Official Aussie Spot

most viewed right now
 172
Video inside Drake Called Rosenberg And Checked Him On "God's Plan" Criticism
67 comments
@hiphop
most viewed right now
 139
Video inside Narcissistic female appalled hotel won't let her stay for free
23 comments
@wild'ish
most viewed right now
 109
Article inside The Tango Orejon gang has effectively banned 6ix9ine from San Antoni..
153 comments
@hiphop
most viewed right now
 106
Image(s) inside Nipsey Hussle FLOPS HARD, "Victory Lap" First Week Sales Projections A..
203 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-27-2005, 06:41 PM         #1561
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dannygattz said:
this post shall be the last time that i fraternise with criminal elements.

i was pleasantly surprised to find a thread full of nonsense and obscure star wars references.
hey anyone with winston churchill in their avy is welcome...

and on that note; you like star wars???
 11-27-2005, 06:57 PM         #1562
dannygattz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 magnetic24 said:
hey anyone with winston churchill in their avy is welcome...

and on that note; you like star wars???
aw hell yeah!!!

i'm probably like a 6 out of ten on the star wars nerd scale... i have a friend who is easily an 8. i have had the pleasure of meeting a few 10s in my life, you know the kind of fanatic whose eyes get all big behind their super-thick glasses when you talk about star wars.

me and 6 friends went out clubbing dressed as star wars characters at halloween. we had chewie, darth, leia, boba fett, luke and a stormtrooper pissed up on entirely too much drink, having lightsaber duels on the dancefloor. classic night out! although there was some bloke in the club dressed as teen wolf (only people over 25 will remember that classic film), and he was getting all the birds. bastard.
 11-27-2005, 06:59 PM         #1563
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
lol funny sh*t... i am off... i am probably a 6-7 btw...
 12 years ago '04        #1564
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490
Hey lads, im upping my first ever aussie song in the jb......

Fast Crew "Incredible" Styalz Remix......

Its pretty hard to get a full version, thought I would share it with you all...
Peace
 12 years ago '05        #1565
rashcobar 14 heat pts14
space
avatar space
space
$12,161 | Props total: 3799 3799
hahahhahhahaha... isn't fast crew from NZ

btw, a koala is NOT A BEAR!!!!
 11-27-2005, 07:28 PM         #1566
dannygattz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 magnetic24 said:
lol funny sh*t... i am off... i am probably a 6-7 btw...
a respectable ranking.

let it be known: the nerds shall inherit the earth.
 11-27-2005, 07:29 PM         #1567
dannygattz  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rashcobar said:
hahahhahhahaha... isn't fast crew from NZ

btw, a koala is NOT A BEAR!!!!
what are they? some sort of rodent?
 12 years ago '04        #1568
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490
Well I like to claim anything good that NZ does as being an Australian achievement.

And Styalz is Australian....so i guess it is sort of Aussie.....
 12 years ago '04        #1569
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490


Here you boys go with a link, and btw a Koala is NOT a fu*kin bear!!!!!
Only uneducated Seppos would think so....
 12 years ago '05        #1570
rashcobar 14 heat pts14
space
avatar space
space
$12,161 | Props total: 3799 3799
a koala is a marsupial cuz it got a pouch. bears don't have pouches

LMAO @ harry kewell's stretch marks
 11-27-2005, 08:13 PM         #1571
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
The Optimen - Boomtown - 2005


uppin the new herd album now ;)
 12 years ago '04        #1572
Zirov 3 heat pts
space
avatar space
space
$1,532 | Props total: 490 490
propz on the Optimen album
 11-27-2005, 08:36 PM         #1573
Thistle  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
whens harry potter film come out???? any1 know???
 11-27-2005, 09:11 PM         #1574
greeNNugget  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
The Herd - The Sun Never Sets - 2005




The new harry potter is already out, if you like sh*tty cam versions :D
 11-27-2005, 10:20 PM         #1575
magnetic24  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Zirov said:
Only uneducated Seppos would think so....
lol the only other 2 people i know who say that are my uncle and cousin in queensland...
 11-27-2005, 10:55 PM         #1576
peek.one  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Thistle said:
whens harry potter film come out???? any1 know???
i think it is december 14th
 11-27-2005, 11:07 PM         #1577
peek.one  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 dannygattz said:
what are they? some sort of rodent?
@ a rodent.
 11-27-2005, 11:22 PM         #1578
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 rashcobar said:
hahahhahhahaha... isn't fast crew from NZ

btw, a koala is NOT A BEAR!!!!

 dannygattz said:
what are they? some sort of rodent?

^^hahahahahahahahahahahahahahahahaah



 dannygattz said:
me and 6 friends went out clubbing dressed as star wars characters at halloween. we had chewie, darth, leia, boba fett, luke and a stormtrooper pissed up on entirely too much drink, having lightsaber duels on the dancefloor.


hahahaha Danny bro u are the funniest bugger ive met in the whole of bx
those 2 statements are beyond sig worthy!!!

U ARE A fu*kIN CLASSIC MATE U BELONG DOWN HERE WITH US CONVICTS!

MY CELL DOOR IS ALWAYS OPEN LOL (nohomo) hahahaha
 11-27-2005, 11:26 PM         #1579
peek.one  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TriceJ said:
MY CELL DOOR IS ALWAYS OPEN LOL (nohomo) hahahaha


*my homo detector just blew up*
 11-27-2005, 11:29 PM         #1580
TriceJ  OP
space
space
space
$n/a | Props total:  
 peek.one said:


*my homo detector just blew up*


stop testin yaself then lol
Home      
  
 

 






most viewed right now
 54
Image(s) inside :bugsshocked:
76 comments
23 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Image(s) inside Faces In My Pillow Case Mascara On My Sheets
43 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 42
MMA TJ Dillashaw sucker punch K1 Champion Takeru...
31 comments
22 hours ago
@sports
most viewed right now
 20
Image(s) inside Feb 21 - Demoness pleads guilty to torturing, killing son she thought ..
100 comments
23 hours ago
@news
most viewed right now
 16
Article inside Brazilian Scientists to release documentary proving that the Earth is..
288 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
What a dumbass
114 comments
2 days ago
@wild'ish
most viewed right now
 14
Video inside Birdman Insists Lil Wayne's "Tha Carter V" Is Dropping This Year
59 comments
19 hours ago
@hiphop
most viewed right now
 11
Video inside Ralo Lives in Armed Fortress Apartment in the Hood
115 comments
22 hours ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy