Official Aussie Spot

most viewed right now
 128
Sep 29 - The List of Clinton Associates Who’ve Died Mysteriously.
45 comments
@misc
most viewed right now
 64
Image(s) inside APN: Lub Me Long Time
51 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 49
Image(s) inside New Info On Investing In 'Trees By Game'
54 comments
@hiphop
most viewed right now
 47
audio inside 50 Cent - Ooouuu (Remix) ft. Young M.A
155 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-22-2005, 03:47 AM         #1481
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
and heres another lol:

[WEBSITE LINK]

* = g

tracks called stoopid
hahahahah damn nugget bro your a fu*kin tease! :banghead: lol
thanks 4 the link but im just gonna hold out till i cop it 2morrow


in 12 hours ill have it in my hands!
 11-22-2005, 03:50 AM         #1482
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
umm peek to methe rhymes alot of braggadocio sh*t, talkin themselves up and stuff, some deeper sh*t but not really overall imo. The flow on 99% of the songs is definitely on point, the beats are great, they are all different to each other so it a bit of variety, um on one of the tracks they rhyme fast, still sounds good imo... im not sure what to say about it lol except its a pretty fu*kin good album.. guess im not cut out to be an album reviewer ay

OH YEAH NEW ROBBY BALBOA ON IT TOO :applause:
 11-22-2005, 03:53 AM         #1483
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
robby balboa is definetely nice!!

TOWNDRUNX BIATCH
 11-22-2005, 03:53 AM         #1484
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 TriceJ said:
hahahahah damn nugget bro your a fu*kin tease! :banghead: lol
thanks 4 the link but im just gonna hold out till i cop it 2morrow


in 12 hours ill have it in my hands!
yeh fair enough man.. dont blame ya really lol.. but if you liked that one track, youll fu*kin love the full album..


ay which is better, C.O.K. 1 or 2?
 11-22-2005, 03:55 AM         #1485
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
alot of braggadocio sh*t

good sh*t i mean lol.... not sh*t as in bad..
 11-22-2005, 04:06 AM         #1486
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
yeh fair enough man.. dont blame ya really lol.. but if you liked that one track, youll fu*kin love the full album..


ay which is better, C.O.K. 1 or 2?

i rate most of the culture of kings in the same leauge but cok1 was the first ozzy sh*t i bought so that holds a special place ya know lol
but 2 and 3 both have theyre moments
 11-22-2005, 04:08 AM         #1487
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
:offtopic: does anybody know if this is burts last week on channel 10?
 11-22-2005, 04:21 AM         #1488
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
dont get channel 10 sorry, wouldnt know... fu*k i hate tassie lol
 11-22-2005, 04:24 AM         #1489
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
dont get channel 10 sorry, wouldnt know... fu*k i hate tassie lol

what??? theres no channel 10 in tassie??????

thats shockin!!!!!!!!

do u get alot of hiphop gigs happenin down there??

are there many emcees in tas?
 11-22-2005, 04:54 AM         #1490
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
um to be honest i wouldnt have a bloody clue mate lol... Ive been outta the tassie hip hop 'scene' for years, due to parental responsibilities ;) but as far as i can tell, theres a few tassie emcees gettin about, and they are pretty much on par with the mainland emcees... I think they have a battle every fri night at one of the clubs in town, but i havent been there b4 lol...
 11-22-2005, 05:25 AM         #1491
peek.one 
space
space
space
$n/a | Props total:  
[QUOTE=TriceJdoes anybody know if this is burts last week on channel 10?[/QUOTE]
yeah, i think it is actually. I caught a small part of him on rove and he was kind of talkin' about it. so i suppose it is.


no ch. 10 in taz; oh man that is fu*ked. so you don't get Simposns? oh fu*k, that's lame. this chick in yr 10 i went to school with lived out in woop woop like 30 mins past Bacchus Marsh (way way way way west from melb) and she didn't get ch.10 either we'd be talkin' bout the simpsons and big brother and sh*t she wouldn't know what the fu*k
 11-22-2005, 05:47 AM         #1492
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
yeh if i wanna buy myself one of those digital set top boxes i think i get channel 10, sbs news channel and abc digital channel, but i dont have the $$ for one of those lol... we get a channel called southern cross, which shows a mixture of NBN (nsw i think) and ch. 10... i think we get the simpsons one show a week or something :(
 11-22-2005, 10:14 PM         #1493
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
nugget bro i copped the optimen and i have 2 agree that it was in some regards one of the best releases of the year but i was dissapointed wit it at the same time

