
$n/a | Props total:  
not dead.....

MIAMI BEACH, Fla. - Rap mogul Marion "Suge" Knight was shot in the leg early Sunday during a party hosted by Grammy-winning hip hop artist Kanye West, police said. Knight, 40, was hospitalized in good condition, police said. He was shot during a celebrity-studded party at the Shore Club in celebration of the MTV Video Music Awards scheduled for Sunday night, said Miami Beach Police Officer Bobby Hernandez.

allhiphop.com
 11 years ago '04        #9
persuazion 1 heat pts
space
avatar space
space
$15,604 | Props total: 571 571
how he die from a shot to the leg?? that xxl interview pissed off somebody!!
 08-28-2005, 12:24 AM         #10
iLL_YoUnGiN 
space
space
space
$n/a | Props total:  
he musta steped on the wrong toes for realy and that n*gga aint dead.
 11 years ago '05        #11
Double M Set 5 heat pts
space
avatar space
space
$5,800 | Props total: 523 523
its cuz chi town nigas show westcoast no luv
 11 years ago '04        #12
DJLoon 
space
avatar space
space
$206 | Props total: 0 0
 Double M Set said:
its cuz chi town nigas show westcoast no luv
lol u know how stupid u sound
:banghead:
sh*t was in florida, kayne was just hosting it...
 11 years ago '04        #13
thegod 
space
space
space
$1,329 | Props total: 19 19
How is that steroided mothafu*ka gonna die from a shot to the leg. Some of yall acting like theres a chance hes gonna die. I hope who ever shot him did it on the sneak and aint tell anyone what his plans were, b/c hes as good as dead if Suge finds out who did it.
 11 years ago '05        #14
doubletrouble™ 
space
avatar space
space
$1,611 | Props total: 4 4
Whoever did it was just trying to make a name for themselves in their hood................. :thumbsdow
 11 years ago '04        #15
flip_20001trini 3 heat pts
space
space
space
$343 | Props total: 2 2
dammmmmmmmmm wuh real beef em might have 4 dis sh*t or any body who stared dis ish i give it a month b4 sumthing pops off
 08-28-2005, 02:30 AM         #16
Dro 
space
space
space
$n/a | Props total:  
what up w/ the thread asking if we would care if he died

was that before or after this news was posted ?
 08-28-2005, 02:35 AM         #17
Leroy Brown 
space
space
space
$n/a | Props total:  
with all the new Hype around Suge Knight--It's time for deathrow to put out more records this year


[pic - click to view]

 08-28-2005, 03:26 AM         #18
tha game aka CT 
space
space
space
$n/a | Props total:  
First up suge is alive , and secondly miami about to get more hotter then fat shaq walking to get his daily newspaper from his front yard and building up a sweat.

U dont mess with mr knight n*ggas from LA (bloods) anyone suge wants to hav with him are gonna mess up them miami biatches, best beleive its on and poppin you dont mess with suge especially now its finally happened suge has been shot?!?!?! oh boy thats all knigth and his henchmen were waiting for is some mofo to do this and set off something big.

hahah suges gonna be out today i bet from the hospital and turn tipsy kinda like when u watch trina shake her a.ss a few times

chuuuuuuuuuuch
 11 years ago '05        #19
abstraktiiion 
space
avatar space
space
$441 | Props total: 0 0
gay...
 11 years ago '04        #20
bigtrevdogg 
space
avatar space
space
$1,808 | Props total: 145 145
 tha game aka CT said:
First up suge is alive , and secondly miami about to get more hotter then fat shaq walking to get his daily newspaper from his front yard and building up a sweat.

U dont mess with mr knight n*ggas from LA (bloods) anyone suge wants to hav with him are gonna mess up them miami biatches, best beleive its on and poppin you dont mess with suge especially now its finally happened suge has been shot?!?!?! oh boy thats all knigth and his henchmen were waiting for is some mofo to do this and set off something big.

hahah suges gonna be out today i bet from the hospital and turn tipsy kinda like when u watch trina shake her a.ss a few times

chuuuuuuuuuuch
n*gga u need to calm the f#ck down............. acting like suge is john gotti or some sh*t.........ain't nobody untouchable............u young dudes are funny


Last edited by bigtrevdogg; 08-28-2005 at 04:26 AM..
Home      
  
 

 






most viewed right now
 47
Video inside Sep 24 - CNN Live footage of crime scene manipulation and gun plant
64 comments
2 days ago
@news
most viewed right now
 35
Image(s) inside The stars that aged well, are? And the stars that didn't age well, are?
97 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 32
Video inside The Daily Show - Tomi Lahren's Anger Lights Facebook on Fire ~ Evil ..
73 comments
1 day ago
@movies
most viewed right now
 22
Image(s) inside Lil Reese has been missing meals.
119 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 20
Video inside Clueless iPhone 7 owners destroy new handsets after YouTube prank dupes..
28 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 18
audio inside Lloyd Banks x DJ Drama | All or Nothing: Live It Up (Official Download/..
216 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 17
Video inside Man wtf 79 points in 2K17 with a Sharpshooter Online
55 comments
2 days ago
@games
most viewed right now
 16
Video inside bi-ch tries to play cute with the judge
105 comments
2 days ago
@wild'ish
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy