Official Aussie Spot

most viewed right now
 102
NBA Jimmy Butler's X-Rays Results Are In...
36 comments
@sports
most viewed right now
 81
Video inside Lil Flip Magnolia Freestyle
52 comments
@hiphop
most viewed right now
 59
Who had a stronger internet street team? Tekashi, Odd Future, Lil B?
79 comments
@hiphop
most viewed right now
 55
Image(s) inside Are u still checking for this in 2018?
25 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-30-2005, 05:14 PM         #1701
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 hiphophorray123 said:
alot of wiggas are gettin into 'nelly - grillz' now coz its out non p2p programs now.

if i see a lebo or a fob with a grill now, it'd be fkn hilarious.
lmao grills are gay....thats the teeth right???
 11-30-2005, 05:15 PM         #1702
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
btw fu*k weapon x and ken hell...fu*king fake accents...give me phrase with saigon straight sh*t...
 11-30-2005, 05:30 PM         #1703
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
damn i was watching comedy thing on ch9 last night and every afro-american comedian had to mention something about "white" people...fu*k they should get over it...not all "white" people are the same...they consider italians whites..lol....
 12 years ago '04        #1704
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490
Rasicm is funny nowadays, its the easiest way to make jokes.....
Pretty unoriginal really, saying the same sh*t about the differences between races.
 11-30-2005, 06:27 PM         #1705
BigsteW  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TriceJ said:
CHINO HAS DROPPED!!!!!

fu*k YEAH!!!!!

been waitin on this
 11-30-2005, 06:37 PM         #1706
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BigsteW said:
fu*k YEAH!!!!!

been waitin on this

MATE SO WAS I ,BUT AFTER LISTENIN 2 IT IM MAD DISSAPOINTED
I ALREADY HAD MOST OF THE TRACKS AND THE NEW ONES WERENT ANYTHIN SPECIAL

HOPEFULLY HIS ALBUM WILL SET sh*t STRAIGHT
 11-30-2005, 06:43 PM         #1707
keg_70  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lmao when u say "mate" on boxden and all the americans go, "u mean no homo right" wtf?
 11-30-2005, 06:45 PM         #1708
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 keg_70 said:
lmao when u say "mate" on boxden and all the americans go, "u mean no homo right" wtf?

I USE IT ALL THE TIME AND THAT HAS NEVER HAPPENED 2 ME
 11-30-2005, 06:48 PM         #1709
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thistle said:
damn i was watching comedy thing on ch9 last night and every afro-american comedian had to mention something about "white" people...fu*k they should get over it...not all "white" people are the same...they consider italians whites..lol....


that show was fu*kin hillarious...

that one dude..... 'na we in australia now, take your undies off'

lmao...


Last edited by greeNNugget; 11-30-2005 at 06:49 PM..
 11-30-2005, 07:09 PM         #1710
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
^^^ that was funny and tru..."mate" (no homo) lmao<<<
 12 years ago '04        #1711
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490
Lads let me tell you how good Aussie slang like "mate" works here with the ladies....
I mean Seppo chicks get wet to it, who gives a fu*k about the guys here on Boxden who think its homo.....
 11-30-2005, 07:46 PM         #1712
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
seppo??? so the chicks dig the aussie accent???
 12 years ago '04        #1713
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490
Seppo is an old Aussie slang for an American person, my Dad said it all the time and its stuck with me.......
It goes something like this:
Septic Tank rhymes with Yank
Gets shortened to Seppo

Oh yeh, the girls here love the accent, I have no idea what Im gonna do when I finally come home, I will have no advantage!!!!
Damn thats depressing...
 12 years ago '05        #1714
Gravediggaz 13 heat pts13
space
avatar space
space
$6,532 | Props total: 163 163
common doin a show to
 12 years ago '04        #1715
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490
yo guys i posted this sh*t in the relationship section but im sure only young fu*kwits would respond, so i wanna ask some aussie boys for some help....
I think Im handling this sh*t pretty well:

"Ok Im in college here in Alabama, Im from Australia so the accent gets birds pretty easy, anyway I live with 4 other guys from my team in a house.... We are all athletes

Anyway im 20 and one of the older roomates is 22 and he is American so he acts all superior to me, I think its just jealousy.... Anyway he is still my good friend...

Heres the situation, he has a girlfriend here and he also likes another girl who is a freshman, but he found out the other day that I got his secret girls number and sh*t and we have been talking....