There wordplay was on point and there flowand delivery was ok but in my opinion they lacked the charisma and beleivability 2 get away with the often dark nature that engulfs a braggadocio lp of this kind

also what let me down most was there lack of subject matter and diversity not 2 mention i couldnt feel any heart or soul in this release that would warrant me bein personally or emotionally attached to it which is somethin that i look 4 in my music


JUST MY OPINION


Last edited by TriceJ; 11-22-2005 at 10:16 PM..
 11-22-2005, 10:23 PM         #1494
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
evolve_and_mids-prozac_for_pimps-2005-???
 11-22-2005, 10:26 PM         #1495
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
fair enough... ya cant say ya wasted your money tho ay!! :)

na but agreed about not a very wide range of subjects covered, mostly about the same stuff. i still like it tho... one of my fave aussie releases of this year, definitely..
 11-23-2005, 04:41 AM         #1496
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
fair enough... ya cant say ya wasted your money tho ay!! :)

na but agreed about not a very wide range of subjects covered, mostly about the same stuff. i still like it tho... one of my fave aussie releases of this year, definitely..

Yeh nugget whenever i buy an ozzie hip hop cd i cant say i wasted my money cos ozzy mcs are doin it hard and regardless if theyre cd isnt mindblowin i am happy 2 support the australian scene
But with that said apart of me wishes i just asked u 2 rip it 4 me :banghead: lol Cos i went through alot of sh*t just tryin 2 get it!!
I made the c*nts at JB hifi look 4 it 4 half an hour! dudes were lookin all over they turned the place inside out But still couldnt find it lol
But i spose if they had of found it i wouldnt of went 2 the independant hiphop store and picked up the hoods dvd which ive been feindin 4 since they announced they were releasin it last year! :D
so the lesson i learnt was support the independant mom and pop hip hop outlets cos even if they may cost a couple pennys more they are guarenteed 2 hook u up with the exclusives first!! :banghead:



IVE ALREADY WATCHED THE HOODS DVD 3 TIMES
IVE SEEN THEM LIVE EARLIER THIS YEAR AND ITS NO WAY AS GOOD AS THAT BUT ITS STILL fu*kIN AMAZING IF YOUR A HOODS FIEND

BEST AUSSIE RELEASE EVER

HOODS DVD>>>>>>>>>>>>CHOPPER :D
BUT LC DVD ?>>>>? HOODS DVD???????lol


Last edited by TriceJ; 11-23-2005 at 04:43 AM..
 11-23-2005, 04:26 PM         #1497
BigsteW 
space
space
space
$n/a | Props total:  
thats a pretty big statement

dont say things you cant take back now

fu*k YEAH, been paid so gonna do the round 2day to find the hoods DVD
 11-23-2005, 10:50 PM         #1498
keg_70 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 11-24-2005, 02:24 AM         #1499
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
ARK UP ARK UP ARK UP ARK UP

fuuuck.. ya heard this track anyone??

01-evolve_and_mids-ark_up-???

hyped as fu*k aussie song.. sick beat, fu*kin awesome track....

ima up it now lol..


Last edited by greeNNugget; 11-24-2005 at 02:25 AM..
 11-24-2005, 02:34 AM         #1500
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
ARK UP ARK UP ARK UP ARK UP

fuuuck.. ya heard this track anyone??

01-evolve_and_mids-ark_up-???

hyped as fu*k aussie song.. sick beat, fu*kin awesome track....

ima up it now lol..


evolve evolve ?????? the name rings a bell but im not sure what bell lol
ARK UP hahah i like the name is this a new release or an oldie???
Home      
  
 

 






most viewed right now
 43
Image(s) inside Smash or Pass Pawg Thickii Nickii?...
73 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 38
Image(s) inside Cuban With A Mean Cake, OMG!!!
36 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 25
Image(s) inside smash or pass:savage edition
83 comments
1 day ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 22
NBA Wade looking like he made a mistake
137 comments
1 day ago
@sports
most viewed right now
 17
Fire TV Stick 2 Brings Quad-Core CPU, Alexa Remote And AC WiFi
28 comments
1 day ago
@tech
most viewed right now
 16
Image(s) inside Sep 28 - The super RICH prepare for the end of society
91 comments
1 day ago
@news
most viewed right now
 11
Image(s) inside BAPE x Adidas NMD Release Date
42 comments
1 day ago
@gear
most viewed right now
 9
Video inside DJ Envy Reveals He Was Shot At On Highway Last Week! fu-k Whoever Hatin..
144 comments
1 day ago
@hiphop
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy