Official Aussie Spot

most viewed right now
 214
Image(s) inside Beanie Sigel post a message to MEEKY MOUSE
48 comments
@hiphop
most viewed right now
 155
Wack 100 vs. Maino (09-30-2016) [ANTICIPATION/DISCUSSION THREAD] Tale Of The T..
149 comments
@hiphop
most viewed right now
 105
Image(s) inside Just 1 Pic
48 comments
@thotsdimesetc
most viewed right now
 96
Image(s) inside Vado did absolutely nothing with this moment
64 comments
@hiphop

section   (0 bx goons and 1 bystanders) Share this on Twitter   Share this on Facebook
 

Props Slaps
 11-16-2005, 09:22 PM         #1361
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
<<<<< made myself a new avy :D

what up guys...
 11-17-2005, 02:38 AM         #1362
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
<<<<< made myself a new avy :D

what up guys...

Nice avatar mate :wow:

brings a smile 2 my face :D
 11-17-2005, 03:23 AM         #1363
ErupShun 
space
space
space
$n/a | Props total:  
its great we made it to the worldcup..but seriously i fu*k hate soccer..love rugby ...hate soccer. 1
 11-17-2005, 05:43 AM         #1364
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Oi Ozzys Optimen Boomtown

WHO HERE HAS IT???????????
 11 years ago '04        #1365
Ameen 
space
avatar space
space
$2,199 | Props total: 0 0
I went to Melbourne & Canberra 2 years ago....

Seriously, Australia is the best place on earth and i wanna go and live there when i'm older
 11-17-2005, 03:07 PM         #1366
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 Ameen said:
I went to Melbourne & Canberra 2 years ago....

Seriously, Australia is the best place on earth and i wanna go and live there when i'm older
ya, no other place on earth like it... bloody beautiful..

ay damn theres alot of us (aussies) on here (bx) now.. we slowly takin over lmao...


EDIT:: Anyone got that new nuffsaid compilation yet??


Last edited by greeNNugget; 11-17-2005 at 03:09 PM..
 11-17-2005, 03:14 PM         #1367
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
oh and am i the only c*nt from tassie on this board??.. gotta be someone else from down here too??

yall got that new canibus + phoenix cd yet?? damn its good... canibus FINALLY got some decent beats to rhyme (shine) over.... bout fu*kin time imo...
 11-17-2005, 04:07 PM         #1368
BigsteW 
space
space
space
$n/a | Props total:  
listenin to it now


nice beats, any idea when hip hop for sale is droppin?
 11-17-2005, 04:15 PM         #1369
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BigsteW said:
listenin to it now


nice beats, any idea when hip hop for sale is droppin?
yeah, the 22nd of THIS MONTH!!!!

thats a.ssuming it dont get pushed back or nothing tho... cant fu*kin wait..
 11-17-2005, 06:28 PM         #1370
darkchild 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
yall got that new canibus + phoenix cd yet?? damn its good... canibus FINALLY got some decent beats to rhyme (shine) over.... bout fu*kin time imo...
Yeh it's not bad, i was expecting more. The beats are alot better than his solo projects (with the exception of rip the jacker) I can't wait for hiphop for sale, that comes out next week yeah?
 11-17-2005, 09:22 PM         #1371
BigsteW 
space
space
space
$n/a | Props total:  
new Talib mixtape is pretty hot aswell

some good albums out the last few weeks
 11-17-2005, 09:45 PM         #1372
BigsteW 
space
space
space
$n/a | Props total:  
Hip Hop for sale is around!!!

gettin it now off a torrent site

[CODE] ------------
|Tracklisting|
-------------------------------------------------------------------
| 01| Canibus - It's No Other Than | 04:05 |
| 02| Canibus - Back Wit' Heat | 03:55 |
| 03| Canibus - Benny Riley | 03:55 |
| 04| Canibus - Show 'Em How | 03:49 |
| 05| Canibus - Dear Academy | 03:08 |
| 06| Canibus ft. DMP - I Gotcha' | 03:48 |
| 07| Canibus ft. Juli Ecaro - So Into You | 04:11 |
| 08| Canibus - Da' Facelift | 03:57 |
| 09| Canibus - Hip-Hop Body Rock | 02:52 |
| 10| Canibus ft. Star Awon & Ike Infa Diamond - Take 'Dat | 03:35 |
| 11| Canibus ft. Hamza - Punch Lines | 04:03 |
-------------------------------------------------------------------|
Total Time: | 41:18 min|
----------[/CODE]
 11-17-2005, 10:42 PM         #1373
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 BigsteW said:
Hip Hop for sale is around!!!

gettin it now off a torrent site

ay can u pm me a link to this site please?


EDIT:: Nevermind, found it on filemp3 :applause:


Last edited by greeNNugget; 11-17-2005 at 10:46 PM..
 11-17-2005, 10:44 PM         #1374
magnetic24 
space
space
space
$n/a | Props total:  
hey big stew what part of melb you from???
 11-17-2005, 10:45 PM         #1375
peek.one 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 greeNNugget said:
ay can u pm me a link to this site please?
search isohunt.com. click torrents
 11-17-2005, 10:53 PM         #1376
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
oh and i couldnt find it on isohunt either...
 11-18-2005, 05:34 AM         #1377
BigsteW 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 magnetic24 said:
hey big stew what part of melb you from???
SE Burbs
 11-18-2005, 06:24 PM         #1378
magnetic24 
space
space
space
$n/a | Props total:  
how do you add an image to the thingo i dunno how to do it...
 11-18-2005, 08:01 PM         #1379
greeNNugget 
space
space
space
$n/a | Props total:  
what thingo would that be
 11-18-2005, 09:34 PM         #1380
TriceJ 
space
space
space
$n/a | Props total:  
 magnetic24 said:
how do you add an image to the thingo i dunno how to do it...

you press the thingo you know next 2 the you know the thingymajiggy :banghead:
Home      
  
 

 






most viewed right now
 38
Image(s) inside Chanel west coast tho
68 comments
21 hours ago
@thotsdimesetc
most viewed right now
 36
ugly duckling chelsea clinton claims weed is killing people :cmonsonn:
90 comments
22 hours ago
@wild'ish
most viewed right now
 36
NFL Jaguars Jalen Ramsey with a real suspect interview
175 comments
2 days ago
@sports
most viewed right now
 26
Sep 29 - The List of Clinton Associates Who’ve Died Mysteriously.
216 comments
22 hours ago
@misc
most viewed right now
 20
Video inside Philly rapper Quilly gets chain snatched at Mcdonalds
118 comments
1 day ago
@misc
most viewed right now
 17
Fire TV Stick 2 Brings Quad-Core CPU, Alexa Remote And AC WiFi
42 comments
2 days ago
@tech
most viewed right now
 12
2 ugly women fu-k a 15 year old boy at a pizza party
153 comments
1 day ago
@wild'ish
most viewed right now
 10
Sep 29 - Christian boy, 16, facing DEATH PENALTY for offending Muslims in Face..
89 comments
1 day ago
@news
back to top
register contact Follow BX @ Twitter Follow BX @ Facebook search BX privacy