Anyway he gets all pissed off, saying I was hitting on his secret girl, and he starts to call her all week and im sure he was saying some bad sh*t about me... Anyway I stood up for myself and told him that friends dont do sh*t like that behind each others backs...Thats what teenage girls do....

So he replies saying that I fu*ked him over by hitting on his girl and he makes it clear that me and him are now going after the same chick, and he is trying to make it into a contest...

I mean what the fu*k would you guys do? I dont wanna call this chick and tell her the whole thing becuase I would be just as bad as him, but i also dont wanna go after her just for this contest.... That sh*t is childish....

By the way, the chick is fu*kin gorgeous, and she prob has many guys chasing her..."

ok Aussies on here help me out... How would you handle this situation?
Cheers
 11-30-2005, 09:21 PM         #1716
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
thats americans allways gotta think theyre better than everyone......ok my advice if hes just jealous than dont go for the girl and i bet he backs off her too
 11-30-2005, 09:23 PM         #1717
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
dunno mate, depends on how much you like this chick, or how much you value your friendship with the guy... I know ya heard alotta ppl say friends over bi*ches or however it goes, but its not always that easy ay...

Is the chick worth losing a (dunno how good) mate over?? Like is she gonna fu*k you over for someone else in a months time and then you'd be left with no mate and no chick..

not sure man, hope it works out ok tho ay..
 12 years ago '04        #1718
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490
Yeh i think thats some good advice, its just a pity cause she is fu*kin hot
 12 years ago '04        #1719
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490
yeh true about that greeNNugget..... I shouldnt risk a mate over a chick I barely know, regardless of her looks.... she could really just be a player...
 11-30-2005, 09:48 PM         #1720
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Zirov said:
yo guys i posted this sh*t in the relationship section but im sure only young fu*kwits would respond, so i wanna ask some aussie boys for some help....
I think Im handling this sh*t pretty well:

"Ok Im in college here in Alabama, Im from Australia so the accent gets birds pretty easy, anyway I live with 4 other guys from my team in a house.... We are all athletes

Anyway im 20 and one of the older roomates is 22 and he is American so he acts all superior to me, I think its just jealousy.... Anyway he is still my good friend...

Heres the situation, he has a girlfriend here and he also likes another girl who is a freshman, but he found out the other day that I got his secret girls number and sh*t and we have been talking....

Anyway he gets all pissed off, saying I was hitting on his secret girl, and he starts to call her all week and im sure he was saying some bad sh*t about me... Anyway I stood up for myself and told him that friends dont do sh*t like that behind each others backs...Thats what teenage girls do....

So he replies saying that I fu*ked him over by hitting on his girl and he makes it clear that me and him are now going after the same chick, and he is trying to make it into a contest...

I mean what the fu*k would you guys do? I dont wanna call this chick and tell her the whole thing becuase I would be just as bad as him, but i also dont wanna go after her just for this contest.... That sh*t is childish....

By the way, the chick is fu*kin gorgeous, and she prob has many guys chasing her..."

ok Aussies on here help me out... How would you handle this situation?
Cheers


All i got 2 say Zirov is 3 words you should live by

BROS BEFORE HOES

You gotta live by that code unless shes your misses then ya mates have hotta understand!!

But after listenin 2 your story your seppo mate sounds like an insecure fu*kwit so if this chick is as hot as you say
HIT IT RAW

fu*k ya mate you said dudes already got a girlfriend so when hes not around
GET HIS GIRLFREIND PREGGAS


THIS IS THE AUSTRALIAN WAY :D
Home      
  
 

 






most viewed right now
 64
Something Slight
30 comments
20 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 47
Gabby Douglas looking fine af on
128 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 46
NFL Former Bears DB Charles 'Peanut' Tillman is now an FBI agent
33 comments
20 hours ago
@sports
most viewed right now
 35
Image(s) inside She loves anime/manga/gaming & chicken shops...Smash or Pass?
85 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 28
Video inside Mo’Nique is on the breakfast club crying complaining. . .Get a life boo..
394 comments
1 day ago
@hiphop
most viewed right now
 24
YouTuber That Claimed Going Vegan Cured Her Cancer... Dies From Cancer
109 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 24
Video inside The people loved The Rock even when they were supposed to hate him
56 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 23
Video inside Love And Hip Hop's 'Amara La Negra' Gets A Booty Massage
85 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy